Hey meiden, gezellig weer bij jullie op t bankje. Hier kinda lonely. En onzeker. Vanmiddag weer wat bloed bij t afvegen. Nu niet meer en liep ook niets uit ofzo dus maak me niet enorme zorgen... maar prettig is anders....
Ik snap dat je er een beetje onzeker van word emmy. Maar onthou dat je laatst een mooi mensje hebt gezien op de echo en een mooi hart kloppend hartje. Zolang het een klein beetje bloed is bij het afvegen kan het gewoon een gesprongen ader zijn.
Je hebt ook helemaal gelijk Jennifer. En mn gevoel zegt ook dat het gewoon nog goed zit. Maar het maakt me zo bewust van de kwetsbaarheid. Maar je hebt gelijk. Het hartje klopt prachtig en het is dusdanig weinig bloed dat het prima een adertje kan zijn...
Ik snap dat je erg bang bent bij elk druppeltje bloed wat je ziet omdat je geen 100% garantie mee krijgt dat het goed gaat ! Maar dit gaat echt helemaal goed komen hoor emmy
Ik snap je heel goed hoor. Het is inderdaad een kwetsbaar mensje wat je in je buik hebt groeien. Vanaf dag 1 dat je zwanger bent hou je al van dat kleine mensje en wil je dat het niets overkomt. Welkom in de wereld van moeder zijn dat kwetsbare gevoel wordt alleen nog maar erger hihi. Maar het is het mooiste wat er is lekker met je handen op je buik op de bank kruipen en gwnieten van het mooie kindje wat in je groeit
Zo dames een heerlijke avond gehad het is nu wel al over 1en s.nachts maar ach dacht even schrijven bij mn meisjes zo noem ik jullie altijd haha hier nog steeds geen rare dingen te melden eigenlijk !! Dus ja wachten wachten wachten ik zeg Weltrusten en tot morgen !
Hee peetje, jij ook nog op? Ik ben ook net pas thuis, lekker avondje gehad! Ik merk ook nog niets raars hoor alleen dat ik vanavond maar niet van de olijven af kon blijven 😊 Jeetje Emmy, ik kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent en daarvan moet twijfelen. Ik begreep laatst dat de meerderheid van de zwangere vrouwen wel eens bloedverlies hebben en dan meestal in het eerste trimester. Alles is ook veel beter doorbloed waardoor er sneller een bloedvat kan springen. Maar toch, als je merkt dat het je dwars zitten, gewoon je verloskundige bellen, daar zijn ze voor
Hihi wat een nachtbrakers zijn jullie. Lekker geslapen wel?? Hier elke ochtend rond 6.00 wakker en actief. maar ach dan heb je tenminste wat aan je dag hihi. Fijne zondag allemaal wij gaan straks naar de dierentuin in Amersfoort.
Ohh Jennifer daar heb ik gewoond niet in de dierentuin natuurlijk maar in Amersfoort en mega vaak naar die dierentuin geweest have fun en vergeet het dinobos niet heb wel lekker geslapen alleen een beetje kort ik ga zo maar een ontbijtje maken voor manlief en mn nichtje die liggen allebei nog op 1 oor btw fijne zondag iedereen
Hey meiden, even een update van mij. Gister een feestje gehad en heerlijk gedanst. Even mn zinnen verzetten. Natuurlijk tussendoor steeds naar de wc maar gelukkig helemaal niets meer gehad qua bloed. Was dus echt alleen aan mn wc papiertje tijdens het afvegen gister. Mn vertrouwen groeit weer. Het voelt gelukkig nog steeds heel goed. Heb wel de VK gebeld en ik mag woensdag een extra echo als ik wil. En dat wil ik wel graag denk ik. Just to be sure. Veel plezier in de dierentuin Jennifer! Andere meiden al nieuws? Ik had een week voor positieve test dat ik emotioneler was en mn baarmoeder steeds soort van voelde. Spannend!!
Hier voel ik verder weinig behalve het geborrel van mn baarmoeder dat heb ik anders ook wel eens dus niet echt bijzonder , ik zou die echo idd doen gewoon een extra kans om je kleintje te en hoeveel het gegroeid is die kans zou ik ook niet willen laten lopen
Ah lyah, nou wie weet zijn de olijven al een teken, je dacht zelf dat het zo maar is raak zou kunnen zijn bij deze poging, ben zo benieuwd zou ook wel erg gezellig zijn voor Emmy om alvast iemand op haar wolk erbij te zien komen zitten Emmy wat goed dat je lekker heb gedanst, ik zou ook de echo doen, puur ter geruststelling van jezelf, wat gaat het toch snel allemaal meiden! Natuurlijk nooit snel genoeg, maar als ik kijk dat ik zo lang op de wachtlijst heb gestaan en nu alweer bijna poging 3 ga doen dan is de tijd toch weer voorbij gevlogen. Laten we hopen dat het ons allemaal gegeven is om een bebeetje te krijgen en dat we heerlijk met zijn allen hier op een wolk mogen gaan zitten, wel leuk dat we allemaal vrij dicht op elkaar zitten ook qua pogingen. Wat leuk Een dagje dierentuin Jennifer, de laatste keer van mij was in de Zoo van Antwerpen, erg leuk. En het is prachtig weer vandaag . Fijne zondag voor iedereen
Zou heel gezellig zijn als er nog meer meiden op mn wolk erbij komen zitten! Ik heb de afspraak gemaakt voor woensdag dus dat is fijn. Nu nog even geduld hebben... Haha hoort geloof ik bij dit proces...
Wat fijn emmy een extra echo dat geeft je vast geruststelling. Lekker hoor even alles van je afdansen. was de film leuk peetje? Ik ben geboren en getogen in amersfoort dus ken de dierentuin op mijn duimpje hihi. We hebben genoten met zn alle en van sinterklaas.
Wat grappig Jennifer me to ik ben daar geboren en heb er 21 jaar van mijn jonge leventjw gewoond , film was erg leuk was erg druk mijn nichtje blijft eten vanavond lekkere hangdag met dr gehad filmpje er bij dekentje erbij kopje thee heerlijk relaxt ik heb alleen veel last van wit soort slijm is dat gewoon het sperma wat eruit komt ? Vind wel smerig maar ja het komt er gewoon uit al wil je het niet verder helemaal geen rare dingen dus denk dat deze ronde weer af te schrijven valt .... emmy heel goed dat je gaat en ook fijn dat je vk zo goed het begrijpt en je een extra afspraak krijgt lyah hoe is het net jou ? Eza en meissies jullie zijn ook weer bijna aan de beurt !
Niet nu de moed al opgeven Peetje! Je kunt het nu nog helemaal niet weten. Ik ben zo'n bijgelovige muts dat ik dan denk dat je het de verkeerde kant uit denkt... Maar misschien slaat dat helemaal nergens op! Iedereen zit gewoon met kerst op de roze wolk waar ik ook zit! Lijkt me heel gezellig!!