kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je mag er ook zeker om lachen! Doe ik ook ;)

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Het is ook enorm grappig hahah idd net een kleinkind voor haar verjaardag.

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    Ik had andere testen besteld( wel ook sensitesten) maar ik vind ze helemaal niks! Dit zijn die witte ( er verkleurd nul, nul ) terwijl ik nu met mijn slijm al aan het opbouwen ben, vanochtend was de clearblue wel al verkleurd maar nog niet positief. Ik denk zelf nog steeds vrijdag of zaterdag naar het AMC. Maar ik gebruik nu vanaf morgen alleen nog clearblue die sensi vertrouw ik niet.

Wat fijn dat je zo weer mag Emmy😄en ik ben ook nog steeds vaak zenuwachtig voor leuke dingen😄wel fijn dat je nu die rust over je hebt, word straks druk genoeg alleen.

Wat heerlijk Jennifer, ik ben zelf ook zo toe aan vakantie! Maar ik moet nog even wachten tot 19 december.

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja precies net een kleinkind die kadotjes ontvangt of zo succes op de echo emmy ik lig nog gewoon heel asso in bed hihi ga zo toch maar een douche hahaa

5. peetje007

Die met rood rozige letters zeker van sensi ? Die heb ik de eerste ronde gebruik maar idd gewoon niets en ook geen ei kunnen vindrn met die uiteindelijk op de gok gegaan naar t amc om dat ik zoveel slijm had dus weg ermee ik vind sensitesten helemaal niets doe gevoelig geeft al 3 dagen voor dat een andere test überhaupt al positief is een dikke positief aan daar door was ik2 maanden geleden te vroeg dus sensitest voor mij noot meer

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die van zwanger en kids heb ik gebruikt en werkten perfect. Goedkoop en nauwkeurig in mijn geval. Succes meiden!

7. Meissies

Meissies Niet meer actief

Welke dan precies van zwanger en kids??

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De dipsticks

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echo was helemaal goed!!

10. peetje007

Natuurlijk emmy had niet anders verwacht je hebt een plakbeebje nu gaan geloben dat het goed blijft gaan he ;)

11. peetje007

Nou dames afgelopen nacht had ik het mega mega koud kreeg het niet warm extra deken er over nog niet warm nog wat extra aangetrokken dus was echt een eskimo hihi vannochtend een mega woede uitbarsting gehad was kwaad dat ik weer moest schoonmaken en kwaad op de hond dat hij voor t raam had staan blaffen dus moest ook het raam weer lappen vet tegen mn man tekeer gegaan waarna ik dus heel erg begon te huilen uhu dus was me t ochtendje wel en ook nog een omo witte test mn dag kan niet meer stuk weet dat ik vroeg ben maar had gehoopt wat te zien

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat fijn emmy!!! Nu weer verder genieten

och peetje ik snap zo goed dat je een mooie test in handen wil hebben. Het is je ook zo gegund . Daar zal dan ook wel even je woede en frustratie vandaan komen. Het kan nog he het is nog geen 1 dec. En als je wel wat op de test had ge O zien ben je ook onzeker omdat het dan nog moet blijven plakken.
    ik duim nog steeds voor je. Ga wat leuks doen even je zinnen verzetten

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Peetje... Deze test was echt veel te vroeg... Hoeveel dpo zit je nu?
    Ik geef de hoop nog niet op voor je! Sterkte vandaag...

14. peetje007

Zit nu op 6 of 7 dpo ik geloof er niet in :( voel me zo verslagen blegh

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry lieve peetje maar ik ga je even een halt toeroepen ;). 6 of 7 dpo kun je nog helemaal niet positief testen... zelf op je nod dag is dat nog maar de vraag. Omdat je net als ik een kort LF hebt.
    Ik kan me niet voorstellen hoe het is om al zo lang met je droom bezig te zijn en iedere keer teleurgesteld te moeten raken... lijkt me echt heel erg moeilijk... maar deze keer is echt nog niet kansloos...
    Ik duim heel hard voor je en tot je duidelijkheid hebt jezelf extra verwennen met veel leuke dingen doen!
    Denk aan je...

16. peetje007

Ahh dat is lief van je emmy!!

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Helemaal met Emmy eens!!! Niet bij de pakken neer gaan zitten peetje het kan nog alle kanten op!!!!!

Ik weet dat je het zo ontzettend graag wil na al die tijd maar heb die paar dagen extra geduld om meer te weten, hoe moeilijk ook hoor!!

18. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och peetje, je bent echt veel te vroeg meid! Het brengt alleen maar onrust en frustratie en teleurstelling.
    Luister maar goed naar Emmy!

En Emmy, wat fijn dat je echo goed was, je hebt een superbaby! En wat gaat dat snel he? Je gaat naar de 10 weken toe 😊

Ik heb nog 2 dagen te gaan tot mijn NOD, begon een beetje testdrang te hebben maar nu ik de Posts van peetje heb gelezen kan ik het weer loslaten.

Hoe gaat het met onze ovu meiden?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel goed lyah nog heel even volhouden. Wat zegt je gevoel?

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet, vind het moeilijk.
    Ik durf niet zo goed te geloven dat het raak kan zijn. Iedere keer als ik denk dat is misschien zwanger ben zeg ik in mijn heeft tegen mezelf: nee, doe niet zo gek!

Deel Deze Pagina