kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Peetje007 ik werd/word ook gek van dat testen met die ovulatietesten. Daarom gebruik ik nu ook de CB smileys. Deze ronde voor het eerst nav de smiley geïnsemineerd en dit lijkt qua timing de beste keer te zijn. Dit is mijn 3e ronde.
    Ik ben alleenstaand en heb een erg grote kinderwens, vandaar dat ik ook bij het AMC terecht ben gekomen.
    Ik gebruik ook de testen van sensitest en ik zie tot nu toe (houd het nu een half jaar bij denk ik) steeds een echt duidelijke test 2 dagen voor mijn eisprong. Dus ik moet iedere keer ook zo geduldig proberen te zijn tot een echt duidelijke test, maar vind dat zo moeilijk. Vandaar nu die CB testen erbij, zodat ik gewoon kan wachten op de smiley en mezelf niet gek hoef te maken.

Ik heb nog niet getest nee haha, zit pas op dag 7 DPO. Heb gemiddeld een luteale fase van 11 of 12 dagen. En ja ik denk van alles te voelen, maar heb mezelf vorige keren ook aardig voor de gek weten te houden. Dus ik probeer nu rustig af te wachten. Heb ook geen testen in huis. Dat komt hoop ik na het weekend :).

Wanneer verwacht jij je eisprong Peetje? En houd je ook je temperatuur bij?

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Spannend hè Emma, knap n hoor dat je niet aan het testen geslagen bent. .

O peetje zie er is nog hoop gelukkig lekker door testen dus

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik heb meestal de eisprong rond dag 16 heb een cyclus van 28 dag maar heeft zn korte lf nog gevolgen voo t zwanger worden ? Want heb dan ook maar 12 dagen voordat ik ongesteld moet worden welke dag heb jij je eisprong meestal??

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha nou Jennifer24, de eerste ronde heb ik aardig wat testen gedaan en toen dacht ik: waar ben ik eigenlijk mee bezig. Als ik zwanger ben, ben ik dat op mijn NOD nog steeds en als niet, dan word ik vanzelf ongesteld... En die gedachte helpt.
    Wanneer was jouw NOD ook alweer Jennifer? Of wacht je nog op je eisprong? Sorry moet ieders verhaal nog even leren kennen...

Peetje, mijn eisprong is meestal op dag 16 of 17 (soms 18) en dan 12 of 13 dagen erna word ik meestal ongesteld (hoop deze keer natuurlijk van niet ;)) LF van 10 tot 15 dagen is normaal naar mijn weten. Dus 12 is perfect. Alleen heeft heel veel eerder testen dan volgens mij niet zoveel zin ivm hormaanaanmaak.

5. peetje007

Oke gelukkig ik ben niet abnormaal je gaat aan alles twijfelen en dan met name aan je lichaam

6. peetje007

Heb vanavond wel last van een drukkend gevoel in mijn buik dus komt vast goed Jennifer komt echt wel maar kan niet snel genoeg zijn

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Op welke dag zit je nu ook alweer Peetje?

8. peetje007

Als ik vanaf het echt doorbreken van mijn menstruatie reken op dag 13

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En vandaag nog omowit? Of al wel een lijntje zichtbaar? Test je elke ochtend rond zelfde tijdstip met 2e urine? Sensitest testen toch? Of ook CB? En hoeveelste ronde is dit voor je?
    Haha sorry voor al mn vragen, als je daar geen zin in hebt, gewoon zeggen hoor. Maar ik heb er bij mij echt een soort studie van gemaakt hahaha dus misschien heb je er iets aan :)

10. peetje007

Dit word mijn eerste ronde dus het is helemaal nieuw voor me nou heb wel een licht streepje maar die heb ik al vanaf dag 10 of 11 masr ja wacht t wel af

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De eerste ronde is ook wel erg spannend. Rustig afwachten. Elke dag op hetzelfde tijdstip ongeveer testen en dan wordt het lijntje vanzelf donkerder. Spannend! Laat je ons weten wanneer je mag?!

12. peetje007

Tuurlijk laat ik het weten maar ik ben geen duidelijke streepjes plasser ik denk dat hij straks gewoon ineens positief is of hij word helemaal niet positief dan baal ik wel maar zou het dan niet snappen word netjes ongesteld maar ik vind het idd erg spannend zo bang dat ik hem mis maar ja pffff ik weet t niet zo goed

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben de eerste keer gegaan zonder dat ik een mega positieve test had. Ik had door temperaturen ervoor al gezien dat mijn eisprong meestal rond dag 17 was en daar hebben we op gemikt. En dat was dus goed achteraf gezien. Helaas niets uit voort gekomen.
    Tja helaas is afwachten het enige wat nu werkt... maar begrijp je gevoel helemaal. Een eisprong missen is het laatste wat je wilt.

14. peetje007

Ja idd dat wil ik niet ben gewoon bang dat ik er geen krijg terwijl er geen rede toe is dat ik dat zou moeten denken

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja en dat is het vreselijke van vrouw zijn... Wij maken ons druk om dingen die er niet eens zijn... Heb vertrouwen...

16. peetje007

Doe mijn best

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    @ emmy ik zit 3dagen voor mijn nod van de eerste keer inseminatie voor een tweede kindje. Test gaf vanmorgen licht positief dus het is hier heel spannend. Heb wel sinds vanmiddag wat veeg jes bruin verlies gehad maar zolang het geen helder rood bloed is hou ik hoop.

18. peetje007

Wat spannend !!

19. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zat even zonder internet en heb gelijk een hoop gemist.
    Ik word volgende week 25 en sta ook bij het Amc ingeschreven. In maart dus nu 5maanden.
    Vind het leuk om mee te lezen hier, zocht eerder zoiets om ervaring uit ge wisselen en nu eindelijk gevonden

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is zeker spannend! Maar licht positief is al weel heel goed toch? Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina