Haha lijkt me ook super leuk! En erg bijzonder ook omdat we allemaal op een bijzondere manier zwanger zijn geworden dan!
Haha ik ook niet, als je op mijn naam drukt dan krijg je het wel te zien, ik weet niet hoe Jennifer dat gedaan heeft
Dames ik word hier een beetje gek zit elk half uur op de wc km te plassen doet niet zeer of zo komt dit jullie bekend voor zo na een behandeling? Mij de vorige behandelingen niet opgevallen in ieder geval of is het toeval en krijg een blaasontsteking ?
Peetje ik heb dat altijd de 1e week na de inseminatie, daarna niet meer. Ik weet ook niet hoe dat kan, ik moet altijd vaak plassen, maar het is me wel opgevallen, en duidelijk geen blaasontsteking want dan heb je pijn bij het plassen.
Er stond ineens een boos poppetje naast mijn bericht 😳 geen idee hoe die daar kwam😁😁
Peetje ik heb dat ook vaak de eerste dagen dat ik vaak niet plassen. hoe gaat het vandaag? Hmmm hoe ik die foto heb geplaatst? ? Via gebruiksinstellingen volgens mij.
Hier gaat het goed hoor niet echt t idee dat er wat gebeurt maar ja dat blijft afwachten maar tot nu toe geen goed gevoel bij nog steeds vaak plassen maar zoals ik lees hoort dat er dus bij , jij succes straks Jennifer !!
Dat vaker plassen had ik nooit na inseminatie, maar hierin is natuurlijk iedereen ook anders. Beginnen weer spannende dagen aan te komen geloof ik. Ben benieuwd!
Thanks! ! de wachtweken zijn weer begonnen Vanaf vandaag we zijn na het bezoek aan het ziekenhuis Door gereden naar de ikea. De aankomende week bestaat alleen maar uit leuke dingen. We gaan heerlijk een midweek weg met zn drieen dus die week heerlijk ontspannen.