Succes morgen lyah !!! Ik lig nu al in mijn bed ben nog steeds erg moe en moet er morgen weer om 5:15 uit dus ik zeg Weltrusten iedereen! !!
Heb je vanochtend nog een testje gedaan meissies? Hier wachten totdat ik ongesteld word, zal niet lang meer duren, temp was vanochtend 36.5 Lopen je testen al op Peetje? En jeetje wat moet jij vroeg op zeg arme jij. En lyah mag weer vandaag en hoe is het met jou Jennifer? En Emmy heb je in gedachte je babykamer al ingericht? en wil je weten wat het gaat worden? Fijn weekend dames
Hi eza balen dat je temp aant zakken is!!de mijne blijft nog hoog maar dat was vorige ronde dus ook. Vanmorgen restje gedaan en ik meen een heeeeeeeel erg vaag streepje te zien maar mijn man ziet en niet haha kortom weer een dagje wachten en morgen opnieuw kijken! Lyah succes vandaag!! Daarna gezellig op wachtbekken erbij😉 fijn weekend dames!
Ach Eza, wat jammer! Laat het dan maar komen toch? Weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. Meissies, je maakt het superspannend zeg! Was morgen nu jouw NOD? Peetje, beginnen jouw testen al mooi te kleuren? Ik heb vanmorgen nog even een test gedaan en ik heb nog nooit zo'n knaller gehad! Volgens mij zit ik qua timing echt perfect. Vorige x begonnen de testen op de dag van de inseminatie al wat terug te lopen en ik was bang dat dat nu ook zou gebeuren. Ik zit nu met mijn cupje in de bus op weg naar mijn moeder, bij haar even lunchen en dan gaan we naar het AMC 😊
Ja ik had het hier al voorspeld een aantal dagen geleden, mijn temp klopt aan het einde meestal wel, vorige cyclus hoefde ik niet eens een test te doen omdat mijn temp al gezakt was en dat is nu ook weer het geval, al had ik nu wel getest haha, ja van mij mag het zo komen dan mag ik tenminste weer snel . Haha lyah ik moet altijd zo lachen om het woord cupje, ik vind het net een mini tolletje of zo, spannend hoor ik zal duimen voor je Oe spannend zeg meissies zou toch geweldig zijn!! Kunnen wij niet voor je mee gluren op je test?
Meegluren mag altijd alleen zo'n vaag streepje is volgens mij niet te zien op de foto maar zal even plaatsen! Maandag is pas mijn nod trouwens!
Haha nee dat is echt niet te zien op de foto maar goed morgen maar weer nieuwe test kijken of er iets meer gebeurd!
Spannend meissies!! Ben heel benieuwd naar je test van morgen! En eza voor jou hoop ik dat je snel op kunt voor de volgende ronde... of stiekem toch ineens nog een positieve test, maar met een lage temp is dat niet heel reëel. Lyah, jij bent weer geweest! Nu weer afwachten. Haha ja dat cupje dat is me ook wat he... Maar het werkt! Ik heb vanmorgen samen met mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken en een kinderwagen gekocht... Kon me niet inhouden hahaha. Een bugaboo. Ben er erg blij mee. Nu staat hij stiekem bij mijn ouders op zolder te wachten tot hij veilig mijn huis in kan haha.
Hey meissies nee zie inderdaad nog niet heel veel, als je je flits aanzet van je telefoon en die op de achterkant van je test schijnt zie je alles super goed, maar dan moet je nog wel een telefoon hebben om een foto te naken haha, spannend hoor ben zo benieuwd . Oh Emmy nu al een wandelwagen hihi, maar kan me voorstellen dat het heerlijk is om al te shoppen en nee ik denk niet dat ik nog een positieve test ga krijgen met zo,'n lage temp haha, volgende ronde weer hopen, wel irritant dat ik het nog niet ben geworden:x alleen een mini mini streepje met bloed daarna niks meer, hopen op morgen maar. Jaaa lyah hoe was het? Nu weer 2 weken wachten heel irritant.
