Waarom heb je het gevoel dat je te laat bent? En indd alle zwangere vrouwen zijn denk ik onzeker. Het hele zwanger worden en zwanger zijn is een grote bol van onzekerheid haha.
Dames jullie zitten perfect hoor wat timing betreft nu nog een beetje geluk .... hier is de rode heks gearriveerd zo blij nieuwe ronde is in gegaan !! Nu weer opweg naar een positieve ovulatie test kan niet wachten maar we zijn weer een stapje dichterbij !!
Wat fijn peetje! Weer vol goede moed aan de nieuwe ronde beginnen! Ennnn je weet niet heel goed dat de ovulatie testen hun werk doen bij jou. Ik ga nu alvast voor je duimen!
Ik dacht dat ik te laat was omdat de dag voor de knaltest van gistere, de test ineens heel licht was en mijn temp. was gedaald ik voelde ook voor mijn gevoel mijn sprong. Maar goed de verpleegkundige zei net dat het slijm er perfect uitzag en juiste timing, we gaan dus afwachten! Het was vreselijk druk, moest 45 min langer wachten! En das best lang als je hier op wacht . Hoest met jou gegaan meissies?
Ik ben dan geen jennifer, maar bij mij zat hij altijd 4 en maximaal 4,5 uur. Hihi. Spannend weer Eza! Ik had de laatste keer ook perfect slijm and see me now! Ik duim voor je!
Spannend allemaal!!! Bij mij alles goed gegaan was inderdaad erg druk maar heb maar vijf min langer moeten wachten! Nu lekker thuis rustig aan doen!! Score was wel weer heel hoog 12,5 miljoen zaadjes ik was in shock! Nu kunnen de wachtbekken weer beginnen!!
Haha thanks Emmy, ik wist alleen nog uit mijn hoofd dat Jennifer een cupje had oké, ja vorige x heb ik hem inderdaad 4.5 laten zitten, ga ik nu ook maar doen . Jaaaa ik hoop het ook al is in 2x raak wel heel bijzonder maar goed hopen mag altijd
Wow dat klinkt goed meissies ja spannend nu 2weken wachten, gelukkig heb ik een drukke baan, hopelijk gaat de tijd snel
Wat fijn meiden, dat het zo goed is gegaan vandaag inclusief vruchtbaar slijm! Ik ga voor jullie duimen dat het raak is! Wel leuk dat jullie op dezelfde dag op de wachtbank zijn vekropen.
En meissies klinkt goed! Leuk hoor! Even voor mijn beeld. Zijn meissies, eza en lyah nu alle 3 ook alleenstaand of heb ik ergens zelf iets ingevuld?
Haha even voor mijn eigen overzicht vind t namelijk zo stom verkeerde dingen tegen iemand te zeggen. ..
Ik vind het wel handig en ik hou van lijstjes nou ik ga eten en dan mijn babyomslag doek afhaken ( ja ik ben 35 en hip, en ja ik haak hahaha ) Fijne avond meiden