kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ja echt he eza!!! Ik ben een dag te vroeg ongesteld geworden terwijl ik altijd stipt ben maar goed tis niet anders op naar de volgende positieve ronde eza!!!

2. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden, even een nieuw onderwerp.

Welke vitamine gebruiken jullie momenteel om zwanger te worden? En gebruiken jullie ook nog dingen als granaatappelsap, warme voeten en buik houden ( schijnt te helpen volgens bepaalde vrouwen bij de innesteling )? Ik gebruik van Davitamon mama compleet met omega3 en visolie, verder niets.

En hoe denken jullie over het drinken van koffie? Ik ben sinds januari gestopt met roken en drinken en vind het stoppen met koffie drinken erg moeilijk, maar volgens velen is koffie( cafeïne ) slecht voor de vruchtbaarheid. En zijn er nog andere dingen die jullie laten?
    Ben benieuwd :)

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb tot ik zwanger was nog af en toe een drankje gedronken. Roken (op feestjes, niet dagelijks gerookt) was ik voor die tijd wel mee gestopt.
    Ik drink geen koffie dus dat scheelt al...
    Ik ben van mening dat je lekker je ding moet kunnen doen tot het eenmaal zover is... maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

4. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Meissies en Eza, wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Nu weten jullie in ieder geval wel waar jullie aan toe zijn, op naar de volgende ronde! Weer met z'n tweeën insemineren! Misschien zien jullie elkaar wel in de wachtkamer!

Ik slik ook mama compleet van Davitamon. Thuis drink ik cafeïnevrije koffie maar op mijn werk of ergens anders kan ik wel eens een cappuccino nemen.
    Ik drink wel af en toe en glaasje wijn, ik heb het idee dat het beter lukt om zwanger te worden als ik me fijn kan ontspannen. Daar hoort af en toe een kopje koffie of wijn bij.
    Wel eet ik iedere ochtend een handje walnoten door mijn yoghurt. Die schijnen goed te zijn voor de doorbloeding van je baarmoeder.
    Granaatappel en warme voeten en buik heb ik nog nooit van gehoord

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik drink gewoon koffie en neem alleen foliumzuur voor de rest probeer ik gewoon me groente te eten voor de vitamientjes en probeer zo goed mogelijk te slapen ( al gaat dat niet altijd ) maar gewoon als ik me moe begin te voelen naar bed gaan en verder dronk ik al nooit en rook ik ook niet nooit gedaan ook tja en verder doe ik wat ik altijd doe

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Oja en ik slikte wel al foliumzuur uiteraard. Nu slik ik zwanger vitamines van vsm geloof ik :)

7. peetje007

Hier is de ovulatie test bijna positief maar nog net niet zeg maar dus morgen een positief denk ik weer stipt op dag 17 dus dat is wel fijn ik heb berekend dames dat als dag 1 van mn cyclus mee geteld word dat ik een cyclus van 29 dagen heb in plaats van 28 ik telde nooit dag 1 van mn menstruatie als dag 1 hoe is het verder dames ohh emmy alweer 8 weken gaat hard zeg wanneer mag je weer voor echo ?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat netjes peetje!!
    Ja alweer 8 weken, bizar hè!! Begin heel langzaam mn broeken minder makkelijk dicht te krijgen. En last van mn stoelgang... Haha vind t allemaal heerlijk!

9. peetje007

Haha fijn he ! Als je iets graag wilt heb je het er allemaal voor over ! Ik hoor sommige vrouwen vreselijk klagen gewoon echt zo van ohh ik kan niet meer drinken dat vind ij echt erg of ohh ben zo misselijk denk ik van zeur niet zo zou t graag van je overnemen als ik zwanger mocht zijn echt leuk om te horen dat je t allemaal voor lief neemt en er zelfs van geniet ;) dat is nou echte liefde hahaha

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja gek is dat hè. Toen mijn vriendin 3 jaar geleden haar eierstokken moest laten verwijderen vanwege kanker (inmiddels is ze helaas overleden)... was een andere vriendin op dat moment aan het zeuren over de kwaaltjes die ze had.... Ik begreep en begrijp dat niet...
    Maar gelukkig doet niet iedereen dat!

11. peetje007

Nee klopt gelukkig niet helaas heb ik 2 schonzusjes dievtijdens hun zwangerschap vreslijk hebben lopen klagen ik begrijp dat echt niet hoor en vragen asn mij of ik aub mee wil naar vk om dat zecsn buikpijn hebben terwijl vk zegt dat het groeien van je baarmoede is pffff maar ze zijn bevallen en t is gelukkig afgelopen met t geklaag het enige wat ik nu nog hoor ohh ben zo moe want ze slaapt niet door maar wat erg van je vriendin zeg vreselijk om op die manier een vriendin te verliezen

12. Meissies

Haai ben ik weer dagje van de radar geweest! Gister zo'n vreselijke pijn gehad nadat ik ongesteld werd heb een uur liggen janken van de pijn niet tof! Vandaag dagje vrij genomen omdat ik nog best last heb!
    Hopelijk morgen weer beter kunnen we weer de komende maand er tegenaan!
    Ik ben bijna gestopt met roken, van pakje per dag naar misschien 4 sigaretten per week. Vanaf vandaag wil ik proberen helemaal te stoppen! Drinken doe ik wel af en toe in het weekend maar met mate! Slik verder foliumzuur en vitamine tabletten thats all!

Zo weer helemaal bij😉

13. peetje007

Heb je zn pijn in je buik dat is niet lekker zeg ik heb ookn altijd wel last maar een paracetamol erin en dan is t ook over daarna dan ook na t uit werken geen pijn meer wel vervelend zeg !

14. Meissies

Ja had dit nog nooit gehad bizar veel pijn zelf een paracetamolletje hielp niet heb er drie tegelijk ingenomen zo heftig! Vandaag de naweeën van gister extreem gevoelige buik dus lekker dagje bank en bed! Morgen hopelijk weer de normale kwaaltjes, poeh

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Pfff misschien toch dat er iets ontwikkeld was maar niet doorgezet... heftig meis... had ik de eerste keer na bezoek amc ook. Was ik ook 2 dagen overtijd.

16. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah meissies, wat kan je je soms rot voelen he? Misschien is er dan toch iets geweest inderdaad. Vooral omdat je dit normaal niet hebt.

Peetje, ik ben benieuwd naar je knaltest morgen! En dan woensdag naar het AMC he?

17. peetje007

Yup dan woensdag amc daar gaat mn baas niet blij van worden maar dat is dan pech voor haar dag 18 eisprong zoals vorige maand is nu best voorspelbaar

18. Meissies

Spannend peetje en inderdaad pech voor je baas haha
    Ik heb inderdaad vermoeden dat er toch iets was wat niet goed is gegaan pijn is in elk geval veel minder erg geworden vandaag! Gelukkig😉

19. peetje007

Ohh dat is beter nieuws meissies !!

20. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje das ook niet fijn meissies, je zou dan inderdaad zeggen dat er wat heeft gezeten, ook omdat die eerste test een licht streepje had, gelukkig ben je weer wat beter.

Ik heb het tegenovergestelde ik ben maar 2 dagen ongesteld geweest en echt bijna niks ( de hele dag met 1 tampon idee) ( nee heb ik niet gedaan natuurlijk haha, maar om aan te geven hoe weinig het was). Mijn cyclus is ook maar 25 dagen, ben bang dat ik straks helemaal niet meer ongesteld word :( toch maar even vragen volgende x in het AMC

Share This Page