Goeie avond mensen ben er ook weer even mijn testen lopen niet op maar dat had ik vorige maand ook en ineens een knaller van een test ... en eza wat balen op naar de volgende ronde dan maar en meissie ik zie idd niets op de test maar geen bloed geeft moed en lyah jij bent weer geweest hoe is je gevoel bij deze ronde ? En emmy wat leuk!! Welke kleur heb je gekocht en een ligbak en een wandelwagen ? Jeetje meiden was een hoop bij te lezen maar ohh wat is het hier gezellig ... jennifer wat ben jij stil ?
Ik zie ook niets op je test hoor meissies. Je zal toch echt even moeten wachten. Vervelend he? Net het cupje eruit gehaald en er kwam (sorry voor de viezigheid) een hele grote slijmprop mee. Ik heb dat bijna iedere keer maar deze keer wel heel veel. Is dat herkenbaar bij de andere meiden met cupje? Ik durf niet zo veel te geloven als de vorige keer, toen had ik er zo'n goed gevoel over maar was het zo'n grote teleurstelling. Ik merk dat ik nu veel voorzichtiger ben. Ik werd vandaag geholpen door een arts en dat ging een stuk klinischer dan met de verpleegkundige die mij normaal altijd helpt. Toen ik hiermee begin zei ik dat nummer 4 raak zou zijn en dat is nu... Mijn voorgevoel zit wel vaker goed maar ik houdt dus een slag om de arm
Oww nou die slopende wachtweken weer in die vind ik echt vervelend gewoon het niet weten is het ergste ik wil altijd alles weten maar ja er zit niets anders op lyah ik mag ook snel weer en dan word het ook weer wacht pfff .... dat van die slijmprop herken ik niet maar ik krijg geen cupje maar dat is waarschijnelijk vruchtbaarslijm wat opgehoopt is het kan er natuurlijk niet uit dus lijkt het ook ineens veel en aan de hand daarvan denk ik dat je super goed getimed hebt dit x ik ga weet super hard duimen voor je!
Wat leuk emmy een wagen!! Oo zo heerlijk om voor een baby te shoppen. Vervelend he eza dat je weet dat het niet gelukt is en dat je moet wachten op je ongi. Lyah ooo spannend! ! Ik herken dat over de slijmprop zeker wel. Meissies Ik zie niks zo maar weet heel goed dat het heel lastig op de foto te krijgen is. We duimen Nog ff door. peetje het is bijna zover fijn hé. Ik ben vandaag heerlijk met mijn familie en de zus+haar gezin van mijn schoonzus naar de sint intocht in Amersfoort geweest. Ooo wat hebben we genoten vandaag . Kleine man vondt het te gek. Sinterklaas riep zijn naam dus dat was top! Mijn vader was de sint dus extra leuk. Verder hier rustig aan het wachten op dag dat ik weer mag testen
Hoi lyah, spannend weer ja ik heb dat ook met het cupje hoor bij verwijderen, heel erg veel slijm, vaak is de 4e x raak ( ik heb 7 kindjes op mijn crèche dus heb vergelijkings materiaal ) ik zal in ieder geval duimen
Leuk Jennifer en wat handig dat je vader Sinterklaas is, je kleine man was zeker verbaasd dat Sinterklaas zijn naam wist, heerlijk al die blije kindjes . Ja pfff kan niet wachten haha dan kan ik snel weer voor poging 3, en laat dat nou net mijn lievelingsgetal zijn . Ik hoop morgen, normaal ben ik het meteen de dag dat mijn temperatuur daalt, zal je net zien nu niet blehhh Fijne avond meiden
Oh wat leuk Jennifer! Wat zullen je zoontje en je vader genoten hebben. En die kinderwagen is niet niks Emmy! En een bugaboo, zo zo! Meteen goeie kwaliteit. Wel balen dat hem niet thuis hebt en hem kan bewonderen voor een tijdje. Welke kleur heb je gekocht? Peetje, nog even en dan ben jij! Kunnen we samen de wachtbekken uitzitten. Het wachten is inderdaad niet leuk maar ik ben zo blij dat ik dit clubje heb gevonden, we slepen elkaar er gewoon doorheen. Jullie hebben me gerustgesteld wat betreft die slijmprop. Het kan ook 4 uur lang geen kant op... Toch dacht ik even van hoe kan dat zaad nu weer daar doorheen als dat tuutje verstopt zit door het slijm.