kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Gek genoeg ben ik heel relaxed, er zijn dagen dat ik er bijna niet aan denk, terwijl ik de vorige keer er continu mee bezig was maar nu voel ik ook helemaal niks, we wachten gewoon af duurt nog wel even.

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haha het is dat je zegt dat er al bijna een week voorbij is want dat had ik zelf nog niet eens door! Alles goed dus af en toe last van steekjes maar verder niks, verder met druk zijn dus dan gaat volgende week vast net zo snel!!

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wat goed meiden !! Heerlijk dat t snel gaat hoop op een goed resultaat! !!

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heerlijk toch Eza en Meissies, hopen dat het zo blijft! Ben benieuwd!

5. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Emmy,

Ik heb wol mix gebruikt phildar partner 6 en haaknaald 5mm.

Mijn dekentje is 65x65 maar ik raad aan om het patroon te volgen van de site die ik stuurde, want ik heb hem vandaag op mijn werk getest bij 3 kindjes van 3 maanden en die passen er in maar word al krap, maar dat kan je dus zelfs beslissen. Succes :)

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Jennifer hoe is het nu? Is je test alweer iets opgelopen? Ik hoop het enorm!
    Eza en meissies Nog steeds zo relaxt? En peetje bijna weer begonnen met testen! En hier over 3 nachtjes de echo!

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Oo spannend emmy!! Is best snel gegaan he.

mijn test blijft het zelfde en de clearbleu digital zegt niet zwanger. Dus nu maar wachten op de rode duivel .

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hè Jennifer... Ik blijf nog duimen tot het tegendeel bewezen is hoor!
    Ja tijd gaat aan de ene kant best snel, maar soms ook erg langzaam. Maar als ik me bedenk dat er nu een klein mensje in me aan het groeien is heb ik ineens heel veel geduld.

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Das lief emmy stiekem heb ik nog een klein beetje hoop.
    Ja 9 maanden zijn best lang en dan vooral de eerste spannende weken. Maar het is inderdaad het wachten waard

10. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh Jennifer dat zal best wel even balen geweest zijn voor jullie😔maar je bent nog niet ongesteld toch?

Emmy ik voel me nog steeds heel relaxed, denk ook niet dat er wat gebeurt, ik voel 0,0 en ben ingedachte al weer bij poging 3🙈 maar goed het is nog vroeg, miss denk ik er volgende week anders over. Ik zat wel goed deze maand wat data betreft haha, inseminatie op cyclusdag 13 en mijn ei op de 3e en zou kunnen testen op de 13e extra vroeg en laat dat nou net mijn geluksgetallen zijn😂😂.
    Ben je al aan het testen peetje?
    Fijn weekend allemaal

11. peetje007

Nee hier nog niet aan het testen ga pas di of woe beginnen denk ik dat is optijd genoeg denk ik zo arghhh Jennifer vervelend zoiets maar miss moet he nog wat geduld hebben en gaat de aanmaak wat langzamer en emmy voor jou schiet het ook op he ! En eza en meissies nog 1 week dan is alles duidelijk en niets voelen kan ook goed zijn ;)

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Meiden, als we toch onze tijd door aan het komen zijn. En ik weer eens lekker op de bank hang omdat ik zo weer een tukkie ga doen haha. Dacht ik. Hebben jullie zin mee te denken voor namen? Haha I know, het is een beetje vroeg, maarja wel errug leuk!
    Ik heb zelf voor meisjesnamen:
    Puck, Juul, Saar, Isa (korte stoere namen vind ik dus leuk)
    En voor jongensnamen (die vind ik veel moeilijker):
    Mees, Melle, Raf, Ravi, Vigo, Tygo, Bren, Sam
    Als jullie nog leuke aanvullingen hebben die een beetje hierbij passen, heel graag :)

13. peetje007

Ik vind isa erg mooi en sam voor een jongen

14. peetje007

Bram is ook leuk of tess :)

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik vindt mees erg leuk! !
    Pip voor een meisje vindt ik leuk

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooo en ik ben verliefd op de naam Fien of Fienne . Maar omdat mijn oma zo heette vindt niemand hiert thuis die naam leuk haha

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Fien vind ik ook erg leuk!
    En pip indd ook.
    Nog geen menstruatie Jennifer?

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee nog geen menstruatie... ook nog geen voor tekenen zoals hoofdpijn buikpijn etc

19. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oe namen dat is lastig ;) ik werk op een crèche en heb dus al honderden namen voorbij zien komen waar je dus ook een associatie mee hebt :).

Momenteel vind ik ravi en finn heel leuk voor een jongen.
    En Lara en Novi voor een meisje.

20. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pip is een superleuke naam! Ik heb een boekje over een meisje dat pip heet, van Martine Delfts.
    Poppy vind ik ook erg leuk maar niet voor kinderen die hier in Nederland wonen. Ik geloof dat de dochter van Jamie oliver zo heet.

Fien is trouwens ook een hele stoere meisjesnaam! Leuk joh!

Voor jongens zit ik zelf te denken aan Vito, lijkt op Vigo. Ik heb een aantal kinderen behandeld die Vigo heetten dus die naam kan ik niet meer loszinnig daarvan. Ravi is ook erg leuk! Speels en stoer.
    Leuk om hier mee bezig te zijn zeg!

Gaan jullie ook tweede namen geven? Of kinderen vernoemen naar familieleden? Ik ga dat wel doen, voor een meisje weet ik al zeker welke tweede naam, voor de jongen nog niet

Share This Page