kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik moet morgen mijn griepprik halen, maar ik twijfel of ik dat nu zal doen zo na mijn inseminatie.
    Er zijn een hoop mensen die zeggen dat ze het niet aanraden, ik twijfel heel erg.... Wat vinden jullie...

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Oeh vind het heel lastig om je daarom te adviseren eza!!

Voor wat betreft de klachten zou het kunnen door het goedje waarmee ze het sperma wassen en het feit dat er altijd wat lucht mee naar binnen komt. In elk geval niet prettig maar als het goednis vanaf morgen over!!

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik zou het niet doen eza de griepprik halen. Het is mij altijd sterk afgeraden omdat ze toch een beetje coctail virus bij je in spuiten.

Of ik extra vroeg ga testen hmmmmm..... neuh denk het niet ;)

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik zou het ook niet doen eza !!!

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou het op dit moment ook niet doen eza. Tenzij je eigen gezondheid in het geding is dan zeker wel. Het zou vervelend zijn als de griepprik een mogelijke bevruchting in de weg zit. Maar als jij doordat je de prik mist zelf echt heel ziek wordt en vervolgens een zwangerschap niet kunt handelen dan zou ik hem wel halen....
    Mij wordt hij al jaren geadviseerd en ik ben te eigenwijs... De kinderen in mijn klas zijn mijn griepprik haha.

6. peetje007

Waarom word zoiets eigenlijk geadviseerd? ? Ik krijg hem nooit en ook t advies niet om er 1 te halen waar heeft dat mee te maken?

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank meiden, mijn gevoel zegt ook heel sterk niet doen, hoor dat soort verhalen ook Jennifer dus ga het niet doen.

Peetje ik behoor tot de risicogroep, heb een Vsd, gaatje tussen mijn linker en rechter hartkamer. ( daarom krijg ik ook om de 3 maanden een echo van het hart als ik zwanger ben). Maar ook mensen met astma, ouderen, slechte weerstand of andere chronisch ziekte krijgen hem vergoed.

Wat knap Jennifer, nog maar een paar daagjes, ben zo benieuwd :)

8. peetje007

Wauw dames wisten jullie dat het zwangerschaps verlof nu 4 maanden is dus 16 weken mn schoonzusje zei t ik dacht dat het nog steeds 12 weken was mee er is 4 weken bij gekomen

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jennifer het begint nu wel heel dichtbij te komen zeg!!! Wat zegt je gevoel??
    Peetje dat wist ik indd heerlijk. En in het onderwijs is het nog relaxt want dan krijg ik extra weken van de zomervakantie terug. Dus ik heb straks als het goed is 20 weken verlof :).

10. peetje007

Wauw emmy dat is helemaal lang dan is je kindje ak weer 5 maanden voor jeweer aan het werk gaat als ik nu deze maand zaanger mag wezen dan zit ik op 9 augustus dus plak ik mooi mn vakantie er voor of erna

11. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eza, als ik jou was zou ik mijn gevoel volgen. Je gevoel zegt nee toch? Dus niet doen. Mocht het raak zijn dan kan je er over een tijdje met je huisarts of verloskundige over praten.

Peetje, dat wist ik niet van de langere zwangerschapsverlof. Dat is erg mooi om te weten 😊

Ik ga wel mee doen aan moeders voor moeders. Het is een kleine moeite om andere moeders te helpen. Ik wordt toch ook geholpen? Dat gun ik iedereen!

Ik begin zaterdag weer met de ovulatietesten. Er is gister weer een pakketje binnengekomen dus ik kan er weer tegenaan

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Vandaag begonnen met in de potten plassen haha. Voelt goed om anderen ook te kunnen helpen.
    Spannend dat de testperiodes er weer aankomen!

13. peetje007

Ja lyah genoeg op voorraad ? Haha hier ook altijd flink wat voorraad ik denk dat ik di/woe ga beginnen met testen word weer spannend merk wel dat de spanning weer toeneemt maar ik ga me niet gek laten maken gewoon doen wat ik afgelopen maand ook heb gedaan dan komt het wel weer goed ken je dat die spanning ? Het hoofd koel houden valt niet mee

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel verstandig Peetje! Je weet nu hoe jouw testen netjes kleuren rondom je ovulatie. Dus daar mag je op vertrouwen. Wij helpen je wel herinneren ;).
    Meiden die vorige week geïnsemineerd zijn op hoeveel dagen na je ovulatie zitten jullie nu?

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik weet niet beter dat het 16 weken is, wanneer was het 12 weken Peetje? Heb het geprobeerd om op internet na te gaan, maar daar staat alleen 16 weken, ben wel nieuwsgierig ;).

Wat goed dat de testen weer in huis zijn meiden, ik zal duimen voor knaltesten :).

Heerlijk hè Emmy zolang verlof ik heb ook bijna 8 weken vakantie en die ga ik er ook lekker aanplakken als ik ooit beval ;).

Ik had zondag mijn inseminatie en denk ma mijn ei, dus zit pas 2a3 dagen na ovulatie... Duurt nog heeeeeeel lang haha voordat ik kan testen hihi maar heb genoeg zw testen in huis haha.

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet wel hoe mijn cyclus ongeveer in elkaar zit en ingebruikname de testen als een soort bevestiging. Een keer in de zoveel tijd is mijnovulatie plotseling een paar dagen later dus het is wel goed om het te blijven checken. Ik ben er nog niet uit of ik nu een dag eerder mijn positieve test doorgeef of niet. Ik denk als ik een goeie 'voortest' heb dan ga ik het doen. Dat is wel spannend.
    Ik ben ook benieuwd naar jullie meissies en eza, beginnen jullie al gekke dingen te voelen?
    En Jennifer, vrijdag komt al dichtbij zeg! Weet je al of je dan gaat testen of wacht je het af?

17. peetje007

Het was vorige jaar 12 weken is sinds dit jaar 16 weken

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Het is al heel lang 16 weken toen ik zwanger was van mijn zoon had il 6 weken ervoor en 10 weken erna.

ik ga vrijdagochtend testen denk ik. De test drang is erg toegeslagen. Ook al zegt mijn gevoel dat het goed zit

19. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hi

Het is inderdaad al heel lang 16 weken daar heb je altijd recht op! Maar in elk geval op 10 weken na bevalling!!

Ik denk dat ik zondag of maandag ei heb gehad dus ik zit ook pas 2 a 3 dagen na ovu.

Ik voel van alles de hele dag krampjes en steekjes maar dat had ik vorige periode ook dus zegt helaas niks! Bij alles denk ik uiteraard wel of het hetzelfde was als vorige x haha ja kan mezelf helemaal gek maken! Gelukkig niet meer zo'n erge last als zondag en maandag!

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Kijk Peetje dit topic is uit 2007 en daar was het al 16 weken, mijn beidde collega's zijn in 2012 en 2013 bevallen en hadden ook 16 weken.

Deel Deze Pagina