kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Peetje dat is vruchtbaar slijm een goed teken dus. Dat betekend gewoon dat er een mooi huisje gebouwd wordt van je baarmoeder. Sperma kan er echt niet uitkomen dat is allang de goede kant op gezwommen.

Ben nu toch wel ff nieuwsgierig van welk bouwjaar jij bent peetje en waar je precies bent opgegroeid.
    ik ben van 1982 en opgegroeid in schothorst.

niet de moed al opgeveb he peetje idd beter positief denken

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Haha ik 1986 en heb in het centrum gewoond en later in schuilenburg hahah nu nog weer een vraagje dat vruchtbare slijm heb je toch alleen rond je eisprong ? Wel grappig dat je ook uit Amersfoort komt Jennifer wist ik helemaal niet

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje Peetje nu al opgeven! Nee joh wat Jennifer zegt witte afscheiding/slijm is een heel goed teken en komt bij heel veel net zwangere voor, dus zou maar heel positief gaan denken als ik jou was, net wat Emmy zegt haha ik ben ook bijgelovig ;).

Lyah jij kan bijna testen toch? En wat zegt je gevoel nu... Spannend hoor.

Mijn nieuwe testen zijn weer binnen, ik ga vanaf morgen testen, hopelijk eind deze week richting het AMC, ben ik de oudste hier trouwens? Ik ben uit 1979 ;)

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahahaha geweldig die bakjes met verschillende testen! Ik ben uit 84 dus hang er mooi tussenin?

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Peetje echt geen zorgen ziet er juist positief uit.
    Grappig zeg. Toen wij gingen samen wonen hebben we 5 jaar naast het elisabeth ziekenhuis gewoond. En ik heb op de amerij op school gezeten. Zo zie je maar de wereld is klein.

geweldig zeg al die testen en zo ontzettend netjes geordend ;)

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha ja Emmy je kan niet zeggen dat ik niet goed ben voorbereid :) haha.

Nu nog benieuwd naar de leeftijden van lyah en meissies :)

7. peetje007

Ik ging naar het vermeerwegen keistad college dat zat bij het industrie terrein in de buurt waar ook de gamma en zo zit en intratuin echt leuk iemand hier die ook uit Amersfoort komt hoe kom je verzeild waar je nu woont .... en eza idd je bent goed voorbereid kan iemand mij trouwens vertellen of je die stickjes van de clear blue ovulatie testen ook los als navul zeg maar kan kopen

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mijn broer verhuisde naar zeewolde omdat daar de huizen goedkoper waren, mijn ouders gingen toen ook naar zeewolde en wij 2 jaar later ook. Ik zou nu niet meer terug willen naar Amersfoort omdat het hier zo lekker rustig is en heel kindvriendelijk.

9. peetje007

Haha idd Jennifer ik denk precies het zelfde inmiddels wonen mijn ouders hier ook al 8 maanden in de hoop dat ze is op hun kleinkinderen kunnen passen ik vind het hier ook heerlijk rustig voel me hier vrijer dan in Amersfoort hoe raar het ook klinkt zou ook echt niet meer terug willen

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha peetje, ik had gisteren ook veel witte afscheiding en dacht eerst hetzelfde. Maar toen dacht ik ook van ik ben een vrouw, en die bende hoort er gewoon bij. Niet druk maken dus meid! Alles kan nog, wie weet ben je gewoon zwanger.

Eza, je bent waarschijnlijk niet die oudste hoor, ik ben van januari 1979 😊 En jouw tekstbakje is geweldig! Morgen dus weer aan de slag, is toch wel fijn om er actief mee bezig te zijn.

Emmy, goed hoor! Dat je naar de verloskundige hebt gebeld en gewoon kan gaan. Lekker gebruik van maken hoor. Alles wat jou gerust kan stellen moet je meenemen.

