Datzelfde probleem heb ik dus met alle kinderen die ik in de klas heb gehad... daarom zoek ik net iets anders dan gewoon maar wel lief en stoer tegelijk... moeilijk haha gelukkig heb ik nog even
Ja, ik herken het. Ik werk ook al 15 jaar in de jeugdhulpverlening en sommige namen kan ik niet meer lossen van dat kind.
Ons kindje zou een roepnaam hebben en nog 2 namen daar achter dus 3 in totaal heb ik zelf ook en ook ik ben vernoemd ons kindje word naar opa en oma vernoemd worden als t een jongetje is naar de opa.s als t een meisje is naar de oma's
Hahah nou het is meer mijn moeder die dat echt wagelijl vindt. Bij ons staat op dit moment voor een meisje fayenne op 1 .. voot een jongen weten we het nog niet helemaal. onze zoon heeft twee namen: jaiden josh. Mijn vader heet jos dus er zit een vernoeming in de naam. Voor de tweede zijn we nog aan het nadenkeb over een tweede naam.
Lastig he wij zijn er helemaal uit voor een meisje zal het hailey elisabeth gesina zijn en voor een jongen jake cornelis christiaan
Ik twijfel nog of ik een 2e naam wil geven. Niemand in mijn familie heeft dat. Maar ik vind vernoemen ook wel iets moois hebben. Momenteel staat op 1 bij mij Puck of Lot (had ik er net niet bij staan hè?) En voor een jongen: Sam of Tim (maar die naam is een beetje lastig geworden sinds ik ben een Tim heb gedateerd hahaha)
Dank je ja hailey staat al heel lang vast heeft ook een mooie betekenis of te wel heler voor een jongens vonden we het wat moelijker
Dank je emmy dit is een unikum dat ik dit deel met jullie niemand weet het hihi ja alleen manlief dus zal voor iedereen een suprise zijn
Nice eza mijn man vond het eerst onzin hij heeft maar 1 naam en verder niet maar heb hem toch zo ver gekregen met een compromis te sluiten ik wilde eerst alr4id weten wat het werd en nu mag ik niet weten wat het word en dan mag ik de 3 namen uitzoeken nou zo gaat t dus gebeurrn lijkt me wel lekker om gewoon te doen wat je zelf wil met alles dat is het fijne van geen partner hebben met niemand rekening houden
Leuk al die namen! Ze zijn allemaal prachtig en veel zonder een associatie 😊 Grappig he? Dat we allemaal toch al goed over die namen hebben nagedacht. Ik zat zelf ook te twijfelen hoor, over die 2e namen omdat ik er ook maar een heb. Toch vind ik het mooi om mijn kind te vernoemen naar iemand die erg belangrijk voor me is.
Ja ik ben zelf ook vermoend maar zonder dat je het door hebt heb je toch een onzichtbare band heel raar maar waar
Nu aan t oppassen bij mijn nichtje van 7 weken anderhalf uur gehuild had alles gehad ik wist t echt niet meer en ineens voel ik zo haar hele luier vollopen luier vol gepoept schone luier en kind slaapt pffff baby's zijn niet altijd leuk
Hahah nee peetje babys zijn niet altijd leuk. Het eerste jaar is echt enorm zwaar. maar de mooie momenten winnen het gelukkig altijd