Oh Jennifer zo spannend, ik kan bijna zelf niet wachten tot je test haha, laat staan jij zelf en je vrouw? Heeft die geen testdrang Ik heb ook net als vorige x pijn in mijn borsten en wat kramp, obstipatie, hoofdpijn maar vorige x was het blijkbaar ook psychische want was niet zwanger, gelukkig ben ik er nu niet meer de gele dag mee bezig, maar spannend blijft het natuurlijk wel. Hoe mooi zou het zijn als we straks allemaal zwanger zouden zijn, ik duim er in ieder geval heel hard voor
Het zou zo geweldig zijn als we straks met zn allen tegelijk zwanger zijn!! Ik ben zoooo benieuwd naar de test van Jennifer! En Eza, spannend ook weer hoor!
Jaaaa Emmy hoe mooi zou dat zijn, als dat gebeurt! Dan vind ik dat we elkaar real live moeten ontmoeten al is het maar voor een kop thee en zwangerschaps kwalen uitwisselen . Haha nou nog even geduld
Hahahah heeerlijk hoor dat jullie zo mee leven!! Mijn vrouw is net zo nieuwsgierig als mij. gezellig hoor een reallife thee middag
Ohh hihi dacht echt dat het nog niet zo lang was maar ach maakt het uit lekker langnin ieder geval ohh jennifer wat spannend kan je niet ff je luikje open maken en kijken hihi zou zo makkelijk zijn hihi
Haha Jennifer, toch stiekem getest? Ik kan het niet zo goed zien op de foto, zie je zelf wat? Je bent idd wel erg vroeg maar je zou nu wel iets kunnen zien. Ik vind trouwens ook dat we allemaal heel snel zwanger moeten worden en dan afspreken om naar elkaars buiken te kijken
het is heellastig op de foto te krijgen. er staat echt een heel vaag ver weg streepje, morgen ochtend nog maar eens testen en hopen dat de test de komende dagen roze op gaat lopen. Kan morgen geen foto maken bij daglicht omdat ik de hele dag moet werken. Zowel bij onze zoon als de vorige keer begon het ook met zn minimaal streepje, dus ik heb goede hoop.
Ik zie idd wel iets hoor jennifer jen hebt niet een hoekje ergens in huis met goed helder licht ? Ik denk dat je gewoon heeeeeeelllll erg zwanger ben hoor
Wat goed Jennifer! Een streep is een streep zeggen ze he? Vaak zijn die teststreepjes veel moeilijker van een foto af te lezen dan in het echt. Wat leuk! Mag ik je al voorzichtig feliciteren of ben ik daar te vroeg mee? Ben nu helemaal hyper voor jou
haha wij zijn nog voorzichtig maar stiekem hebben we gister wel op zolder de kinderwagen weer in elkaar gezet hihi. als ik zaterdag echt niet ongesteld ben ik de test duidelijk op de foto kan krijgen ben ik echt gelukkig. lief dat jullie wilde turen
Oh Jennifer wat spannend, ik zie wel een heel licht streepje, zo spannend een broertje of zusje voor jullie kleine man Duim duim duim voor een dikke roze streep... Straks al 2 zwangere!, wat goed zeg
Jeetje Jennifer wat spannend!!! Op de bovenste foto lijk ik heeeel licht iets te zien... Hoeveel dpo zit je nu? Ik testte 12 dpo met een mooi (licht maar duidelijk) lijntje. Ik duim!!!
En was geen ochtendurine hè... scheelt ook echt een hoop. Ik duim heel hard voor je meis zou echt geweldig zijn! Plek zat hier op de roze wolk!
Heb daarnet getest met een actiontest. Ik kan daar vrii weinig op zien. Ja een vaag lijntje maar lijkt meer een indroger of voorgedrukt lijntje. moet vanmiddag eerst maar even kv2 testen halen. Dus de spaning blijft nog wel even tot morgenochtend hihi. Pfff ff ik wil het gewoon weten nu. fijne dag vandaag!