Hallo Meiden, Ik heb zonet alle 118 pagina's van jullie draadje uitgelezen en het was een feest van herkenning voor mij. Ik herken al jullie verwachtingen, onzekerheid, spanning en hoop. In de afgelopen 2 dagen heb ik met jullie meegeleefd over alles wat jullie in de laatste 3 maanden hebben gedeeld met elkaar. Wat zijn jullie toch ontzettend lieve meiden! Emmy, gefeliciteerd! wat fantastisch voor je en wat een spannende tijd he? Jennifer, jij zit al een week op het wachtbankje he? ben ook benieuwd of je al wat voelt. Peetje, Nog even en dan mag jij ook weer gaan! Ik hoop dat je je ovulatie nu een stuk beter kan vinden na je oefenronde van afgelopen maand! Andere meiden, zijn jullie ook al aan het testen? Ik zou graag met jullie mee willen schrijven, mag dat? Ik ben Lyah, een aleenstaande meid van 35 jaar en ik ben sinds augustus onder behandeling bij het amc voor kid. Anderhalf jaar geleden heb ik besloten mijn droom te gaan verwezenlijken. Ik besloot dat ik niet de perfecte man hoefde te hebben om het perfecte kind te kunnen krijgen. Sinds ik die beslissing heb genomen is er een last van mijn schouders gevallen. Ik zit nu in mijn derde ronde, 13 dagen geleden ben ik voor het laatst geinsimineerd en ik ben nu vol spanning aan het afwachten. Vorige maand had ik 1 dag na Nod een positieve test in mijn had maar helaas werd ik diezelfde nacht toch nog ongesteld. Nu een kleine maand later denk ik dat het zomaar weer raak is. Ik ben de laatse paar dagen best wel misselijk en licht in mijn hoofd, dat herken ik van vorige maand, toen had ik dat alleen die ene dag. Deze keer doen mijn borsten ook pijn, dat had ik vorige maand niet. Ze zijn enorm zwaar en ik voel kleine prikjes. Maandagavond zag ik plotseling dat er allemaal adres overheen liepen, dat heb ik nog nooit eerder gezien. Allemaal heel spannend dus. Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen! Ik hoop zo op geen bloed (ookal is het morgen halloween) Sorry voor mijn lange post trouwens, maar jullie hebben zoveel met mij gedeeld zonder dat jullie dat wisten, nu wilde ik graag wat terugdelen
Goedenavond klets gezellig mee hoe meer zielen hoe meer tekst hahaa ohh jij kan het echt lang volhouden niet te testen Ik ben echt zn test zieke gek hoe lange lf heb je normaal gesproken?
Wat een gezelligheid hier lieve meiden. Ik voel me goed de eerste week is voorbij. Mijn lijf doet van alles dus we wachten nog ff een weel volop in spanning af en nee inmiddels niet meer zo relaxed als vorige week haha.
Welkom lyah! Wat enorm spannend! En ik herken het gevoel van een last die van je schouders valt als je eenmaal de keuze hebt gemaakt niet perse nu de man nodig te hebben. Ben heel benieuwd naar je test!
Heel spannend Jennifer! Heb je al een voorgevoel of niet? Wanneer is je nod? Ik duim voor je meid! Eza jij mag ook bijna weer toch? Spannend!
Goedemorgen dames, Dank voor jullie welkom! Die laatste week is zenuwslopend, vind je ook niet Jennifer? Ik ga de eerste week altijd ontspannen in met de gedachte dat ik me niet druk ga maken maar in die tweede week maak ik mezelf altijd zo gek! Emmy, wat grappig dat jij hetzelfde voelde! Voor mij was dat gevoel een bevestiging dat ik de goede keuze heb gemaakt. Peetje, ik moet me inhouden met testen hoor. Wat me tegenhoudt is dat als je zo vroeg test en hij is negatief, dan maakt dat me alleen maar verdrietig. Ik het vanmorgen een kruidvattest gedaan van 2x5 en ik weet eigenlijk niet wat ik ermee aan moet. Het duurde ongeveer 10 minuten voordat alle urine was opgenomen, dat is toch veel te lang? Dus toen ik na 5 minuten ging kijken zag ik de druppel nog liggen. Ik zag ook geen streep. Maar 5 minuten later verscheen er heel in de verte toch een streepje. Maar daar moet je echt goed naar kijken wil je hem zien. Wat betekend dat nu? Pfft, nog steeds in onzekerheid Ik ben nu wel constant misselijk en mijn temperatuur vanmorgen was ook nog steeds hoog. Mijn lf is normaal altijd 14 dagen en daar zit in nu precies op.
