Het gaat goed. Na vanmorgen niets meer gelukkig. Denk ook echt een gesprongen adertje. Maar ben wel geschrokken. Ik heb maandag en dinsdag hele lange werkdagen (8.00 tot 21.00 ivm oudergesprekken en twijfel of ik voor overdag in de klas vervanging zal regelen. Wil mijn lijf voldoende rust geven. Wat vinden jullie?
Als jij denkt dat je dat ff moet doen zou ik zeker aan de bel trekken luister naar je lijf bij mij begin t nu op gang te komen maar gaat vrij langzaam lijkt wel zo stom maar ja zo gaat het altijd dus maak me geen zorgen ineens gaan die sluizen open en is er geen stoppen meer aan weten jullie al wat dames?
Emmy als je vervanging kan regelen en je kan het permitteren met een vrije dag, zou ik het zeker doen, al is het maar 1 dag. Je bent sneller moe en zou goed naar jezelf luisteren, succes
Ik ga gewoon kijken of er makkelijk vervanging te vinden is, dan is het namelijk geen probleem. Dan kan ik 's avonds wel gewoon de gesprekken doen. En eza, spannend!! Heerlijk toch om weer te mogen. Succes alvast!
Gelijk heb je Emmy, ja super spannend, heb er zin in zo maar is het inseminatie cupje zoeken haha anders moet ik 10 euro betalen Succes dames en zal laten weten hoe het was, nu even genieten van het mooie weer
Pfff dat rustig thuis op de bank zitten is niet goed voor mijn hoofd hoor haha. Zit van alles op te zoeken over dat beetje bloedverlies van vanmorgen. Sinds vanmorgen gelukkig nergens meer last van gehad, maarja echt rustig word ik er niet van... Afwachten he... Heb verder nog heerlijk al mijn kwaaltjes (moeeee en pijnlijke tieten) en diep van binnen voel ik dat het nog goed zit... Dus mezelf even een schop onder mn kont geven... Tnx dat ik ff weg kan schrijven hier!
Eza en meisies, veel succes morgen! Ik duim voor een vruchtbare dag Emmy, goed naar je lichaam luisteren hoor! Als jij rust wil nemen, neem je lekker rust. En laat je ook niet gek maken, je lijkt wel zwanger
Om negen uur vanavond had ik een dik positieve ovu test!! Ben blij dat ik vandaag al doorgegeven heb zat mijn gevoel toch goed althans..... Morgenavond ei denk ik en morgenmiddag iui volgens mij goeie timing?!
Eza jij ook succes! Hier is het vertrouwen weer terug. Maar mn beebje heeft het wel extra spannend gemaakt voor de komende periode. Haha. Ach zolang ik alleen mezelf gek maar, maar met hem/haar gaat het goed ben ik helemaal blij!
Dank meiden . Emmy ik denk dat iedereen zich gek maakt van onzekerheid, voel ik dit voel ik dat,zie ik zus of zo, ik denk dat iedereen pas echt opgelucht is met een gezond kindje in haar armen . En volgens mij gaat dat bij jou helemaal goed komen! En je echo is al bijna! Spannend! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik te laat ben ondanks mijn knaltest gistere ochtend, blij als het 15.20 is maar goed dan krijg je weer die twee weken wachten haha. Geniet van het mooie weer vandaag en ik ben er klaar voor!