O wauw wat een prachtig kindje emmy !! Bedankt lieve meiden voor jullie lieve woorden. miekkie welkom bij deze gezellige bep club. ontzettend genoten net van een kleine man van 2 die samen met zijn neef en nicht alle deuren luid zingend af ging. En dan vol trots de buit kwam laten zien
Prachtig plaatje emmy!! Bedankt allemaal voor de lieve woorden! Miekkie welkom bij deze gezellige kakel club. hier vanavond genoten van een kleine man van 2 die samen met zijn neef en nicht alle deuren luid zingend af ging. En daarna vol trots zijn buit kwam laten zien ♡♡
Ik blijf ook hoop houden hoor want vorige poging daalde mijn temp. pas op dag drie Vd menstruatie dus temp zegt bij mij niet zoveel gok ik zo! Welkom miekie!!! Stel gerust je vragen!! En inderdaad wat een mooi plaatje Emmy!! Op naar cyclusdag 23 van de 29!! As maandag nod!
Ja is weer spannend meiden !! Ik lees natuurlijk weer in spanning meebrw testen jullie 2x per dag of gewoon 1x met ovulatie testen?
Oke ik doe t ook 1x hoor maar dan hou ik t daarbij moet wel goed komen ik denk dat 2x per dag alleen maar verwarrend en daarbij als hij s.avonds positief is kun je er toch niets meer mee maar word je daar wel onrustig van
De laatste keer heb ik zodr het wat donkerder werd ook savonds getest maarja of het zin heeft geen idee denk gewoon dat ik geobserdeerd ben door die testen haha
Nee meissies jou internet doet niet raar het was stil ik lag gisteren al om half negen in bed was vreselijk moe en soms zijn er stille momenten
Haha ja dat kan natuurlijk maar ben het niet gewend vervelend dat je zo moe was hoop wel dat je lekker geslapen hebt!!! Hoe gaat het met testen?
Gaat goed hoor nog steeds licht maar had ook nirt anders verwacht zit nu op dag 12 ik heb wel lekker geslapen maar ben nog steeds moe blegh dus eeg opgeknapt is t niet vanavond maar weer optijd naar bed hoe is het bij jou meissies ? Wanneer is je nod precies? En eza Hoe ia het net jou en jennifer nog even en dan mag jij ook beginnen net testen en emmy hoe voel jij je nu ?
Haha meiden het is indd wat rustiger. Bij mij komt het doordat ik gewoon bizar moe ben dus heel veel rust en slaap. Het gaat verder heel goed. Voel me goed en sterk en zwanger maar zonder echt nare klachten. Wat een luxe hè. Alleen moe en snel emotioneel en dikke borsten haha, maar die vind ik wel leuk Meiden hoe is t met de naderende nod 's. Begint de spanning al toe te nemen? Peetje nog maar een paar dagen en je mag ook weer! Zo fijn!