Haha je wil eigenlijk wel maar bang voor een teleurstelling maar je kan wel 2x in korte tijd dat boontje van je dus dubbel genieten maar snap je wel
Ja ik wil wel, maar ergens is t gewoon niet nodig. En dan moet ik weer weg van mn werk... Dus dit is prima keuze zo.
Had net in t andere forum iemand met precies dezelfde klacht en zij heeft al een echo laten doen met een mooi te horen hartje. Dus ik ben nog meer gerust . Het is alweer bijna morgen en dan is het alweer bijna dinsdag haha.
Stom eigenlijk he dat alles draait om wachten... Wachten wachten wachten we doen niet anders😉
Mijn borsten worden dikker haha maar verder niets. Nog even geduld. Jaaa dat zwanger worden en zijn is een grote kwestie van afwachten en geduld hebben...
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen Emmy. Een week valt te overbruggen toch? En dan ga je echt wat zien! Maak jezelf niet gek met allerlei gedachten maar heb vertrouwen in je lijf dat het weet wat het moet doen. Ja he meissies, en toch verbaas ik me ook hoe snel de tijd weer gaat ondanks het wachten
Lijkt me een goede keus Emmy, knap van je, lijkt me zo lastig al dat wachten,spannend hoor Hey Peetje ik ga denk ik niet eerder testen dan mijn nod, vorige x had ik 1 cupmaat meer borst, misselijk, hoofdpijn etc en bleek niet zwanger te zijn, ik ben nu iets relaxter dan vorige x dus wacht lekker af, maar goed dat zeg ik nu haha we zullen het zien Hoe is het met jullie?
Hier nog steeds wachten tot ik mag beginnen met testen hoop dinsdag of woensdag te gaan testen volgende week
Heerlijk he dat er weer een dag voorbij is . Fijn he peetje dat je weer bijna mag gaan testen. Hoe gaat het met de dames in de eerste wacht week?? Voelen jullie al wat?? Lyah jij mag straks ook weer beginnen met testen he. emmy knap hoor dat je niet op het aanbod van de verloskundige bent ingegaan, ik had het niet gekund. bij onze zoon hadden we een echo met 5.5 weken en zag je niet meer dan een kidneyboon. Wel hebben we zijn hartje even heel snel mogen horen. Een fijn gevoel is dat. Het prettigst is als het kindje in je buik gaat bewegen. ooo kon ik de tijd maar even versnellen hihi.
Ohh bijna je nod Jennifer !! Duim duim voor eza en meissie voor jullie ben ik ook duimen aan t draaien
Jennifer ga je extra vroeg testen? Of ga je afwachten? Zoooo spannend ben zo nieuwsgierig. Ik voel nog niks, maar dat lijkt me ook wel snel 2 dagen na inseminatie. Wanneer voelde jij wat toen je zwanger was? En jij Emmy wanneer voelde je iets, het is natuurlijk voor iedereen verschillend, sommige hebben helemaal geen klachten. Maar ben benieuwd of jullie beidde al heel vroeg een bepaald gevoel of klachten kregen wachten wachten wachten hihi
Eza, meissies en lyah als jullie zwanger zijn gaan jullie dan mee doe met moeders voor moeders ?en emmy heb je wel al de blije doos enz aan gevraagd of wacht je daar nog ff mee
Spannend allemaal meiden! Ik ben druk aan het duimen hoor! Hier net beetje opgezette buik haha zal door mn darmen komen, maar ik vond t erg leuk! Kan niet wachten tot mn buikje gaat stralen!
Moeders voor moeders weet ik nog niet heb ik helemaal nog niet over nagedacht!! Hier wel flink last maar dat had ik vorige x ook. Flinke krampen en opgezette buik. Heb me laten vertellen (door te googlen) dat dat bij iui vaker voor komt. Dag 1 en dag 2 heb ik echt flink last meer dan als ik ongesteld moet worden! Dus ja voel veel maar dat had ik vorige x ook dus zegt niks! Volgens mij kunnen we volgende week pas wat meer voelen maarja vorige x was ik de week voor mijn nod ook erg misselijk en had ik last..... Tja ons lichaam kan ons goed voor de gek houden!
Ohh meissie ik heb daar na de iui helemaal geen last van eigenlijk heb ik helemaal geen last van die behandeling maar geven ze dan op Google aan waardoor dat dan komt wel vervelend !! Hoop dat jij je gauw beter voelt lijkt me erg onprettig