Ja eindelijk !! Ben echt nog wel relax eigenlijk maak me nog helemaal niet druk zo lekker .... schrok vandaag alleen dat ik mn polis van mn zorg verzekering binnen kreeg wij gaan volgend jaar gewoon 260 euro betalen per maand plus 375 euro risico bizar gewoon !! Sorry moest ik ff kwijt haha
Ja samen ja ... maar is evengoed niet normaal meer als we nou een groter pakket ervoor krijgen zeg ik oke maar alles blijft het zelfde
He weer wat leven in de brouwerij 😉 gezellig!!! Ja zorgverzekering is ook echt duur wij zijn samen 280 kwijt oer maand 😔 maarja krijg daarmee wel ontzettend veel vergoed! Nog 4 dagen tot nod en begin nu wel zenuwen te krijgen en ook weer van alles te voelen zucht! Gelukkig genoeg te doen het weekend en dus goeie afleiding😉
Wanneer ga je testsn meissies ? Waar is eza ineens gebleven ? Jennifer welke dag zit je nu ? Wanneer ga jij weer beginnen met testen ohh ik kan echt niet wachten
Maandag testen!! Vorige ronde werd ik ongesteld toen ik opstond dus durf het na het opstaan als er niks gebeurd is het wel aan!! Ja peetje je mag bijna weer jeeeej!!
Hoi meiden, Eza leeft nog ik was en ben nog steeds een beetje ziek en dat op mijn verjaardag . Mijn temp is na de daling weer omhoog gegaan alleen ik denk dat dat te maken heeft met dat ik ziek was/ben. Mijn cyclus heeft gemiddeld 25 dagen dus zou mijn nod morgen zijn, maar goed dat is een gemiddelde we zullen het zien, verder gewoon het gevoel dat ik snel ongie ga worden.
Oo spannend meissies! ! Jij mag bijna he peetje? eza Hoe is het met jouw spanning? Lyah mag jij ook al bijna? Emmy goed je rust nemen hè . Ik ga woensdag beginnen met testen en dan hopelijk zaterdag naar het ziekenhuis. Haha wil die zondag graag met mijn zoon naar de dierentuin om sinterklaas (mijn vader) te bezoeken.
Hoi girls, sorry voor de radiostilte maar ik had van alles te doen en ben halverwege de middag op de bank neergeploft en in slaap gevallen. Emmy, zit je nog lekker op je roze wolkje? Hoe vaak heb je naar je foto gekeken? Ontelbaar zeker😊 Eza en meissies, nu begint het spannend te worden! Voelen jullie al wat geks ofzo? Peetje, het komt voor jou ook steeds dichterbij he? Spannend. Ik had verwacht vandaag een positieve test door te geven maar ik vond hem toch nog iets te licht. Ik durfde het niet aan al heb ik wel getwijfeld. Ik denk dat hij morgen wel knalt. Iedere maand is het toch wel een gestress he? Sinds vandaag heb ik wel veel vruchtbaar slijm dus er is zeker iets in aankomst. Jennifer, een beetje bijgekomen van de domper? Begin je al wat zin te kweken in de volgende ronde? De zorgverzekering is idd belachelijk. Te bedenken dat ik vroeger zo'n 50 gulden per maand kwijt was voor het ziekenfonds waarin bijna alles vergoed werd en nu 130 euro en ik dikwijls toch nog moet bijbetalen. Mijn moeder heeft zich er altijd over verbaasd dat de mensen van Nederland dit zo hebben laten gebeuren en niet in opstand kwam. Maarja, zij was dan wel actief in de jaren 60/70
Hey meiden wat een gezelligheid!! Ik heb ook een filmpje van het kloppende hartje en die kijk ik wel vaak haha, zo bijzonder!! Spannend lyah! Bijna weer dus! En eza ik duim heel hard hoor! Misschien voel je je wel ziekig doordat je lijf druk bezig is met een mensje maken?! Voor de andere meiden ook spannend natuurlijk en nog even afwachten... ben benieuwd! Ik pak lekker mn rust en dat voelt goed. Slaap gelukkig goed en met mn weinige kwaaltjes en babytje in mn buik voel ik me zo gelukkig op mijn roze wolk. Zou echt geweldig zijn als jullie er ook bij komen zitten!
Ik heb niet zn leuke avond gehad vanavond mijn hond die ik 7 jaar geleden aan mn ouders heb gegeven omdat t niet samen ging met de hond die ik nu heb is helaas ingeslapen heb t er vreselijk moeilijk mee omdat het mijn eerste hond was hij is 9 geworden en was ziek had overal tumoren pffff wat is dat niet leuk huisdieren naar de hemel laten gaan sorry heeft niets met zwanger worden te maken
och peetje dat is inderdaad een groot verdriet. snap heel goed dat je het moeilijk vindt ook al is het voor het beestje beter. dikke knuffel voor jouw!
Sterkte Peetje, mijn hondje is 12 en kan me een leven zonder haar bijna niet voorstellen, dus dat moet heel naar zijn