Ik ben ook erg blij met het AMC en heb eigenlijk niet naar andere ziekenhuizen en klinieken gekeken. Ik heb 10 maanden op de wachtlijst gezeten maar toen ik daar af mocht werd het proces meteen in gang gezet, als ik het had gewild mocht ik een maand later aal aan de slag. Miekie, wat een spannende beslissing waar je voor staat he? Wij hebben het allemaal meegemaakt dus dit is een hele goeie plek om je vragen te stellen. Ik ken dat gevoel dat je maar wacht op de juiste man terwijl je kinderwens steeds sterker wordt. Toen ik eenmaal de beslissing had genomen viel er een last van mijn schouders. Ik merk dat ik ook veel ontspannender sta in mijn contact met mannen, iedere dag sta ik steeds meer achter mijn beslissing om te gaan voor een kindje.
Oh damrs mn hoofd gaat op hol vanavond zat ik rustig op de bank en ineens uit t niets en hele felle steek vanuit mn buik naar mn vagina nou dat gehad lig ik in bed hoor ik mn buik steeds rommelen en nog steeds misschien teveel gegeten of toch we kunnen alleen maar wachten
Ik voel me niet anders als normaal eigenlijk dus ja wat moet ik er van zeggen waren denk ik gewoon mn darmen ? Ik weet alleen van de vorige x dat ik echt pijn in mn buik had tijdens de innesteling maar miss kwam dat juist door dat het vruchtje niet goed was wie zal het zeggen en vreselijke pijnlijke borsten maar nu helemaal niets van dat
Helemaal niets kan juist ook een goed teken zijn peetje. Nog heeel even en dan weet je het al duurt wacgten altijd verschikkelijl lang
Nee NijGeertgen doet ook gewoon IUI en KID. Ik wil mijn eicellen namelijk niet afstaan, hihi. Ik ga zo maar eens wat ziekenhuizen hier enigzins in de buurt bellen denk ik. Kijken wat het me oplevert.
Dat begrijp ik heel goed Miekie! Ik zou ook geen eicellen willen afstaan. Loopt er straks een kind van mij op de wereld rond bij iemand anders, dat idee vind ik te raar. Dus het is weer rustig geworden bij jou Peetje? Fijn! Naast pijnlijke en zware borsten voelt mijn buik nu ook opgezwollen aan. Daarvoor geld ook weet dat dat niets nieuws is in de week voor mijn menstruatie. Ik heb dus geen gekke en heel erg opvallende klachten deze keer. Die laatste paar dagen wachten duurt trouwens wel erg lang hoor
Ja bij mij is het weer redelijk rustig af en toe nog een borrel en een steek verder helemaal niets ook mijn borsten niet wel had ik gisterenavond even een vreetbui maar ook die heb ik vaker haha ook niets nieuws dus ik zou zeggen niet zwanger maar ja er zijn er genoeg die het niet voelen of iets maar ik denk altijd je moet toch wat voelen als t zich ontwikkeld maar blijkt niet altijd het geval we wachten af jij bent er al bijna nog even !
Toen ik 2 maanden geleden heel even zwanger was voelde ik ook helemaal niets! Tot op de dag van mijn NOD werd ik in de ochtend plotseling strondmisselijk. Het kan dus gewoon hoor peetje
Ja zeg ook niet dat t onmogelijk is naar de vorige x dat ik zwanger was heb ik er veel last van gehad
Goedemorgen hoe voelt iedereen zich vandaag ? En hoe zijn de testen? Emmy vandaag mag je naar de vk Hoe laat? ? Al zenuwachtig? ?
Ben ook benieuwd naar de testen! Hier gaat het prima heerlijk op vakantie alleen maar leuke dingen doen.
Goedemorgen dames! Het grappige is dat ik van nature best een neuroot kan zijn. Zenuwachtig om leuke dingen en daardoor niet kunnen slapen enzo. Haha soort kleuter als hij jarig is . Sinds ik zwanger ben ben ik zo rustig. Ik heb wel zin in de leuke dingen maar ben gewoon kalm, voelt zo goed! Heb veel zin in de echo zo, heb er een goed gevoel over. En natuurlijk is het ergens ook wel spannend of alles wel goed zal zijn. Maar heb het idee dat het gewoon goed is allemaal. Ik mag om 10.45 uur. Dus nog ff lekker rustig aan opstarten. Ellende is dat ze achter mijn achtertuin aan het heien zijn hahahah gaat mn rust Ja meiden! Zijn er al testen?!
hihi ik herken dat emmy ben ook altijd zenuwachtig voor de leuke dingen die komen gaan. Zoals deze vakantie. Nadeel wel is datde leuke dingen dan soms tegen kunnen vallen omdat ik het in mijn hoofd dan mega groot en spannend heb gemaakt
Hahaha ja dat zou indd kunnen gebeuren. Maar meestal doet dat het gelukkig niet. Je had me moeten zien toen ik de sleutel van mijn droomhuis kreeg (waar ik nu woon) haha slapen was er echt niet bij hoor .
Hahaha jullie zijn zo grappig hahaa ik moet vreselijk lachen bij het lezen sorry dames lach jullie toe hoor niet uit maar het klinkt zo comisch