kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik hoop idd dat ik goed zit wat timing betreft , had vannochtend veel slijm nu niet zoveel meer dus miss toch te laat dan ? Maar gisteravond nog getest en wad niet positief maar die van vannochtend 100% wel uhm nou ja we gaan t gewoon doen haha heb alleen nog niet gehoord hoe laat ik mag dat duurt altijd vreselijk lang zeg

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je zit goed! No worries! Nu lekker loslaten, leuke dingen doen en geen ijsjes eten! Duimen gaan hier draaien!

3. peetje007

Dames ik moet om 10 voor 12 dus mn baas wil hebben dat ik daarna terug kom wat moet ik daar nou op zeggen

4. peetje007

Net barstende ruzie gehad met mn baas zo kwaad nu pff ik heb nu een probleem want mn man gaat niet meer naar zn werk maar haal hem daar op dus nu kan hij niet naar huis omdat ik moet werken dus totaal geen begrip ja dat moet je zelf maar oplossen het ergste vond ik nog ik zei ja het is 1x in de maand en dat dat nou opmijn werk dag valt kan ik ook niets aan doen ... toen zei ze 1x in de maand ? Dit is al anderhalf jaar !!! Dst heeft me gewoon gekwetst terwijl ik er altijd ben altijd extra werk als ze op vakantie gaat maar begrip voor mij ho maar

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Peet, wat ontzettend rot zeg!
    Als ik het zo lees is jouw baas ook gefrustreerd over jouw maandelijkse afwezigheid. Weet zij wel precies wat het allemaal inhoudt en wat dit van jou vraagt qua tijd en energie. Misschien helpt het om met haar hierover in gesprek te gaan. Eventueel met een onafhankelijke 3e erbij zoals de bedrijfsarts of een vertrouwenspersoon van je werk?
    Ik weet niet of dit officieel zo is maar naar mijn weten moet jouw werkgever jou de mogelijkheid bieden om de dokter te bezoeken. Of dit dan geld voor de rest van de dag vraag ik me af maar daar kan je zelf natuurlijk ook wat mee sjoemelen. (Het liep uit, druk op de weg, auto wilde niet starten etc) toch denk ik dat het voor de lange baan het beste is om een gesprek aan te gaan om begrip te kweken.

Haha Emmy, ik moest echt lachen om jouw ijsjes opmerking!

6. peetje007

Uhm ik weet nuet bij wie ik aan moet kloppen voor een bedrijfsarts bijv . Idd kost een koop energie als ik uit t ziekenhuis kom ben ik leeg gezogen wat energie betreft heeft best een impact maar ben ook niet van plan om me vreselijk te haadten doe rustig aan en ik kom wel een x terug is mij wel gebakken

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed hoor Peetje!
    Werk is uiteindelijk maar werk en je moet je eigen behoefte voorop stellen. Ik vind het alleen zo jammer dat ze je zo tegenwerken.
    Ik heb dat juist helemaal niet en ik zou jou dat ook gunnen

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel erg vervelend peetje. Jouw baas is echt bijzonder.

Haha mijn ijsjes opmerking was goed hè ;). Las ergens dat dat niet goed zou zijn voor evt innesteling. Dus je weet maar nooit...

9. peetje007

Nou ijs met deze kou ik sla over hahaha

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha daar had ik nog niet eens bij stilgestaan hhahaha hoezo blond...

11. peetje007

Haha geeft niets hoor ik vergeef t je je bent tenslotte zwabfer dus je kan er niets aan doen hahahaha ;)

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zomer of winter, I love ijsjes😍

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ik ook! En nu heeft een goede vriend van me toevallig de leiding over de lekkerste ijssalon uit Nederland! Dus jaa... Haha moet vaak even proeven ;)

14. peetje007

Nou dames , ik zit goed hoor zo blij beter als dit heb ik t nog niet gehad

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat is een knaltest, lekker hoor Peetje en wat heerlijk dat je weer mag :) .

Ja die baas van jou is echt een uitzondering hoor! Ik weet niet hoeveel dagen je werkt, maar ze moeten je altijd naar de dokter of ziekenhuis laten gaan, liefst op je vrije dag, maar dat is in ons geval niet te plannen! Pfff erg vervelend voor je zeg! krijg je daar weer stress van straks. Ik zou vooral goed aan jezelf denken zoals lyah zegt, dit is nu het belangrijkste.
    Mijn baas leeft juist heel erg mee en zegt zelfs van oh je neemt de middag wel vrij toch, jammer dat het bij jou anders is.

Jennifer lees je nog mee? En hoe is het met jou?

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Keurig peetje!! Heerlijk zo'n goede timing!
    Ik mag morgen naar de VK. Ben heel benieuwd! Ze hebben me al wat tips via de telefoon gegeven dus leuk ze nu echt te ontmoeten!

17. peetje007

Ja het is jammer na deze dag he ik weekend dus dan lekker genieten en mijn nichtje van 14 komt slapen zaterdag s,avonds lekker naar de film leuk vooruit zicht

18. peetje007

Ja die test is toch lekker ter bevestiging dat ik toch echt goed zit

19. peetje007

Wat leuk emmy dat je lekker naar de vk gaat ..... blijf je daar nou lopen of toch in het ziekenhuis ?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als het goed is wordt het een combinatie van de 2. De regelmatige controles bij de VK en dan een paar keer naar het ziekenhuis. Denk ook dat dat prima is. Voelt goed.

Deel Deze Pagina