Hey Emmy hoe was het bij de verloskundige? Werk je nu 5 dagen? Dat is best heel veel, althans vind ik haha. Ik zou zeker een dagje per week rust houden, ik ben zelf altijd de woensdag vrij en dat vind ik heerlijk. Woon je een beetje in de buurt van het AMC of moet je nog ver reizen? Peetje fijn dat het goed is gegaan, je bent dus toch nog gaan werken? Onderaan staat wanneer ik weer mag . En lyah hoe is het met jou? En meissies ben benieuwd of we weer gelijk op gaan
Nu lekker rustig aan doen peetje!!! Ja hoe was het bij de verloskundige Emmy? Ik gok dat ik 30 november ongeveer weer moet!! Eza we gaan voor een leuk kerstkadootje dit jaar!!!!
Hey meiden, Het was erg prettig bij de verloskundige. Een erg lieve vrouw en een fijn gesprek. 3 december heb ik de termijnecho. En we gaan goed contact onderhouden over mijn crohn en het verloop van de zwangerschap. Nu weer even wachten op de volgende echo dus. Nu al zijn in! Ik heb me voor morgen ziek gemeld... Ik trek het gewoon echt even niet qua energie. En ga morgen in overleg met de directeur om te kijken of ik 1 dag in de week minder kan werken tot de kerstvakantie. Mijn verloskundige vond het ook een heel goed idee... Ben dus heel benieuwd. Zal wel goedkomen. Liefs
Emmy, wat goed dat je je hebt ziek gemeld. Je moet goed naar je lichaam luisteren hoor! Dat is hard aan het werk en geeft gewoon energie nodig! Fijn dat je je zo goed voelde bij de verloskundige. Weet je wanneer ongeveer je volgende echo is? Peetje, ik moest vandaag wel aan he denken hoor! Ookal stond mijn dag helemaal volgepland. Dus alles is goed gegaan? Als ik het zo lees ben je precies op tijd hoor, je eitje leeft 12 tot 24 uur dus je hebt echt genoeg tijd voor de bevruchting. Nu weer 2 weekjes wachten en hopen. Wat zou het leuk zijn als wij Emmy mochten vergezellen! Jennifer, dus jij beging ook weer met testen! Wat gaat dat eigenlijk snel zeg! Zag je al iets verkleuren op de test? Ik voel nog niets hoor, dat zou ook wel heel bijzonder zijn als dat wel zo was. Ik zit in dag 4 na de inseminatie/ ovulatie. Ergens morgen zou mijn eitje mijn baarmoeder kunnen bereiken en hoop ik dat er een innesteling plaats gaat vinden. Ik moet daar wel steeds aan denken hoor. Als er een bevruchting is geweest is mijn eitje nu daar en heeft er al celdeling plaatsgevonden. Ik vind het allemaal zo wonderbaarlijk hoe dit allemaal werkt, prachtig!
Wat goed emmy !! Je hebt gelijk dat je 1 dag minder gaat werken hoor , ja mooi he lyah hoe dat ontstaat allemaal ikmheb alleen een beetjes last van een geirriteerde baarmoeder vanwege het slangetje maar ja ook dat gaat weer over voor mij is t 12 dagen wachten vanaf vandaag heb een lf van 12 dud 2 dagen minder maar des al niet te min best lang ik ga nu lekker genieten van mn weekend en alle leuke dingen in het verschiet
Goedemorgen dames, het is vroeg maar lig al 40 min wakker omdat ik zn last hrb van mn buik hij rommelt ook erg best vervelend voelt als een soort blaasontsteking gevoel maar dan in mn baarmoeder ik baal hier een beetje van had me voorgenomen vandaag lekker te rommelen in huis en er niet aaan te denken maar gaat lastig als je zn last heb nou ja any way ga toch weer proberen te slapen
Vervelend Peetje, ik heb altijd 2 dagen lang na inseminatie last van een opgezette buik en krampen, met iui-d brengen ze ook nog een slangetje in dus kan me voorstellen dat je dan wat last hebt, zou me niet zoveel zorgen maken en anders even het AMC bellen als je ongerust bent. Fijne dag dames en werk ze, en Emmy wat een goede beslissing! Je hebt maar 1 lijf en daar moet je goed voor zorgen en nu voor 2
Eyy eza nee ben niet echt ongerust weet dat het erbij hoort maar het is gewoon erg vervelend voor jou schiet het ook al weer op he Jennifer is de ovulatie test al aan het oplopen?
he gets Wat vervelend peetje. Rustig aan doen en even lekker naar je lijf luisteren. goed zeg emmy dat je voor jezelf kiest. Lekker uitrusten nu je lijf is hard aan het werk dus gun jezelf de rust. Hier verwacht ik morgen een positieve ov test. Hij is al mooi aan Het oplopen. Nu mijn bed uit om sint kadoos te kopen. Joepie
Dat is altijd leuk jennifer oh dan mag je alweer bij ons aansluiten op het wachtbankje zaterdag dan inseminatie?
Jeetje Meiden wat gaat het allemaal snel. Spannend hoor!! Leuk!! Lijkt me heel gezellig als jullie op deze wolk erbij komen zitten Ik heb vandaag een lekker rustig dagje...
Eyy dames wat ik nog wilde vertellen : gisteren ben ik bij mn schoonzusje geweest die getrouwd is met de broer van mijn man , die hebben samen 1 dochter van 1, 5 jaar verwekt via iui met hormonen nou vertelde ze gisteren dat ze al sinds de geboorte van haar dochter geen pil slikt en 3 maanden terug weer 1 iui poging gedaan maar de broer van mn man zn zaad was 0 ja er was wel wat levend zaad maar allemaal afwijkend en wat er over bleef daarvan was dus 0 wat geschrikt zou zijn voor iui nu vraag ik me wel eens af mijn man heeft dus niets nou ja tussen de 30 en 60 levende zaadjes en die zwemmen dan ook niet eens maar zit dit dan in de genen of is er wat anders mn zwager wijt het aan het feit dat hij 2 weken voor de iui flik heeft zitten zuipen maar dat kan toch nooit een opbrengst van 0 veroorzaken? Mijn oortjes stonden te klapperen
Ik heb geen flauw idee peetje. Het zou natuurlijk kunnen dat zoiets genetisch bepaald is... Maar daar heb ik verder geen inzicht in. Maar doet jou schoonzusje dan IUI met het zaad van haar man? Als dat zaad is wat niet werkt... dan begrijp ik dat niet helemaal...
Nou toen ze zwanger raakte van haar dochter was het zaad wat score betreft ook niet heel super 500.000 zaadjes na opwerking bleven er dus over daar is ze wel zwanger van geraakt na 3de poging 1ste en 2de poging was 1, 2 miljoen na opwerking maar dan nu ineens niets en ja ze doet iui met zaad van dr man dat voldeed toen nog aan de eis zeg maar , maar ze is zo teleurgesteld dat ze er even mee stopt
Hoi dames hoe is het ?Jennifer al een positief? ? Eza en meissie schiet het voor jullie ook alweer op ? Lyah hoe voel jij je ? En emmy weer een beetje bij gekomen na het dagje rust?
Haha nee nog niet echt bijgekomen. Vandaag maar een half dagje dus dat scheelt. Maar vind het allemaal prima hoor. Doe gewoon rustig aan.