Daar heeft dat zaad geen enkel probleem mee lyah die vinden dat alleen maar prettig zo kunnen ze overleven en lekker hard naar boven zwemmen en idd nog even dan kunnen we samen wachten ben er aan toe !! En jennifer wat zal jij heerlijk genoten hebben van deze dag !! Ik jeb vandaag de hele dag op mijn we3k gezeten dus verder weinig ondernomen
Goeiemorgen dames !! Hoe voelt iedereen zich vandaag hier even lekker uit geslapen strax even kijken hoe het met mijn ouders gaat die hebben vast nog een hoop verdriet verder nog geen positieve ovulatie test maar dat geeft niet wacht rustig af heb totaal geen stres nu
Lyah ik herken dat wel hoor, vond t altijd een beetje ranzig met t eruit halen haha. Spannend hoor, het wachten is weer begonnen. Eza en meissies hoe is het bij jullie? En Peetje wat heerlijk dat je zo relaxt bent!! Heel verstandig!
Vanmorgen uiteraard weer een testje gedaan maar witter dan wit! Temperatuur us vandaag ook gedaald dus geen goed teken, morgen ongesteld worden dus naja die zal wel gewoon komen dus!
Ohh nee meissies wat jammer, dames ik heb een hele domme vraag aankomende week inseminatie natuurlijk maar wil die week naar de bios met mn nichtje staan die trillingen geen bevruchting of eventuele innesteling in de weg ?
Nee hoor, gewoon lekker doen peetje! Ik was in de kroeg voor een pubquiz na de inseminatie en tijdens de innesteling heb ik gevlogen. Lekker je ding doen en ontspannen!
Oke thanx emmy ga ik gewoon lekker doen heb het haar ook beloofd en wil ook heeeel graag die film zien dus op naar volgende week
Hallo lieve meiden, Hier gemaild voor ronde 3, toch ergens weer die teleurstelling ook al wist ik van te voren dat ik het ging worden, ergens blijft er toch altijd iets van hoop, pfff meissies voor jou helemaal lijkt me, met die testen, balen weer. Maar goed we gaan met heel veel positiviteit ronde 3 in. Fijne zondag allemaal ik ga mijn verjaardag vieren van afgelopen donderdag geen positieve zw-test op mijn verjaardag maar wel heel veel andere leuke cadeaus . Ik heb van mijn zusje van KEK zo,n muursticker voor de babykamer gehad ( een konijn ) kennen jullie die? Jaaaa jij dacht dat jij snel was met je wandelwagen Emmy, maar ik heb dus nu ook al wat voor de babykamer haha.
Pfffff dames toch eza een fijne dag vandaag en meissie erg teleurstellend maar idd 3x is scheepsrecht !!
Haha eza! Dus zo gek ben ik niet met mn wagen hihi. Heerlijk toch die voorpret! Hè wat balen meissies.... op naar de volgende ronde...
Nou meissies we gaan wel erg gelijk op haha Zelfde dag inseminatie, zelfde dag weer ongesteld, beidde op naar ronde 3, hopelijk straks beidde volgende ronde zwanger