kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Zo dat is best overzichtelijk als iedereen dat doet o maar emmy als je eerder gaar geb je kans dat het hartje niet ziet kloppen en dam ga jij je weer zorgen maken ( zou ik ook doen ) terwijl je miss dan toch te vroeg bent ! Het roze afscheiding is nu helemaal verdwenen ? Geen zorgen emmy en misschien hard gezegd als het niet goed zit kan t ook na de echo nog gebeuren ondanks dat alles klopt je zou het niet in de hand hebben dus daar wil ik mee zeggen relaxt het enige wat jij kan doen is voor je lijf zorgen gezond eten genoeg rust en verder kan je niets doen het komt echt helemaal goed

2. peetje007

Ohh dames als ik nu zwanger mocht wezen dan heb 30 november een positief en dat zou op mn moeders verjaardag zijn dat zou wel heel bijzonder zijn mn hoofd begint alweer opgang te komen hihi

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hihi je bent alweer heerlijk positief aan het weg dromen. !! Als ik deze ronde zwanger mag zijn ben ik op mijn moeders verjaardag uit gerekend

4. peetje007

Ohh dat is ook bijzonder Jennifer ik denk dan wel is dan moet het zo wezen maar ja bij mij nog afwachten bij jou zou t idd zo kunnen wezen en ja ben weer aan t dromen dat vind ik heerlijk nou mag het wel is werkelijkheid worden , het word wel spannend Jennifer nog klachtjes?

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie meiden! Fijn om met jullie te kunnen praten, dat is toch anders dan met mensen die hier niet inzitten. En het gaat nu echt alweer een stukje beter.

Ik zag het ook Peetje, dat we een beetje gelijk lopen, zou toch leuk zijn als wij ook op dezelfde dag naar het amc moesten!

Emmy, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik hetzelfde doen! Ook proberen zsm een echo los te peuteren bij het amc, als is het maar om jou gerust te stellen. Verder is het denk ik een zaak van los laten. Wat Peetje ook zei, je kan niet meer doen dan goed voor jezelf zorgen, de rest moet je over laten aan je lijf.
    Ik zal ook mijn ovulatie/ nod in mijn handtekening zetten.

Jennifer, dat komt er al snel aan, nog een klein weekje wachten. Hoe voel je je?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En zo is het helemaal meiden. Alles is nu uit mijn handen. En ik ben helemaal gerust weer. Het voelt gewoon goed. En daar vertrouw ik op. Maar toch is t even schrikken. Wat je zegt over de echo klopt ook peetje, maar dan ga ik gewoon 2x haha.
    Ach nu ben ik weer ontspannen dus heeft het ook geen haast.

7. peetje007

Hahaha ohh emmy 2x zou fijn zijn he konden we elke dag maar kijken wat er gebeurde van binnen zou zo fijn zijn maar wel raar dat de dokters daar niet aan mee werken hihi ik snap je heel goed hoor emmy je wil zo graag dat het goed gaat en over 32 weken zo ongeveer een gezond kindje in je armen hebben !!

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik voel me goed. Heb er een goed gevoel over. Met als vorige keer bij vlagen misselijk. Steekjes in mij borsten en erg moe. Voor nu heb ik goede hoop

9. peetje007

Wat fijn Jennifer !! Ik hoop dat deze week wat moois gaat brengen en hoop t voor iedereen natuurlijk maar lyah op welke dag zit jou eisprong ergens ? Mijne is vrij laat zo tussen dag 16 en dag 18

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo voor je Jennifer! Ik weet wel dat je het zelf vaak heel goed aanvoelt. Dus ik acht de kans groot!
    Vorige keer had je deze signaleren niet echt voor je menstruatie toch of wel ook?

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee voor mijn menstruatie heb ik vooral rug pijn. Niet de symptomen die ik nu heb dus ik ben flink aan het duimen draaien.

Jij al wat gehoord van het amc of je eerder mag?

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nu is je lijf gewoon al lekker en goed hcg aan het aanmaken. Vorige x liep dat anders helaas... Ik ben zo benieuwd of je met me mee komt zweven! !
    Nog niets gehoord van t amc. Komt wel.

13. peetje007

Haha ik denk dat Jennifer gewoon weer heeeeeelllll erg zwanger is vruchtbare meid haha .... de mailtje worden niet elke dag gelezen lreeg ik vorige week te horen ik had btw afgelopen maand gewoon kunnen komen als ik mn positieve lh test had door gegeven dus vond dit erg vervelend waarom me dat eerder is vertelt maar ja ach het is niet anders

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook!
    Ik had een mail terug. De echo kan niet vervroegd worden dus ik mag nog een weekje geduld hebben. Ik vind het ook wel prima. Ben weer rustig dus die week kan er ook wel bij.

15. peetje007

Goedzo emmy is ook beter om te wachten ik weet dat je ongeduldig bent zou ik ook zijn hoe laat mag je eigenlijk?

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    14.35 uur kan niet wachten haha

17. peetje007

Ohh dat moet je die dag nog best lang wachten

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    hahah ik als blonde dame kom er net achter dat mijn NOD op zaterdag valt .... heerlijk nog een extra dag .

Een week is wel te overzien of niet Emmy. Als je straks je kleintje op beeld ziet ben je helemaal verkocht denk ik haha.

19. peetje007

Ohh nog een dag langer Jennifer het is nog niet spannend genoeg zeker :(

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jennifer, dat is mij ook al 2 x gebeurd. Ach ja, een dagje extra kan er toch ook wel bij. Wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Wat zou het ook ontzettend leuk zijn he?

Peetje, mijn ovulatietest knalt altijd op dag 14. Ik heb een redelijk betrouwbare cyclus. Ik heb wel een mail gestuurd naar het AMC met de vraag of ik niet te laat ben omdat ik al op dag 13 aan kan zien dat mijn ovulatie eraan komt omdat de test iets donkerder is. Dag 14 knalt hij en geef ik het door. Dag 15 ga ik dan naar het AMC maar dan is mijn test al een stuk lichter. Ze zeiden dat ik juist goed op tijd ben maar dat ik ook een dag eerder kan komen als ik me daar beter bij voel. Beetje dus wat meissies deze cyclus heeft gedaan. Ik twijfel hier nog wel over, wil gewoon een zo groot mogelijke kans

Deel Deze Pagina