kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh Jennifer zo spannend, ik kan bijna zelf niet wachten tot je test haha, laat staan jij zelf :)en je vrouw? Heeft die geen testdrang :)

Ik heb ook net als vorige x pijn in mijn borsten en wat kramp, obstipatie, hoofdpijn maar vorige x was het blijkbaar ook psychische want was niet zwanger, gelukkig ben ik er nu niet meer de gele dag mee bezig, maar spannend blijft het natuurlijk wel.

Hoe mooi zou het zijn als we straks allemaal zwanger zouden zijn, ik duim er in ieder geval heel hard voor :)

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het zou zo geweldig zijn als we straks met zn allen tegelijk zwanger zijn!!
    Ik ben zoooo benieuwd naar de test van Jennifer!
    En Eza, spannend ook weer hoor!

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jaaaa Emmy hoe mooi zou dat zijn, als dat gebeurt! Dan vind ik dat we elkaar real live moeten ontmoeten :) al is het maar voor een kop thee en zwangerschaps kwalen uitwisselen :).
    Haha nou nog even geduld ;)

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hahahah heeerlijk hoor dat jullie zo mee leven!! Mijn vrouw is net zo nieuwsgierig als mij.

gezellig hoor een reallife thee middag

6. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh hihi dacht echt dat het nog niet zo lang was maar ach maakt het uit lekker langnin ieder geval ohh jennifer wat spannend kan je niet ff je luikje open maken en kijken hihi zou zo makkelijk zijn hihi

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik weet dames het is veel te vroeg maar kon me niet meer bedwingen kijken jullie ff met me mee? ?

8. peetje007

Ik lijk wat te zien kun je nog een foto van dichterbij maken in t licht die laatste is nogal vaag

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jennifer, toch stiekem getest?
    Ik kan het niet zo goed zien op de foto, zie je zelf wat?
    Je bent idd wel erg vroeg maar je zou nu wel iets kunnen zien.

Ik vind trouwens ook dat we allemaal heel snel zwanger moeten worden en dan afspreken om naar elkaars buiken te kijken

10. peetje007

Hahaha lyah helemaal mee eens !!

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    het is heellastig op de foto te krijgen. er staat echt een heel vaag ver weg streepje, morgen ochtend nog maar eens testen en hopen dat de test de komende dagen roze op gaat lopen.
    Kan morgen geen foto maken bij daglicht omdat ik de hele dag moet werken.
    Zowel bij onze zoon als de vorige keer begon het ook met zn minimaal streepje, dus ik heb goede hoop.

12. peetje007

Ik zie idd wel iets hoor jennifer jen hebt niet een hoekje ergens in huis met goed helder licht ? Ik denk dat je gewoon heeeeeeelllll erg zwanger ben hoor

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Jennifer! Een streep is een streep zeggen ze he?
    Vaak zijn die teststreepjes veel moeilijker van een foto af te lezen dan in het echt.
    Wat leuk! Mag ik je al voorzichtig feliciteren of ben ik daar te vroeg mee?
    Ben nu helemaal hyper voor jou

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    haha wij zijn nog voorzichtig maar stiekem hebben we gister wel op zolder de kinderwagen weer in elkaar gezet hihi.
    als ik zaterdag echt niet ongesteld ben ik de test duidelijk op de foto kan krijgen ben ik echt gelukkig.
    lief dat jullie wilde turen

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh Jennifer wat spannend, ik zie wel een heel licht streepje, zo spannend een broertje of zusje voor jullie kleine man :)
    Duim duim duim voor een dikke roze streep... Straks al 2 zwangere!, wat goed zeg :)

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje Jennifer wat spannend!!! Op de bovenste foto lijk ik heeeel licht iets te zien...
    Hoeveel dpo zit je nu? Ik testte 12 dpo met een mooi (licht maar duidelijk) lijntje. Ik duim!!!

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik zit nu ook op 12 dpo, hopelijk zet het goed door.:D

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En was geen ochtendurine hè... scheelt ook echt een hoop. Ik duim heel hard voor je meis zou echt geweldig zijn! Plek zat hier op de roze wolk!

19. peetje007

Zo dames weer een dagje dichterbij gaat wel heel sloom hoor

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Heb daarnet getest met een actiontest. Ik kan daar vrii weinig op zien. Ja een vaag lijntje maar lijkt meer een indroger of voorgedrukt lijntje.
    moet vanmiddag eerst maar even kv2 testen halen. Dus de spaning blijft nog wel even tot morgenochtend hihi. Pfff ff ik wil het gewoon weten nu.

fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina