Lief meiden, ik zorg goed voor mezelf. Nu lekker bij vrienden op de bank die voor me zorgen. Erg fijn. En dan vroeg mn bed in. Komt goed! Alles voor mn kleine beebje!
Nee peetje krijg het echt niet voor elkaar. Als ik er de flits opzet is de test overbelicht en in het donker is het echt niet te zien helaas
Dit is het beste wat ik kan doen. . Ik zie hem zelf wel maar kan me voorstellen dat jullie hem niet zien
Ik zie indd nog niets. Maar ben benieuwd naar je volgende test met ochtend urine dat geeft meer duidelijkheid denk ik... Ik duim nog steeds!
Jennifer, ik begrijp dat je een knaltest wil maar je bent nog wel vroeg he? De meeste testen raden aan pas 1 dag na NOD te testen en dat is denk ik niet voor niets. Ik begreep ook dat je hcg maar 1 x in de 2 a 3 dagen verdubbeld wat zou kunnen betekenen dat het nu hetzelfde is als met je test gisteren. Wat ik dus probeer te zeggen is heb geduld en het kan nog alle kanten op gaan. Ik ga overmorgen weer beginnen met testen en begin er weer een beetje zin in te krijgen. Ik vind deze 2 weken niets doen ook wel heerlijk hoor! Net nog met een vriendin sushi gegeten en een wijntje gedronken! Maar ik wil het nu wel weer aangaan
Ben benieuwd naar morgen Jennifer En zoals beloofd Emmy een foto van mijn omslagdoek voor een baby, eindelijk af
Jullie hebben helemaal gelijk hoor geduld is een schone zaak en geen bloed geeft moed hihi. OOOOO wat mooi!!! Kunnen we straks allemaal bij jouw bestellen Eza
Hihi ik heb van de week geprobeerd slofje te haken maar dat ging niet helemaal lekker ga er van t weekend ook maar eens goed voor zitten t ziet er zo makkelijk uit maar als je dan eenmaal bezig bent kom je toch op een punt dat je wat fout gedaan heb zo irritantnjij hebt er echt talent voor eza
Nou Peetje jou deken is ook mooi!, Ik heb het mezelf ook aangeleerd via YouTube hoor, en deze omslagdoek is super makkelijk! Alleen maar 1 vaste en twee stokjes in een steek en dat het hele dekentje lang haha, de muts heeft een andere steek maar ook erg makkelijk, het is een gratis patroon online. Wel een steek die wol vreet er zitten 11 bollen phildar partner 6 in! Duur dekentje dus haha. Zzzzz lekker allemaal ik duik erin
Het is Nog geen knaller maar voor mij al duidelijker dan gister. .. Hopelijk blijft het hcg stijgen en het beebje plakken
Komt waarschijnlijk door de flits, maar ik zie ook nog niks, maar gelukkig is ie duidelijker nu hopen dat ie oploopt Peetje het patroon staat op steek-voor-steek.blogspot.com/babycape, je moet gewoon goed zoeken er staan genoeg gratis patronen vooral op YouTube, en dan doen ze het nog voor ook met een filmpje. Fijne dag allemaal,
Thanx eza ga van t weekend er wel even goed voor zitten moet me toch lukken als ik t geduld er maar voor op breng
Hij is echt prachtig eza!!! Ik ga m ook proberen te maken. Kun je me vertellen wat je precies hebt gebruikt? En Jennifer, wat fijn dat je m al duidelijker ziet! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie het lijntje nog niet, maar dat zal dan komen. Spannend!!
Jennifer, wat fijn dat he het streepje nu beter ziet! Begin je er nu voorzichtig in te geloven? Ik zie ook niets op de foto maar dat is sowieso moeilijker te zien dan in het echt. Ik duim voor je dat je beebje blijft zitten waar hij/zij zit en alleen maar sterker wordt