kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha ik haak soms ook hoor! Heerlijk!! Doe je ff n foto als ie af is!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Meissies waarom krijg jij altijd zoveel zwemmers terug met de iui in wij niet het hoogste tot nu toe is 4, 7 miljoen geloof ik dat is nogal een verschil natuurlijk maar ja ach je heb maar 1 goeie nodig

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    wat Wordt er hier heerlijk gekletst zeg!
    Fijn peetje dat de rode heks er is hup hup op naar nieuwe kansen!
    Emmy hoe heerlijk is het daar op die roze wolk? Hoop zo dat ik eind deze week erbij mag komen zitten.
    meissies en eza de duimen draaien dik hoor voor jullie!! Succes met de twee vervelendste weken.

Haha haken en breien super hip. Ik ben 32 en brei op dit moment een omslag doek voor mezelf.
    Heerlijk ontspannend.

Hier gaat het prima de spanning neemt wel erg toe nu maar ik moet heel veel willen deze week dus de tijd gaat vast lekker snel.

Ik liet trouwens ook het cupje ongeveer 4,5 uur zitten

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Lyah een beetje hersteld van de teleurstelling? ,

5. Meissies

Meissies Niet meer actief

Peetje ik weet het ook echt niet... Vruchtbare donor zullen we dan maar zeggen;)
    En voor het lijstje yes ik met man!
    Ja fijn hoor eza dat we gelijk oplopen! Vorige x vond ik de wactweken niet zo heel erg ben heel benieuwd hoe het nu gaat maar ook ik heb drukke agenda dus die vliegen hopelijk snel voorbij;)

Succes met haken allemaal :p

6. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey wat gezellig al die haak en breiers, ik dacht dat ik de enige was met deze hobby en heb het mezelf pas een half jaar geleden aangeleerd via YouTube haha. Maar volgens mijn vrienden heb ik talent :) zal effe een foto sturen van mijn laatste creaties :)

Ja spannend hoor Jennifer, ik duim me rot voor iedereen :) inderdaad lekker werken en hopen dat de tijd voorbij vliegt :)

7. peetje007

Oja voor t lijstje idd ik heb ook een man en ook ik haak ;) wat gezellig qeer dames

8. peetje007

Wow eza jij durft wel hoor knap ik heb al 2 dekentjes en 1 baby deken gehaakt ben nu bezig met een sprei maar wat een werk

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooo wauw eza wat ben jij creatief zeg!!

10. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, we kunnen wel een haak/ breiclubje beginnen. Ik heb in het verleden enthousiast gebreid en zat er juist aan te denken weer een projectje op te starten van de herfst.

Ik heb wel een tijdje nodig gehad om over de teleurstelling heen te komen hoor. Normaal laat ik me nooit zo erg gaan maar ik dacht gewoon echt dat het raak was. Nu richt ik me weer op aankomende maand en begin daar weer langzaam zin in te krijgen. Over een week weef beginnen met ovulatietesten en dan begint het feest weer opnieuw.

Jennifer, wanneer is jouw nod?

11. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw eza, wat mooi en lief!

12. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank lieve meiden :) en Peetje ik durf wel hoor, ik hou namelijk niks voor mezelf wat ik haak ;) ik heb allemaal net bevallen vriendinnen en mijn creaties vinden gretig aftrek haha.
    En verkoop ook een heleboel :).

Nou ik ga lekker Zzzzzz en de zaadjes hun werk laten doen haha.

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Super tof eza!! Ik wil bij jou wel een bestellinkje plaatsen!
    En lyah je mag balen en teleurgesteld zijn... geef jezelf de tijd en dan ben je vanzelf weer klaar voor de nieuwe ronde...
    Haha en haken en breien is hartstikke hip ;)

14. peetje007

Ohh dames heb een heerlijke avond gehad mn schoonzusje en dr vriend kwamen langs met de kleine van 7 weken die heeft kekker bij me gezeten en is ook in mn armen in slaap gevallen voelt goed nou mogen we volgende week oppassen op dat kleintje en zjjn zoon van 9 zodat papa en mama samen wat kunnen doen dus daar kijk ik naar uit heerlijk om te doen

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heerlijk peetje! Fijn dat je er zo van genoten hebt!

16. peetje007

Ohh morgen alweer 6 weken wat gaag het hard !! Voel jij je nog een beetje fit in de zin van wel moe maar nog wel energie om een dag door te komen ?

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Lyah heel logisch Hoe dat je je zo voelt.
    Oo heerlijk peetje lekker keuvelen met zn kleintje. Gister op een verjaardag was er Ik zn kleintje van 3 weken oud hmm om bij weg te smelten.

jeetje emmy 6 weken alweer ... albijna 11 nov hihi.

Mijn nod is vrijdag

18. peetje007

Spannend jennifer mn duimen doen al zeer hihi hoop t zo voor je !!

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja 6 weken alweer!! Mijn kleintje is al 0.5 cm haha.
    Kan niet wachten op de echo. Heb t amc gemaild of ik eerder kon nav mn roze afscheiding (en paniek).
    Heb er nu weer alle vertrouwen in, maar als ik eerder mag kan dat geen kwaad. :)

Jennifer spannend zeg!

Is t n idee als de andere meiden in hun handtekening zetten wanneer nod/inseminatie is? Als jullie dat stom vinden zeker niet doen hoor.

Ik zweef weer verder op mijn wolk. Fijne dag!

20. peetje007

Ohh lyah wij lopen bijna gelijk nou emmy dat is nog niet zo gek hoor

Share This Page