kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Zaadcellen leven 24 tot 48 uur nog in je baarmoeder na inseminatie. Dus je kunt beter iets te vroeg zijn dan te laat. Eigenlijk is op de dag van je eisprong het best is mij verteld. Maar ik was altijd de dag ervoor et voila!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Je moet doen waar jij je idd pretttig bij voelt nou had ik deze maand 1 knal test en de dag erna al weer op zn retour maar die dag wel mijn eisprong gehad dus als ik de dag van de knaltest door had gegeven de dag erna heen had gegaan was perfect geweest maar heb die maand overgeslagen maar zo kun je zien dat elk lijf anders is en doet maar doe wat goed voelt dat is het beste! !!

3. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, en iedere maand is ook anders. Ik had vorige maand op de dag van de inseminatie nog steeds een knaltest en toen heeft er dus een bevruchting plaats gevonden. Afgelopen maand was de test op de dag van de inseminatie al een stuk lichter. Maar het AMC zegt dus dat ik ook deze maand op tijd was ondanks de lichte test.
    Pfff, zat er maar een deurtje in mijn buik dat je alles goed kon zien.
    Ik ga er nog even verder over nadenken maar ik merk dat ik een lichte voorkeur heb voor een dat vroeger, vooral nu jij zegt dat jij ook een dag vroeger was Emmy!

4. peetje007

Het is en blijft spannend ik was in september 3 dagen te vroeg doordat ik de extra gevoelige testen van sensitest had gebruik werd ook erg nerveus van die testen dus die gebruik never meer! Maar een dag vroeger is idd beter als dat je te laat bent maar vertrouw op je zelf jij kent je lichaam

5. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Vandaag een bizar drukke dag op mijn werk, om 7.15 begonnen en net pas thuis, altijd balen zo 1 dag na mijn inseminatie, misschien onzin maar ik wil het liefst altijd wat rustiger aan doen, maar helaas... Hebben jullie dat ook?
    Wat spannend Jennifer, meestal klopt je gevoel dus ik duim extra voor je mee :).

Doen jullie trouwens nog ovulatietesten na je inseminatie en een dag erna? Of geloven jullie het wel.

Emmy fijn dat je je weer wat rustig voelt, gaat er iemand met je mee voor de 1e echo?

Voor de geen die het nog niet wisten en het willen weten ;), ik had even navraag gedaan wanneer de rekening komt, maar volgens hun komt die 1x in het half jaar.

6. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ps. ik kan met een extra vroege test op mijn verjaardag testen :) zou toch een mooi cadeau zijn:) wel toevallig met al die verjaardagen en testen :)

7. peetje007

Ik deed t wel achter af nog aankomende ronde ga ik dat niet doen en ja dat van een dag na inseminatie rustig doen heb ik ook liever maar vaak gaat dat niet met dagen van 7 tot 18:00 en half 7 thuis maar soms hoop ik dat ik de dag erna vrij ben ;) gewoon t gevoel van lijkt me beter zeg maar misschien zit dat tussen de oren bij ons

8. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Is er een rede dat je het deze x niet meer gaat doen?
    Ja Peetje het zit vast tussen onze oren :) maar ik denk ook dat we allemaal zelf de kansen zo groot mogelijk willen houden om zwanger te worden, en voor mijn gevoel is dat ook rustig aan doen. Ik hoop echt dat de volgende x voor jou raak is, zou zo mooi zijn als je al zolang bezig bent.

9. peetje007

De rede dat ik dat nu niet meer ga doen is gewoon dat ik er wel vertrouwen in heb dat ik mn cyclus nu wel ken knal positief is de volgende dag heen dan zit t goed ja maar tuurlijk hoop ik dat het raak zal zijn maar dat hoop ik voor ieder van ons !

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Haha wat een boel bij te lezen meiden!
    Ik testte niet meer door erna omdat het toch geen zin heeft en werd er alleen maar nerveus van. Ik meldde het zodra de test echt donker werd, dag erna inseminatie en die dag of dag erna eisprong. Dat weet je nooit precies.

Ik kan morgen een uurtje later beginnen op mijn werk, heel fijn. Kan ik toch even bijtanken en voel ik me ook niet een soort van schuldig. Maar ach eigenlijk voel ik me dat ook helemaal niet haha.

Ik zit heerlijk met mn beebje in mn buik de oudergesprekken te voeren. Zo leuk! Als jullie trouwens gek worden van mn roze wolk gewoon zeggen hoor dan laat ik m hier wat minder schijnen.

11. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha Emmy, ik geniet juist van jou roze wolk. Voorpret voor als ik zelf ooit ook op mijn roze wolk zit :)

12. peetje007

Lekker erover praten emmy Ik wil alles weten

13. Meissies

Meissies Niet meer actief

Wat een boel bij te lezen!!! We gaan het zien hoor of de dag eerder naar ziekenhuis effect heeft!
    Enmy blijf vooral ons van je roze wolk meegenieten!!

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Emmy het is juist heerlijk om een stukje roze wolk te kunnen delen

15. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf vooral praten over je roze wolk Emmy! Ik wil graag meegenieten.

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hihi lief van jullie! Nu ga ik lekker slapen. Morgen een uurtje later beginnen. Super fijn.
    Morgen alweer 6 weken en 1 dag!

17. peetje007

Ik ga ook naar bed mijn wekker gaat weer om 06.00 :(

18. peetje007

Het is alweer 4 november hihi nou ja alweer :( kan me niet snel genoeg gaan ohh emmy nog 1 weekje dan zie jij je kleine boontje hoe gaat het vandaag en Jennifer hoe gaat het met jou ?? En de andere meiden eza en meissies gaan jullir wachten tot nod of eerder testen?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik sprak net mijn verloskundige en als ik wil kan ik morgen al voor een echo. Is wel onder werktijd. Ik twijfel een beetje. Straks zie ik niets en dan wordt ik alleen maar onzekerder. Of wat zouden jullie doen?

20. peetje007

Zelf zou ik wachten maar dan nog heb je even goed volgende week weer een echo dus dan zou ik t wel doen je bent toch nieuwsgierig lijkt me

Share This Page