Goeiemorgen ladys Ik lees alles mee hoor . Ben zelf echter flink verkouden en heb oorontsteking dus niet zoveel fut om te reageren. Ik mag vanaf vandaag weer testen. Yoepie peetje dat je vandaag mag. Die baas van jouw. .... nou jah daar heb ik echt geen goed woord voor over. Vindt het heel knap dat je het vol houdt. Want jah er niet geld binnen komen maar vuur mijn zit er ergens echt een grens Hoe. Petje af voor jouw. Hoe is het met de andere meiden verder? ? Emmy wat gaat het snel! En wat en gave wagen zeg!
Ohh dames had vreselijke steken in mn baarmoeder hij is nu nog steeds gevoelig zal dat mn eisprong zij n geweest net dan ben ik dus te laat ??
Ben al niet meer thuis maar op mn werk maar een eitje is toch 8 uur toegankelijk?nou ja we wachten het wel af ik moet over een paar uurtjes al
Daarom komt echt wel goed. Je had gister een knaltest dus de omstandigheden zijn perfect. En dat ei is nog lang niet waarhij wezen moet als hij wel gesprongen is.
Lieve peetje, als je net je eisprong hebt gevoeld zit je perfect er dan perfect! Eicel leeft 12 tot 24 uur en bij mij gaven ze aan dat op de dag van eisprong insemineren het meest gunstig was. Dus heerlijk meid!! Zo lekker naar het amc!
Oh echt ohh dat vind ik fijn om te horen , het is nu weer rustig bij me van binnen haha hoe is het met die vermoeidheid emmy ? En Jennifer wat is die tijd snel gegaan zeg
Spannend hoor Peetje, voor jou zijn de twee wacht weken weer in gegaan, ging alles goed? Of zit je nog in de wachtkamer .
Peetje hoe ging het??? Niet te veel sjouwen op je werk he. emmy hoe was de verloskundige? ? Ik heb des tijds ook dubbel gehad en vondt de verloskundige altijd zo knus en het ziekenhuis meer een moetje. lyah hoe voel je je??
Klinkt goed peetje!! Ik heb om 16.30 uur een afspraak bij de verloskundige. Ben heel benieuwd. Ze klinkt in ieder geval heel erg vriendelijk. Nu even slapen. Ben echt gesloopt. Die hele week werken valt me echt zwaar hoor... Denk er serieus over om 1 dag in de week bijtank tijd in te gaan stellen... wat vinden jullie?
Pfff dan denk je een rustige middag te hebben op je werk is het gewoon vet druk heb gewoon nog geen 5 min gezeten sinds ik terug ben van t amc ohh dit kan niet goed zijn denk ik steeds
En ik voel rare dingen in mn buik een soort geborrel en nee get zijn niet mn darmen hahahah dit heb ik nog niet eerder gevoeld na de inseminatie nou ja we wachten weer ongeduldig af hahaha
Ik zou alles even loslaten in je hoofd peetje. Lekker je werk doen op een rustig tempo. Aan fijne dingen denken. Nu gebeurt er nog niets in je lijf, dus is ontspanning het enige wat prettig is. Succes.
Ik ontspan hoor meiden over 2 uurtjes weer weekend vanavond ga ik op visite bij mn schoonzusje en nichtje van 1, 5 jaar
Hoe waa het emmy ?? Vertel vertel meissies en eza wanneer mogen jullie ong weer en lyah hoe voel jij je ?