Meissies waarom krijg jij altijd zoveel zwemmers terug met de iui in wij niet het hoogste tot nu toe is 4, 7 miljoen geloof ik dat is nogal een verschil natuurlijk maar ja ach je heb maar 1 goeie nodig
wat Wordt er hier heerlijk gekletst zeg! Fijn peetje dat de rode heks er is hup hup op naar nieuwe kansen! Emmy hoe heerlijk is het daar op die roze wolk? Hoop zo dat ik eind deze week erbij mag komen zitten. meissies en eza de duimen draaien dik hoor voor jullie!! Succes met de twee vervelendste weken. Haha haken en breien super hip. Ik ben 32 en brei op dit moment een omslag doek voor mezelf. Heerlijk ontspannend. Hier gaat het prima de spanning neemt wel erg toe nu maar ik moet heel veel willen deze week dus de tijd gaat vast lekker snel. Ik liet trouwens ook het cupje ongeveer 4,5 uur zitten
Peetje ik weet het ook echt niet... Vruchtbare donor zullen we dan maar zeggen En voor het lijstje yes ik met man! Ja fijn hoor eza dat we gelijk oplopen! Vorige x vond ik de wactweken niet zo heel erg ben heel benieuwd hoe het nu gaat maar ook ik heb drukke agenda dus die vliegen hopelijk snel voorbij Succes met haken allemaal
Hey wat gezellig al die haak en breiers, ik dacht dat ik de enige was met deze hobby en heb het mezelf pas een half jaar geleden aangeleerd via YouTube haha. Maar volgens mijn vrienden heb ik talent zal effe een foto sturen van mijn laatste creaties Ja spannend hoor Jennifer, ik duim me rot voor iedereen inderdaad lekker werken en hopen dat de tijd voorbij vliegt
Wow eza jij durft wel hoor knap ik heb al 2 dekentjes en 1 baby deken gehaakt ben nu bezig met een sprei maar wat een werk
Haha, we kunnen wel een haak/ breiclubje beginnen. Ik heb in het verleden enthousiast gebreid en zat er juist aan te denken weer een projectje op te starten van de herfst. Ik heb wel een tijdje nodig gehad om over de teleurstelling heen te komen hoor. Normaal laat ik me nooit zo erg gaan maar ik dacht gewoon echt dat het raak was. Nu richt ik me weer op aankomende maand en begin daar weer langzaam zin in te krijgen. Over een week weef beginnen met ovulatietesten en dan begint het feest weer opnieuw. Jennifer, wanneer is jouw nod?
Dank lieve meiden en Peetje ik durf wel hoor, ik hou namelijk niks voor mezelf wat ik haak ik heb allemaal net bevallen vriendinnen en mijn creaties vinden gretig aftrek haha. En verkoop ook een heleboel . Nou ik ga lekker Zzzzzz en de zaadjes hun werk laten doen haha.
Super tof eza!! Ik wil bij jou wel een bestellinkje plaatsen! En lyah je mag balen en teleurgesteld zijn... geef jezelf de tijd en dan ben je vanzelf weer klaar voor de nieuwe ronde... Haha en haken en breien is hartstikke hip
Ohh dames heb een heerlijke avond gehad mn schoonzusje en dr vriend kwamen langs met de kleine van 7 weken die heeft kekker bij me gezeten en is ook in mn armen in slaap gevallen voelt goed nou mogen we volgende week oppassen op dat kleintje en zjjn zoon van 9 zodat papa en mama samen wat kunnen doen dus daar kijk ik naar uit heerlijk om te doen
Ohh morgen alweer 6 weken wat gaag het hard !! Voel jij je nog een beetje fit in de zin van wel moe maar nog wel energie om een dag door te komen ?
Lyah heel logisch Hoe dat je je zo voelt. Oo heerlijk peetje lekker keuvelen met zn kleintje. Gister op een verjaardag was er Ik zn kleintje van 3 weken oud hmm om bij weg te smelten. jeetje emmy 6 weken alweer ... albijna 11 nov hihi. Mijn nod is vrijdag
Ja 6 weken alweer!! Mijn kleintje is al 0.5 cm haha. Kan niet wachten op de echo. Heb t amc gemaild of ik eerder kon nav mn roze afscheiding (en paniek). Heb er nu weer alle vertrouwen in, maar als ik eerder mag kan dat geen kwaad. Jennifer spannend zeg! Is t n idee als de andere meiden in hun handtekening zetten wanneer nod/inseminatie is? Als jullie dat stom vinden zeker niet doen hoor. Ik zweef weer verder op mijn wolk. Fijne dag!