Ik heb er geen een meer in huis, bovendien is mijn ochtendurine op. Ik ga straks wel even de stad in om een nieuwe test op te pikken. Welke test gebruiken jullie eigenlijk?
Maar die 2x5 van kruidvat die liep vanmorgen dus zo traag. Dus ik dacht dat het misschien wel handig was om een andere te proberen. Ach, ik ga gewoon maar weer voor die. Thx voor de tips! Het wegblijven van mijn ongi is idd een goed teken. Mijn lf is naar mijn weten altijd 14 dagen en normaal gesproken had ik hem vannacht al verwacht. Oooh wat spannend! Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid
Er zit wel eens een slechte tussen masr dat kan met elke test hier vandaag wat roze verlies dus laat die menstruatie maar komen anders word mn ei weer later en kan ik weer geen vrij krijgen om naar t amc te gaan wat een drama de druk neemt nu al weer toe van uit mn werk dan vind dat echt vervelend
Bizar dat je werk zo tegenwerkt. Ik zou toch eens nadenken of je je daar echt druk om wilt maken... ziek is ziek en ziekenhuis en bezoek aan ziekenhuis. .. maar wellicht denk ik te makkelijk...
Nee je hebt gelijk hoor emmy maar ze doen gewoon moeilijk en heb daar zo weinig zin in om daar weer zn nutteloze discussie van te gaan maken dus hoop daarom maar gewoon dat het in mn vrije dagen valt ze willen t liefste nu al weten wanneer ik heen moet maar dat weet ik gewoon weg niet kan wel een schatting maken maar hun pinnen me daar dan gelijk op vast met het mom van ja maar je zei dat je tussen die en die dagen moest yhea right kan mn eisprong toch niet voorspellen maar dat lijkt mn bazin die overigens een vrouw is niet te snappen en zelf 3 kinderen heeft ik snap niet dat ze zo krom kan denken voor mij is dit erg belangrijk en het enige waar ze aan denkt zijn haar winkels bahh zo egoistisch sorry weer een lang verhaal
Ik dus net de stad in, testje opgepikt. Ben naar mijn zus gegaan om samen te testen en terwijl ik op de wc in een bekertje plas zie ik bloed in mijn onderbroek. Zat mijn gevoel er dus helemaal naast. Echt balen! Maarja, weer op naar de volgende ronde. Ik heb mijn menstruatie alweer doorgegeven bij het amc Peetje, Wat een rotsituatie met je werk zeg! Ik zou er ondertussen schijt aan hebben en gewoon gaan, dan steekt je baas desnoods zelf maar even de handen uit te mouwen
Ach nee he lyah wat rot hier heeft nog niet doorgezet alleen wat bruin verlies daar begint t altijd een dag van te voren mee kan zo zijn dat het vannacht of morgen doorbreekt mijn baas is zelf met haar dochter dan op vakantie en haar man neemt de zaak waar overigens is hij echt heel zacht aardig en kan goed op schieten met hem en dus zal ik t dan moeten overleggen met hem maar dan nog hebben ze dikke pech hoor ik ga nu gewoon
Maar des al niet te min heb ik geen zin in die stress en discussies die ik zal krijgen het is gewoon te bizar voor woorden !!!
Hè lyah wat balen... had stiekem wel goede hoop. Nu op naar de volgende ronde. Dit was de 3e ronde? Of 2e? Sterkte...