Dat doen die testen wel vaker heel vervelend zelfs bij mannen die er over heen plassen en die hebbeb toch echt geen hcg in hun plas
Ja had even kleine hoop stom eigenlijk ook dat die vroege testen bestaan haha daar verdienen ze denk hartstikke op!!! Ik ga nu gewoon tot zondag wachten dan mag ik weer van mezelf! Maandag is nod!
Hoeveelste ronde was dit voor jou meissies? Jij doet Iui-d toch?...of met cupje? Super spannend😄
Dit was ronde twee!! En inderdaad met iui-d! Zou wel echt zo gaaf zijn na al ons verdriet van de afgelopen twee jaar! Ik ga nog even heel hard duimen dit weekend😉
Ja echt he peetje!! Hoop dat we allemaal dit jaar nog een knaller van een test in ons handen krijgen!!
Ik zal heel hard voor je duimen!!!!! Super spannend maar ik vond het een hele duidelijke streep, dus volgens mij ziet het er goed uit!! Vreselijk he dat wachten 😩
Oooh, meissies, wat spannend!! Ik duim voor je mee. Wat zou het toch te gek zijn he? Dit wordt een lang weekend voor jou. Ik had idd een knaltest, ik wilde eigenlijk een dag eerder gaan maar ik vond hem gisteren echt nog veel te licht. Hopelijk heb ik hem nu goed getimed. Morgen om 14:30 heb ik een afspraak
Haha die spanning is vreselijk!!! Maar het is het wachten waard!! Ik duim!! En lyah, je timing klinkt erg goed!
Heb je nog naar je test gekeken meissies die je daarstraks had gedaan ? Of heb je hem echt weggegooid
Ja heb ze net weggegooid was echt, hoe graag ik het ook zou willen, niks op te zien!! Hopen dat de early predictor toch een beetje juist zit😉
Ik mag morgen om 14:25. Begin er weer zin in te krijgen, kom maar op met dat zaad! Volgens mij is mijn timing ook perfect 😄