kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Nog even emmy dan ben je door de vermoeiendste tijd heen nog maar 3 weekjes en dan zou het beter moeten worden

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja absoluut en tot die tijd lekker luieren. Hahaha pas helemaal niet bij me maar lukt me momenteel prima.

3. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo fijn dat jullie hier mij begrijpen! Dat doet me goed.
    Neem maar lekker je rust Emmy, en geniet ook van die moeheid.

Mijn borsten beginnen pijn te doen maar dat is eigenlijk niet nieuws de week voor mijn menstruatie. Op die witte afscheiding na voel ik eigenlijk niets vreemds, jij peetje?

4. peetje007

Nee helemaal niets geen pijn in mn borsten geen raar gevoel of zwaar gevoe in mn buik of te wel voel me niet zwanger ! En ben t zeer waarschijnlijk ook niet ach ja he moet nog een kleine 6 a 7 dagen dan is t duidelijk

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn symptomen eens terug gelezen:
    - gevoelige borsten (maar had ik altijd na eisprong)
    - veel afscheiding (wisselde ook per keer)
    - sneller janken (was nieuw)
    - sterkere geur (was nieuw)
    - harde ontlasting (nog steeds!)
    - plopjes/steekjes in baarmoeder gebied... Maarja zegt alleemaal weinig hè meiden. Ik duim voor jullie hoor!!

6. peetje007

Dat van die harde ontlasting had ik wel vrijdag voor t laatst gepoept en vandaag weer keiharde ontlasting maar verder kan ik me in die klachten nog niet echt vinden rommelend gevoel heb ik gehad tot 2 a 3 dagen na inseminatie maar nu helemaal niets meer

7. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb prikkelbaar darm syndroom dus mijn ontlasting doet heel vaak gek. Daar kan ik dus niet van op aan.
    Wanneer had je die symptonen Emmy? Ik denk dat ik te vroeg ben om iets te kunnen voelen zo 5 dagen voor NOD

8. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Hallo lieve mensen,
    Ben ik weer. Terug van weggeweest. Lang verhaal, maar ook niet belangrijk meer, want ik ben er weer.
    Eerder deze maand won ik voor het eerst informatie in bij een vruchtbaarheidskliniek omdat ik overweeg bam mam te worden.
    Daarna heeft het dus weer even stop gelegen.
    Vandaag weer volop opgepakt. Besloten eerst meer informatie in te winnen, want kom er nog niet helemaal uit. Waar kan ik nu het beste terecht? Bij die vruchtbaarheidskliniek ver weg of kan ik ook naar een ziekenhuis dichterbij? Wat is nu precies het verschil tussen IUI en KID? Heb nog zoveel vragen!
    En weet ook nog niet zeker of ik voor al die vragen wel in het juiste topic zit.
    Wat ik wel weet is dat ik nu die stap spoedig wil gaan maken. Eindelijk mijn dromen waar wil gaan maken. Er ewoon voor wil gaan. Ik kan eeuwig gaan wachten op het perfecte moment. Maar iets is nooit perfect.

9. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    En kan ik vanaf deze periode al het beste beginnen met ovulatietesten (heb ze net al stiekem aangeschaft)? Wanneer begin ik met foluimzuur? Zoveel vragen in mijn hoofd!

10. peetje007

Hey miekkie welkom terug ik zal eens proberen wat vragen voor je te beantwoorden het verschil tussen iui en kid is niet heel anders behalve dat het zaad met iui in een slangetje al de baarmoeder word in gespoten en kid krijg je een cupje op je baarmoederhals en zal het zaad zelf naar boven moeten zwemmen foliumzuur kun je 2 maanden voor je weet dat je begint gaan beginnen ik kan je wel aanraden om voor dat je voor het "echt" begint om een ronde proef te draaien met ovulatie testen zo weet gewoon wanneer hij echt positief is maakt het een stuk minder stresvol zodra je echt begint en wat ziekenhuis betreft niet elk ziekenhuis doet het dus dat zal je moeten informeren bjj het dichts bijzijnde ziekenhuis ook kan de wachttijd verschillen per ziekenhuis dus zoek dat wel even uit zelf zitten wij bij het amc daar is de wachttijd 9maanden en wij zijn zeer tevreden met de zorg die je krijgt als je daar vlakbij woont zoumik daar eens kijken wij wonen er 1,5 uur vandaan maar de moeite waard sorry lang verhaal hoop dat je er wat aan hebt

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    @lyah: ik heb ook pds en crohn, maar zo lang zo hard heb ik nooit dus was bij mij duidelijk... het begon ongeveer een week voor nod. Al mn symptomen eigenlijk.

@miekie: welkom! Welke vruchtbaarheidskliniek heb je op het oog? Ik vind amc heel goed. En is voor mij lekker dichtbij dus dat is altijd fijn.

12. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Peetje, juist bedankt voor je lange verhaal! Staan veel tips in. Ik woon in de Achterhoek, dus het amc wel heel ver weg.
    Emmy, ik was via google uitgekomen op NijGeertgen.
    Maar wil deze week eens gaan bellen met UMC Radboud Nijmegen of ze het daar ook doen.
    Het is me allemaal erg onduidelijk waar ze nu wel of niet werken met IUI met donorzaad.

13. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Miekkie, volgens mij werkt nij geertgen alleen met het weder principe, dus jij geeft eicellen en daar krijg je zaadcellen voor terug, daarom is daar ook geen lange wachttijd, maar goed dat was toen ik het ging uitzoeken( ik weet niet of dat nog steeds zo is)Ik ben ook erg tevreden over het AMC al is de Achterhoek inderdaad best ver van het AMC. Ik zou even contact opnemen met je huisarts en je laten doorsturen naar het ziekenhuis wat KID doet. Sommige ziekenhuizen hebben een lange wachttijd en vaak komt daar nog wat tijd bij, omdat je na de wachttijd ook nog langs de psycholoog en de arts moet, ik heb precies 1 jaar en 3 dagen gewacht tot de 1e behandeling ( maar dat verschilt per ziekenhuis).

14. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Is het Rijnstate ziekenhuis niet het dichtbij? Hier word ook KID gedaan op de website staat 6-8 maanden tot het 1e gesprek en daarna nog 6-8 maanden tot de 1e behandeling.
    Succes in ieder geval ;)

15. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hou miekie ik sluit me helemaal bij peetje aan en fijn dat je er weer bent😉

Amc is superfijn ik ga verhuizen naar het noorden van het land maar ga absoluut niet switchen dan maar langere reistijd😉

16. peetje007

Ohh waar ga je heen verhuizen meissies kom je dicht bij mij in de buurt wonen

17. peetje007

Eza en meissies hoe waren de testen vanmorgen ?

18. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ik ga richting de Veluwe!! Test nog licht ik verwacht zaterdag of zondag pas vette test☺️

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Geertgen werkt indd met ruil principe. Een eicel voor zaad. Op zich wat voor te zeggen, maar ik vind het te riskant omdat je dan met hormonen aan de gang moet.
    Amc heb ik 10 maanden op de wachtlijst gestaan en toen ging het allemaal heel snel. En ik ben zo blij met mijn gemaakte keuze!
    Succes met keuzes maken miekkie!

20. peetje007

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je hormonen prikke en een punctie niet voor de lol gaat doen maar snap het wel ze willen er wat voor terug maar is een flinke behandeling

Share This Page