Ja heerlijk, ik koop ook veel te veel mama bladen haha a 5.50 per stuk v ( ga failliet ) voordat de baby er is haha. Mijn droomwagen is de Joolz day studio, maar goed eerst maar is proberen zwanger te worden haha. En ja tegenwoordig kan je alles wassen en is het weer als nieuw! Prima keus dus
Ik vind de maxi cosi mura wel erg mooi en de quinny buzz maar wij moeten er 1 hebben waarvan t handvat verstelbaar is an gezien ik maar 1,62 ben en mijn man 1,85 scheelt een paar centimeter haha ik zou gewoon taupe of zwart doen dan zou ik hem altijd nog voor een 2de kunnen gebruiken
Jaaa die Joolz is heel mooi!! Echt prachtig. En Eza al die voorpret gewoon lekker doen hoor! Heerlijk van genieten! Ja peetje dat is nogal een verschil haha, dan maar zoeken naar eentje die goed te verstellen is indd.
Ja het liefste zou ik voor die quinny buzz gaan die heeft alles en is niet extreem duur .... het is heel erg maar heb al een box omdat ik vaak op mijn neefje paste dst hij echt nog heel klein was vanaf een week of 9 dus dan ga ik niet de hele dag met een baby op mn arm zitten dat is ook een 2de handse maar pnt gaaf nog dus die zou ik voor mijn eigen kind ook gewoon gebruiken
Peetje zag nu pas je bericht over de ovulatietest dus daar heb ik net effe over heen geplast haha, maar daar is niet heel veel op te zien.
De buzz is een hele lekkere wagen en rijd heel erg fijn! Zowel voor lange als voor wat minder lange mensen en is ook mooi
Indd niet veel op te zien eza... jammer... En peetje ken die wagens niet precies, ga ze morgen even googlen. Lig nu alweer in bed haha energie van een vaatdoek. Wordt allemaal heerlijk opgeslurpt door die mini. Slaap lekker meiden!
Nee op die ovulatietest is idd niet veel te zien , ik heb net even gespiekt op internet maar die joolz zijn ook mooi hoor maar verschikkelijk duur en wat quinny Betreft is de mood ook leuk en quinny en maxi cosi mura zijn nog enigzins betaalbaar maar miss ga ik ook wel voor een 2de handse kijk tegen die tijd nog wel maar een babykamer uitzoeken word iets om mn hoofd over te brekdn hopelijk krijg ik mn zin en krijg ik een witte kamer hij moeg me dan wel mn zin geven ben dan zwanger en vol hormonen hij heeft dan geen keus hahaha mooi excuus
Nee maar dat klopt ook wel met mijn temperatuur. Ja de Joolz is super duur, ik krijg hem van mijn moeder en met korting van de inkoopsprijs, anders had ik ook een tweedehands gekocht hoor . Maar goed haha voorlopig blijft het bij dromen. Haha Peetje dat moet vast wel lukken met een witte kamer inderdaad gewoon je hormonen op je man loslaten haha. Zzzzz lekker straks ik ga in bad en dan ook richting de slaapkamer.
Omg !!! Las net een afgrijselijk verhaal dat er een vader vandaag zn baby van 7 weken door elkaaar geschut heeft en over de bank heeft heen gegooid 11 botten heeft die baby gebroken ! Kindje had kunnen overlijden vreselijk zoiets
Oh peetje, wat fijn dat het zo duidelijk is. Nu kan jij er eindelijk ook weer voor gaan. Ik ga ook duimen voor je draaien
Ik duim ook voor jou hoor lyah Dank je wel iedereen zo fijn dat je hier alles kunt schrijven en iedereen zo lief is dank jullie wel meiden jennifer wanneer begin jij weer met testen?
Nou dames ik weet nog niet hoe laat ik moet maar mijn werk wil dat ik daarna nog even terug kom om te sluiten die zijn echt niet goed hoor dus dat ga ik ook niet dien vandaag heeft mn baas mij het hele terras naar boven laten sjouwen ze doet het gewoon in de hoop dat ik daarom niet zwanger voor mij gevoel zulke dingen zijn altijd zodra ze weet dat ik naar het ziekenhuis moet vind het altijd zo bijzonder
Je baas is echt wel een beetje gekkig hoor peetje... Is het niet een idee rustig voor iets anders te gaan kijken? Of heb je het verder wel naar je zin? Succes morgen!!
Opzich is het werk wel leuk maar echt naar mn zin heb ik het niet meer nee ja ben al aan het kijken maar ja wil wel een beetje zekerheid we hebben ook een hypotheek te betalen natuurlijk en mijn man kan wel de rekeningen alleen betalen en dan is mijn geld om van te leven zeg maar en te sparen maar als we dat niet meer hebben word het erg lastig