Goedemorgen vroege vogels ik duim nog steeds Jennifer heb bijna pijn in mijn vingers haha, werk ze en ben benieuwd vanmiddag
Ohh Jennifer je maakt t mega spannend zit op t puntje van mn stiel te wachten op nog een test foto mega spannend !!!!
Nou meiden hier beginnen zich wat meer kwaaltjes te vertonen. Heb honger als een paard. Vanmorgen misselijk en vermoeidheid is in het kwadraat. Vind het prima allemaal hoor, maar zou t liefst mn bed in willen. Jennifer ik ben zooo nieuwsgierig hoe je test straks weer is!
Ohh emmy geniet er even van dat je kwaaltjes hebt dan zit t goed alleen die vermoeidheid is echt slopend lijkt mij ik heb met de icsi pregnyl moeten spuiten voor alle eitjes te laten springen maar dat is dus gemaakt van het hcg zn 10.000 eenheden in 1x ik ben een hele week om 8 uur baar bed gegaan zo moe dus ik kab t me voorstellen lastig functioneren als je zo moe bent maar t word beter word er beloofd hihi nog even nog een kleine 5 weken en je bent al weer 12 weken wat gaat het toch ongelooflijk snel ik hoop straks allemaal dikke buiken te zien hier
Ja blijft een wondertje he! Ik ben ziek naar huis gegaan van mijn werk. Ik val gewoon bijna om van vermoeidheid en ben ook echt slap... Dus zo even lekker slapen en hopen dat dat iets helpt.
Ohh meissie toch !! Al lig je alleen al op de bank rust is het beste en lekker veel eten hahaha goed voor je zelf zorgen ik weet niet of je nog foliumzuur slikt maar je kan ooo over gaan op vsm mama zit ook foliumzuur in nog meer andere extra vitamines miss helpt dat ook wat tegen de vermoeidheid is maar een idee hoor je lichaam heeft zoveel nodig van alles
Wat lief dat je zo met me meedenkt! Ik verwen mezelf hier thuis heerlijk . Gisteren allemaal lekkere fruitjes gekocht dus fijn gezond. En slik indd VSM mama vitamines. Die had een vriendin van me over, dus die ben ik gaan slikken toen ik het haar verteld had. Heb nog 3 GTST te kijken van afgelopen week dus daar ga ik maar eens mee beginnen haha. En peetje nog maar 12 dagen en dan is het alweer jouw beurt!
Ja kan niet wachten kan me niet snel genoeg gaan volgense week heel veel werken niet zo veel zin in maar ja t moet helaas wat heb je nou tegen je baas gezegd ?
Mijn baas weet ervan. Ergens handig, maar aan de andere kant ook erg vervelend dat ik nu dus kwaaltjes heb daardoor en niet kan werken... Maarja er is niets aan te doen. Gelukkig kon er direct een collega van mijn klas dus dat is opgelost. Kinderen waren ook erg lief: word maar snel weer beter juf. Hihi.
Emmy, maar goed dat je werk op de hoogte is toch? Dan kunnen ze rekening met je kwaaltjes houden. Weten je directe collega's het ook? Ik neem aan dat nog niet iedereen het weet, vind je het moeilijk om je mond te houden? Jennifer, ik ben ook erg benieuwd!
Ja het is wel fijn dat mijn baas er vanaf weet. De rest van mijn collega´s weten het nog niet. Daar wil ook nog even mee proberen te wachten. Maar het is wel moeilijk hoor!! Jouw ovulatie zit er ook weer aan te komen Lyah, spannend! Ben je er weer klaar voor?
Ik heb net getest maar het is nog steeds een vaag ver weg lijntje dus ben bang dat het hem niet gaat worden. Morgenochtend probeer ik het nog eeb keer als die dan niet zichtbaar is dan is de oefening duidelijk overt
Hè balen Jennifer, maar aan de andere kant je zit nog voor je nod, en een heeeeel klein vaag lijntje is wel een lijntje zeggen ze. En sommige testen pas positief op hun nod en je hebt nog niet met ochtendurine getest toch? Ik blijf in ieder geval nog duimen. Wat rot dat je je zo voelt Emmy, en goed dat je even op jezelf let door naar huis te gaan, sterkte. Ilya en Peetje jullie mogen bijna weer ook weer spannend
Jullie zijn allemaal zo lief. Ik weet het, het kan nog maar wil gewoon een knaller van een test . Ik weet het wel geduld haha. Denk goed in jezelf emmy! !