Yay! Jennifer! Je bent welkom op het bankje hoor! Schuif maar gezellig aan. Bij mij gaat alles rustig zijn gangetje, voel niets raars ofzo en ik doe gewoon mijn ding. Hoe voel jij je peetje? En Emmy, heb je een beetje kunnen genieten van je dagje rust? Bijna weekend!
Ik voel wel goed af en toe toch een krampje maar dat laat ik dan maar gaan zal door de iui komen denk ik dan verder weinig veranderd maar dan kan ook haast niet hoe lang moet jij nog wachten lyah ?
Hier alles lekker. Ik ga een dag minder werken tot de kerstvakantie. Dat voelt erg prettig. Nog 1,5 uur werken en dan lekker weekend! Nog maar een weekje lyah! Spannend!!
Ohh lekker emmy ik heb hier vandaag een drukke dag dus goeie afleiding dames vanavond ff naar mn andere schoonzusje ff slofjes brengen en blijven we daar eten morgen ook weer een volle dag eerst lekker naar de stad dan s, , avonds naar de film dan zijn er al weer 2 dagen om
Vind je baas het niet vervelend? Dat je nu een dag vrij neemt het is wel fijn zn bijtank dag welke dag neem je ?
Mijn baas steunt me gelukkig. Ben ook wel een harde werker zeg maar. Denk dat dat wel scheelt. Spannend meiden, leuk!!
Veel succes morgen Jennifer ik ga weer duimen, net als voor de rest ik ga zelf di. of wo. weer testen en hopelijk vrijdag of zaterdag naar het AMC, moeten jullie allemaal ver reizen naar het AMC? Wat een goede beslissing Emmy, om even wat rustiger aan te gaan doen, zal ook minder stress geven, en alles voor de kleine bebe . En lyah voel je al wat, schiet alweer op bij jou toch? Fijn weekend allemaal
O dat gaat ook al weer snel bij jouw eza!! Ik moet ongeveer 3 kwartier rijden. Wij wonen in zeewolde (flevoland). Het is prima te doen als je rekening met file houdt
Ja zeker dat is dan weer het voordeel van een korte cyclus . Ja ik was al nieuwsgierig waar Zeewolde lag ( ik gokte al aardig in die richting ) dat valt dan nog mee, mits je inderdaad geen file hebben. Ik heb niks te klagen ik woon ongeveer 15 min rijden van het AMC ( zonder file ) maar ik ga vaak met de metro, want heb zelf geen auto. Wat zou het toch fantastische zijn als iedereen voor het einde van het jaar zwanger zou zijn! Mijn duimen draaien in ieder geval volop
Wij moeten 1 uur reizen en als we file hebben soms wel ander half uur het is ook al wel eens gebeurt dat we er 2en half uur over hebben gedaan
Mooi tijd Jennifer! 12 uur, hoef je niet de hele dag te wachten. Emmy, wat heerlijk dat je een dagje minder gaat werken, dat kan zo'n verschil maken. En ik herken het ook hoor, ik werk bijna 15 jaar voor dezelfde werkgever, altijd hard gewerkt en nu merk ik dat ze zo lief meedenken en er veel mogelijk is. Eza, wat gaat het snel he? Volgende week mag jij dus weer naar het AMC. Peetje, had jij dat vorige x ook, die steken? Lijkt me wel vervelend zeg, gelukkig maak jij je geen zorgen. Ik woon 30 minuten rijden van het AMC, net even ten noorden van Amsterdam. Ik moet nog een weekje wachten voor mijn NOD, ben er eigenlijk nog niet echt mee bezig, genoeg andere dingen te doen. Alleen nu voelde ik me vanavond weer niet goed, weer even getempt en ja hoor! Weer verhoging. Ik hoop dat dat het proces niet in de weg staat
Heb weer veel gemist leuk om bij te lezen!! Ik woon in A'dam dus ben gelukkig snel bij het amc! Ik verwacht dat ik 30-11 of 1-12 weer richting amc mag, weekje wachten dus nog😉 nu heerlijk weekend en heerlijk niks doen!!
Wat hebben we toch een gezellig clubje hier ben soms zo nieuwsgierig hoe iedereen eruit ziet haha, dik-dun, lang-kort blond-donker of ben ik nou de enige die daar soms aan denkt behalve Jennifer want die is gewoon in beeld met haar mooie zoontje Wie weet gaan we ooit een thee-middag houden met allemaal dikke buiken, ik gun het iedereen zo zou het nieuwe jaar in ieder geval mooi inluiden
Oh Eza, dat lijkt me zo leuk! Dat gaan we doen, met onze dikke zwangere buiken lekker high tea'en ofzo. Wat zullen de hormonen ons om de oren vliegen 😊