kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Even afleiding zoeken emmy ! Dan gast het wat sneller ik denk dat ik ook stront nerveus zou wezen maar je moet er wel doorheen helaas kon je de klok maar vooruit duwen he ;) hier kan t me niet snel genoeg gaan tot ik ook weer mag masr dan die wacht weken die zijn echt het ergste maar eza hoe lang na inseminatie zit je nu ? Is t niet een innestelings dipje ?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,277
    2,978
    113
    We hebben dit topic verplaatst naar "MMM clubs".

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

3. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh we zijn verplaatst!! Ik schrok me dood was jullie bijna kwijt😭😭😂😂😂😉😄😄ik zit nu op 9 dagen, maar vorige x was het ook zo😁

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha ik moest ook even 2x kijken! Gelukkig niets aan de hand. Spannend meis... We wachten af.

5. peetje007

Hopelijk kan iedereen ons vinden ! Oh het zou wel jammer zijn eza maar gaat je temp al zo vroeg naar beneden ? Bij mij pas op de dag dat ik echt ongi moet worden maar ik ga niet meer tempen deze ronde ik geloof t wel en ga t gewoon afwachten ohh emmy nog even ben zenuwachtig voor je !!

6. Meissies

Meissies Niet meer actief

Mijn temp. is ook aant zakken eza!! Maar inderdaad tis dag negen we moeten nog even geduld hebben!!!

Jaaa schrok me ook rot gelukkig kunnen we hier verder pffff

7. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik kom even uit mijn holletje gekropen, heb echt een naar virusje te pakken, blehg!
    Maar ik ben zo benieuwd naar Emmy haar echo! Ik wachtgespannen af! Superspannend.
    Eza en meissies, dag 9 na ovu is toch te vroeg om een dip te hebben? Ik zou de hoop nog niet opgeven.
    Jennifer, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Ik had er op de een of andere manier een goed gevoel over. Hoe ben je eronder?

Emmy, ik ben ook alleenstaand en ik start een beetje zoals jij erin. Openheid is vaak toch het beste al zal ik het niet hardop gaan roepen ofzo. Als ik straks zwanger ben weet ik dat er een aantal mensen in mijn omgeving vragen zulken hebben. Als ze dat willen (en durven) mogen ze dat vragen en dan krijgen ze een eerlijk antwoord.
    Ik schaam me niet dat ik op deze manier zwanger ga worden en dat lijkt me ook belangrijk om op mijn kindje over te dragen.

Ik test met sensitest, ben daar best tevreden mee al ben ik de laatste paar dagen aan het rommelen. Zo had ik gisterochtend plotseling een positieve test, veel te vroeg. Achteraf was mijn urine ook wel erg donker en had ik die morgen nog niet geplast. Ik wijdt het ook aan mijn koorts hoor. Ben ook niet zo alert. Ik heb me gistermiddag nog getest en die was weer normaal licht.!

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Meiden!! Echo was prachtig!! Hartje klopt, zo mooi om te zien!! Ben zo blij :)

9. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yay! Wat goed Emmy
    Dat maakt het allemaal nog echter he?
    Geniet ervan

10. peetje007

Ohh wat fijn emmy!! Krijg je nou volgende week weer een echo?

11. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat word er heerlijk geschreven hier :) als ik thuis kom van mijn werk moet ik altijd even bijlezen :).

Emmy wat heerlijk, ben zo blij voor je en wat zal je gerustgesteld zijn, nu je hem of haar in het echt heb gezien met kloppend hartje :).

Lyah balen dat je zo ziek was, je dacht zelf vrijdag weer te mogen toch?

De mening zijn verdeeld wat betreft het vertellen, Peetje en meissies ik denk dat het ook heel logische is dat jullie het niet aan iedereen vertellen, ivm jullie man, maar als je bewust alleenstaande moeder word, dan is het wel goed om aan andere om je heen wat te vertellen dit beaamde de psycholoog ook, en in het geval van Jennifer en haar vrouw kan ik me ook voorstellen dat mensen om hun heen ook begrijpen dat ze hulp hebben gehad van een man ;) ik denk dat je wel altijd in welk geval ook, je eerlijk moet zijn naar je kind. Jeetje wat klink ik heerlijk als een wijsneus:D

Mijn cyclus heeft maar 25 dagen gemiddeld en ik zit nu al op dag 22 en de voorgaande 5 dagen was mijn temp hoog en nu zakt hij ineens net als vorige maand en werd ik 2 dagen later ongie. Maar inderdaad wie weet, we zullen het allemaal weten over over een aantal dagen ;)

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat fijn emmy! ! Heerlijk zweven daar op die roze wolk zeker?

