kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Iedereen bedankt !!! Zijn er al positieve verhalen ?? Een positieve ovulatie of een positieve zwangerschapstest? ? Hier was hij nog steeds licht zit op dag 13 dus nog 3 a 4 dagen denk ik schat maar je weet t natuurlijk maar nooit

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Meiden kunnen jullie is meekijken ik denk namelijk dat mijn ei later is geweest en dan is mijn nod dat waarschijnlijk ook

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ikmowt het namelijk vandaag worden, maar mijn zw test is Omo wit 😉

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wanneer had je een positieve ovulatie test?
    Nu lijkt je eisprong op dag 15 te zijn geweest.

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    12 positief 13e geïnsemineerd en ook nog getest en ook nog een smiley op de dag van inseminatie, volgende dag geen smiley meer

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik denk ook de 15e Emmy ik zag vandaag pas dat daar een dip zit omdat ik niet ongie ben geworden ging ik beter kijken. Nou ja afwachten maar. Test had wel al positief moeten zijn. Dus denk dat ik het ga worden.

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveel dagen na je inseminatie zit je nu? En hoeveel dagen na je vermoedelijke eisprong?

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    12 dagen na inseminatie dit is dag 13 en 10 dagen na vermoedelijke eisprong...

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hmm spannend hoor. Indd had je wel iets gezien als je eisprong op dag van inseminatie was geweest. Maar 10 dagen na vermoedelijke eisprong geeft toch nog hoop. Die zaadcellen blijven wel iets langer actief. Zeker tot 48 uur. Dus ik duim nog voor je!!

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja het blijft vreemd allemaal, ook 2 dagen na clearblue smiley mijn ei en 3 dagen na de 1 e smiley van clearblue maar goed we kunnen niks dien dan afwachten, ik heb het gevoel dat ik het morgen moet worden ipv vandaag, dank voor het meekijken vanaf je roze wolk😄👶

11. peetje007

Ik denk ook dag 15 eza hopelijk waren er nog wat zaadjes over en toch een bevruchting geweest ik duim voor je

12. peetje007

Kan het niet zijn dat je urine toen te geconcentreerd was ? Miss sloeg hij daarom uit ?

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Soms heb je wel je lh piek maar springt je ei toch later door omstandigheden. Weet jij of je eisprong vorige keer ook pas 3 dagen na je eerste smiley was? Kan zijn dat jouw lichaam anders werkt.

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch meer de testen vertrouwen dan de temperatuurcurve eza. Je temperatuur kan beïnvloed worden door meerdere factoren zoals slecht slapen of zelfs zwaar tafelen. De test meet echt het lh hormoon dat aanwezig is. De vraag is alleen hoe lang na een positieve test je eisprong zich aan dient.
    In beide gevallen kan het zijn dat je te vroeg je zwangerschapstest heb gedaan, zolang je geen bloed ziet blijf ik hoop voor je houden.

Ik heb net mijn positieve test doorgegeven. Wachten op het tijdstip van de inseminatie morgen. Ik ben nog nooit in het weekend geweest, nu zal ik vast een andere verpleegkundige krijgen. Dat vind ik minder leuk, ik voelde me erg prettig bij haar

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend lyah! Ik heb tot nu toe steeds andere verpleegkundigen gehad en allemaal even lief.
    Eza wat lyah zegt is ook erg veel voor te zeggen. Dus mijn duimen draaien volop!

16. peetje007

Ik heb alle de 2x en een ander gehad maar ach he was hij vannochtend echt knal ?

17. peetje007

Ik duim voor je lyah ohh ik hoop dat ik ook snel mag maar kan nog 4 dagen duren

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee ik test altijd clearblue met mijn 2e urine en deze was niet heel geconcentreerd. En precies 2 dagen smiley en de 3e dag wit ook de verpleegkundige zei dat het slijm er keurig uitzag dus ik geloof wel dat dat klopt allemaal. Tsja de temp kan snel wisselen inderdaad, maar goed we gaan het zien. Oh lyah ik was vorige x ook voor het eerst in het weekend en vond het ook jammer dat ik Brigitte niet had, die vond ik heel aardig. Maar dit meisje/vrouw was ook prima, spannend hoor succes alvast morgen😄👍

19. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hoe doe ik een foto uploaden want zal jullie mijn kaartje laten zien daar kan ik helemaal niks mee haha
    Spannend peetje nog even geduld!!! En inderdaad eza heel hard duimen dat er nog wat zaadjes leefden!!!

20. Meissies

Meissies Niet meer actief

Deel Deze Pagina