Geen stress peetje. Soms geeft ie al iets donkerder aan. Heb je een foto? Zolang hij niet echt positief is weet je dat het er nog aankomt!
De bovenstr van gister de onderste van net. Ik weet het niet hoor. Zijn absoluut gren knal testen. Maar ben ook nog niet ongesteld en vanmorgen flink misselijk maar dat kan ook door de stress komen
Peetje afgelopen x had ik ook een donkere test weet je nog? De volgende dag was deze bijna weer wit😳en de dag erna had ik een knaltest! Ik moet echt clearblue gebruiken anders vind ik het ook lastig!
Jennifer ik zie nu bij de bovenste wel een heel licht streepje, maar kan het niet ook zo zijn omdat je een miskraam heb gehad dat er nog hcg in je lichaam zit? Ik blijf in ieder geval duimen tot het tegendeel bewezen is😊
Peetje deze is negatief. Hij gaat vanzelf oplopen. Dit is een prima test voor dag 9. Zo heb ik ze ook wel eens gehad. Gewoon wachten tot hij knalt. Jennifer op de bovenste zie ik een heel licht lijntje. Op de onderste zie ik niets... jeetje was spannend....
Nee het hcg van de miskraam is weg. Voor deze menstruatie had ik een omo witte test. ziet er al mooi uit peetje nog even door testen .
Jennifer ik zie ze nu op allebei maar lopen ze op ? Dat kan jij beter beoordelen als ik ... voor mij lijken ze gelijk maar kan ook door de lichtval komen of omdat de ene nog niet droog is wat maak je het spannend je bent nu 2 dagen overtijd ? Misschien late innesteling? Ik duim nu nog harder voor je
En ik weet dat deze ovulatie test negatief is maar vind hem zo donker voor dag 9 heb ik nog nooit gehad maar misschien morgen wrer lichtet en duurt t toch even
Nou Jennifer dan moet je toch bijna wel zwanger zijn, word je noet helemaal gek van de spanning! Wel of niet, sterkte hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid 😊
Ik word inderdaad gek van spanning .. maar jah moet echt afwachten. Ben inderdaad twee dagen overtijd en de testen worden heel langzaam wat donkerder maar jah gaat me niet snel genoeg