O lyah wat naar ook zo ziek te zijn hopelijk knap je snel op.

Eza en meissies we blijven duimen hoor. Het kan nog alle kanten op.

Peetje Hoe was je test vandaag. .. ziet het er naar uit dat je wel vrij bent als je vuur de inseminatie moet?

Hier nog ff in de baal modus maar ook wel weer aan het voorbereiden op de volgende ronde. En heb flinke afleiding van ons heerlijke ventje die helemaal vol is van sint maarten vanavond.

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja dit maakt het Veel echter. Zo vet!
    Ik blijf waarschijnlijk bij het ziekenhuis ivm mn ziekte van crohn. Dus weet niet of ik nog naar de verloskundige ga.
    Het is echt zo'n bijzonder gevoel!

Ik hoop dat jullie toch geen menstruatie krijgen hoor meiden en gezellig bij mij erbij komen zitten.
    Fijn dat je wat afleiding hebt Jennifer. En peetje op naar een mooie positieve test!

14. peetje007

Wauw wat mooi emmy !!! Hier was de ovulatie test blanco ik denk dat hij gisteren donkerder was omdat ik heel weinig had gedronken eza en meissies kan nog van alles gebeuren dames geef de moed niet op !! En jennifer tuurlijk baal je maar wel goed dat jij je zelf weer herpakt en voorbereid op de volgende ronde dat kunnen alleen sterke vrouwen ;)

15. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Hallo mensen,
    Ik ben hier als tip van peetje. Ik wil al sinds ik me herinner ooit graag mama worden. Inmiddels ben ik bijna 34 en doordat ik de juiste partner niet tegen kom nog steeds geen mama. Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een vruchtbaarheidskliniek gebeld voor meer info. Verder dan dat ben ik nog niet durven gaan.
    Ik wil deze week wat info gaan inwinnen bij mijn zorgverzekeraar en dan misschien een intakeafspraak gaan plannen..
    Maar ben op zoek naar wat ervaringsverhalen.
    Zal dus op dit topic eens even gaan bijlezen de komende dagen.

16. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh Emmy wat een mooi👶tje😍wat een geluk zeg😄, lekker van genieten😄

17. peetje007

Mieke wat voor info wil je inwinnen bij je zorgverzekeraar wat kosten betreft heb je je eigen risico en je moet het zaad betalen en dat is in mijn geval ik doe iui-D omdat ik mee doe aan een studie 200,- per poging verder gebruik ik geen hormonen daar ga ik aan beginnen zodra ik na 6x niet zwanger ben en die kosten worden voor een groot deel vergoed door je verzekeraar dat weet ik omdat ik hiervoor ook al icsi heb gedaan

18. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh, Emmy! Wat leuk om dit te zien 😊, geniet er lekker van meid!
    Miekkie, welkom! Lees maar mee en vraag maar raak hoor. Ook erg spannend voor jou. En heel stoer dat je al een eerste stap naar een kliniek hebt gezet.
    Peetje, die ovulatietesten reageren idd veel op veel of weinig drinken. Het beste is om altijd op dezelfde tijd te testen met je 2e plasje. Je komt in de buurt toch? Wanneer verwacht jij je ovulatie?

Ik ben weer aan de beterende hand gelukkig, nog een klein beetje verhoging maar een stuk minder dan gisteren en eergisteren. Ik houdt me lekker rustig en bereid me zo langzamerhand voor op vrijdag/ zaterdag als ik naar het AMC moet.

19. peetje007

Ik moet toch nog wel een paar dagen ik verwacht zondag of maandag

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Welkom miekkie! Spannende fase zit je in. Wat zou je willen weten?
    Fijn lyah dat het iets beter gaat. Hoop dat je snel weer helemaal opknapt!
    Spannend peetje! Komt wel lekker dichterbij nu hè.

Share This Page