Ik moet nog 6 dagen wachten, het wordt toch wel wat spannender. Ik voel heel weinig behalve een beetje pijn in mijn onderrug maar dat kan ook komen omdat ik vandaag veel in dezelfde houding heb gezeten

11. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haaaai nog even snel voor het slapen gaan!! Mijn bouwjaar is 82 en kom niet ver van Amersfoort vandaan maar inmiddels dus lekker in de grote stad!
    Ik ga ook morgen weer beginnen met testen, gebruik nog steeds alleen de sensitest maar zag dat ik snel weer moet bestellen anders red ik het niet!! Mijn verwachting is 30-11 weer richting amc en dan inderdaad heel graag allemaal met kerst op die roze wolk erbij😉

Slaap lekker alvast en tot morgen😉

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wow spannend Lyah, ga je extra vroeg testen? Veel witte afscheiding is een heel goed teken, althans dat schrijven ze op het forum allemaal onder de net zwangere dames 😉
    We hebben wel overeenkomsten hoor meissies😄beidde uit Amsterdam als ik me niet vergis, beidde uit 1979, beidde morgen weer testen😂😂😂hopelijk straks beidde zwanger😄net als de rest😄
    Ik heb dit x gekozen voor de gewone sensitesten ipv de gevoelige ben benieuwd en ik had ze de volgende dag al in huis!!😄👍en daarnaast gebruik ik ook de clearblue om het zeker te weten( peetje ik was ook al op zoek naar een navulling maar bestaat volgens mij niet 😞)

Slaap lekker straks meiden, weer een dag voorbij en weer een dag dichterbij een👶😄

13. peetje007

Goeie morgen dames en hoe waren jullie testen? ? En lyah wanneer ga jij testen

14. peetje007

Ohh dames moet jullie echt wat ranzigs vertellen net ik wil gaan douche dus trek mn ondergoed uit zit er weer een sliertje met wit slijm in maae dat is niet t enige ook gewoon vloeistof wat doorzichtig is echt vies en ranzig het ruikt niet of zo maar blegh

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Getver peetje, dat klinkt net lekker op de vroege morgen. Maar misschien is het wel positief en dan moet je het maar voor lief nemen.

Ik ga proberen niet vroeg te testen. Ik heb gemerkt dat dat alleen maar meer onrust veroorzaakt. Zaterdag is mijn NOD en dan wil ik er wel een testje tegenaan hooien. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden 😁

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat zou ik heel knap van je vinden lyah. Maar je hebt helemaal geluk te vroeg testen brengt alleen maar onrust en teleurstelling.

17. peetje007

Erg knap als je t volhoud hoor ik merk aan mezelf dat ik het liefste nu wil weten ! Haha dus ik weet niet of ik t volhoud maar misschien wel heb een voorgevoel dat het niet gelukt is misschien moet ik daar dan op vertrouwen en dan gewoon afwachten heb jij dat helemaal niet lyah ? Dat je het t liefste nu wil wetej niet perse een positieve test maar gewoon weteb of er iets gebeurt in je buik

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je, vorige maand was ik er bijna van overtuigd dat het raak was en dat bleek niet zo. Dat was toen echt een zware domper en ik merk aan mezelf dat ik er deze keer gewoon niet zo erg in durf te geloven. Ik vind die teleurstelling gewoon heel rot dus ik dek me aan alle kanten in.
    Ik zou echt zo blij zijn als ik zwanger zou zijn! Maar juist die verwachte blijdschap maakt de teleurstelling des te groter

19. peetje007

Ja ik snap het hier heeft manlief de hoop al opgegevrn zegt hij maar ook dat is een bescherming denk ik .... denk dat als t dan zover is dat het gelukt is dat wij het dan niet eens kunnen geloven zo erg is het hier al en heb jij raare klachtjes of helemaal niet ?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden, die hoop en teleurstelling ken ik maar al te goed. Toch had ik iedere maand weer goede hoop en bij menstruatie echt wel even teleurstelling. Maarrr de aanhouder wint (bijna altijd). En ik had altijd een leuk iets gekoppeld aan menstruatie. Haha verzachtte de teleurstelling. En nu nu ben ik de hele tijd dolgelukkig en bekaf hahaha.

Deel Deze Pagina