Wat spannend emmy ben zo benieuwd hoe je het vindt! Hier is het wachten eindelijk voorbij. Op naar een nieuwe ronde
Ik ook! Heb er zoveel zin in! Maar vind het soms ook ineens wel heel spannend... Hmmm toch ongesteld geworden? Wat ontzettend jammer meis... op naar de volgende ronde... maar wel even slikken lijkt me. Sterkte.
Ow balen jennifer maar inderdaad je hebt wel duidelijkheid maar het was zo leuk geweest!!! Veel plezier morgen Emmy!!!
Dankjulliewel!! Zit te stuiteren haha. Even ook een andere vraag. Jullie weten dat ik voor de klas sta in het kleine stadje waar ik woon. Ik ben hier dus best een bekende inwoonster zeg maar. Nu ben ik heel erg aan het nadenken of ik Bv de ouders en leerlingen ook helemaal open wil vertellen hoe ik zwanger ben geraakt. Ikzelf ben voor open en eerlijk, maarrrr zal dit voor het kindje ook het fijnst zijn? Het is zoals het is denk ik dan en daar zal hij/zij hopelijk zo goed mogelijk mee leren omgaan. Mijn moeder zegt dat het hen niets aangaat. Maar ik heb zelf een voorkeur voor gewoon open. Maar dan moet het niet nadelig zijn voor mn beebje. De mensen zullen er waarschijnlijk toch aan moeten wennen en dat kunnen ze mooi doen tijdens mijn zwangerschap haha. Ik kan dat prima handelen zeg maar. Snappen jullie mijn vraag? Alle mensen dichtbij mij kennen sowieso precies het verhaal. Wat is jullie mening hierover?
Ten eerste veel plezier vanmiddag !! Ik zelf zou het niet vertellen aan de klas + ouders dikke kans dat ze het niet begrijpen en het maar raar vinden en dan idd straks als je kindje naar school gaat daar de nadelen van gaat ondervinden maar misschien zie ik dat verkeerd bii ons weten alleen de familie het en dat blijft zo zijn voor de rest onze zaken en ons leven ga het niet aan de kerk klokken hangen maar ieder zo zijn eigen visie hier op btw hier een witte ovulatie test
Veel plezier vandaag!!!! Ik vind het moeilijk om te adviseren in deze! Bij ons weet onze hele omgeving waar we mee bezig zijn, als ik zwanger wordt weet iedereen het ook van dag 1 omdat we ze allemaal meenemen in waar we staan! Super fijn want iedereen is zo ontzettend lief maarja dan heb je het wel over onze familie en vrienden das toch anders dan "onbekenden" die gaan het wat ons betreft inderdaad niet san!!
O emmy ik wou dat ik straks met je mee kon kijken hahah heel veel plezier. wat betreft je vraag ik zou het wel open eerlijk vertellen er is niks on je voor te schamen en juist door het eerlijk te vertellen voorkom je een hoop geroddel en zelf invullende verhalen. Wij zijn hier heel open in wonen in een echt dorp maar heb nog nooit een rare reactie gehad. En bij ons is dan ook nog eens de handicap dat we twee vrouwen zijn. . veel plezier straks
Begrijp jullie standpunt meiden, maar misschien is het net anders als je samen met iemand bent? Ik heb geen zin in roddels: zal hij de vader zijn, zal hij de vader zijn? En bij jullie zal er vanuit gegaan worden dat jullie partner de vader is, toch? Meissies jij hebt ook een man toch? Sorry ben even in de war. Snappen jullie het verschil? Maar super fijn dat jullie meedenken!! Ik heb nog wat om over na te denken dus hahaha
Tnx Jennifer, ik neig ook meer naar wat jij zegt hoor. Voelt beter. En ik zal een foto maken straks, kunnen jullie toch en beetje meekijken!!
Mag ik vragen welk merk ovu testen jullie gebruiken? Ik doe altijd die van de action en als die duidelijk wordt gooi ik er een smiley tegen aan van clearbleu. Maar die van de action vindt ik niet heel makkelijk en niey duidelijk
Yes Emmy ik heb inderdaad een man! Zoals ik al zei iedereen om ons een weet het maar daarbuiten hoeft van mij niet zo! We zullen er nooit on liegen maar als het niet ter sprake komt waarom zou ik het dan zelf doen!
Emmy ik ben ook alleen en ik heb het iedereen verteld, op mijn crèche zitten 130 kinderen en bijna al die ouders die weten het, en heb echt nog nooit een rare reactie gehad, ik krijg er juist heel erg veel steun van. Maar je zal uiteraard zelf die keus moeten maken, lastig he 😉. Mijn temperatuur is aan het zakken dus dat is een slecht teken, heb weinig hoop, vorige cyclus verliep ook precies zo. Laat he weten hoe het was Emmy😄 Ik gebruik sensitesten en 1 clearblue om het zeker te weten😉
Jullie sterken mij nog meer in het idee wat ik al had. Gewoon open en eerlijk. Geen gedoe. Tnx voor het meedenken! Hihi ja ik laat jullie weten hoe t was. Begin nu wel serieus nerveus te worden haha.