Hey Emmy, wat fijn dat alles goed was😄👶zal je toch wat extra rust geven, goed dat je het gedaan hebt die extra echo, en wat leuk dat we weten hoe groot hij of zij nu is😄. Lyah wat spannend zeg, ik weet niet waarom maar heb een goed gevoel bij jou jou, nu duimen dat ik gelijk heb 😉ik denk dat ik morgen of vrijdag een positieve test heb dus dan kan ik weer naar het AMC😄👏👏. Zin in!! En ik hoorde trouwens wat positiviteit en lachen kunnen doen als he zwanger wilt worden en dat dit heel belangrijk is, dus Peetje positief denken😊 Slaap lekker straks meiden
En ojaaaa heel goed dames hoe moeilijk ook maar probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen (makkelijker gezegd dan gedaan
Dames help, jullie zijn vaak vroeg wakker, wat zouden jullie doen mailen of niet? Ik vind ze beidde al best donker en had er eigenlijk op gerekend dat cb positief zou zijn. Vorige 2 x ben ik op dag 12 en 13 geïnsemineerd het is nu dag 11 ik twijfel zo erg, nu of morgen bellen😳😳😳😳
Ze zijn idd allebei al wel heel donker maar als clearbleu nog geen smiley geeft zou ik nog een dagje wachten. Of net voor 10.00 nogieen testje wagen. Soms kan hij een uur later wel ineens positief zijn als ze al zo donker zijn
Ik zou wel mailen dikke kans dat als je vanavond cb doet dat hij een smiley geeft en dan sla je je eigen voor je hoofd met had ik nou maar
Wat Jennifer zegt miss moet je straks nog eens testen en als deze met ochtend urine gedaan zijn kunnen ze vals positief zijn
Hier is t denk ik over normaal al zere tepels vanaf eisprong nu dus nu pas dus denk een aankomende menstruatie dus nog 2 a 3 dagen wachten daarop
Hij geeft nog geen smiley terwijl ik dat wel had verwacht, maar ik denk vanmiddag of begin avond wel, ben nu al te laat voor mijn werk omdat ik niet kan beslissen
Ik had t zelfde afgelopen x s, ochtends nog niet positief en smiddags een dikke positief en een smiley lastige keuze eza maar je ei springt na een positief ongeveer tussen de 24 a 36 uur dus als hij vanavond wel positief is dan brn je te laat maar zo niet ben je misschien te vroeg uhm maar vind de sensi test wel vrij donker zo uit t niets ik zou toch voor inseminatie gaan eza dat is mijn idee maar wat denk je zelf
Dit geloven jullie niet!,, net uit de stress nog 1x getest 10 min later!, maar met een nieuw apparaat van cb en nu een smiley!
Moet eerlijk zeggen dat ik deze keer ook zonder smiley hebt gemaild. Mijn testen waren vrijdags al heel duidelijk maar nog geen smiley. Toen toch gemaild omfat ik het gevoel had dat de cb zaterdag dan een smiley zou geven. Dat klopte ook. Zatrrdag was er wel een smiley. moeilijk altijd hoor. Doe wat je gevoel je ingeeft. Vindt jij ze donker genoeg dan gewoon mailen.
Nu snel mailen en naar mijn werk, bedankt voor de snelle reacties meiden, ga bijna een beetje van jullie houden
Bizar he maar t kan zo ineens idd positief zijn goed hoor !! Bij mij zat er wat langer tussen iets van 8 uurtjes maar t kan ineens haha wel grappig maar je had ook een vet dikke positief op die sensi laat je t ons weten hoe laat je weer mag
Fijn dat je duidelijkheid heb eza! Ik had zonder die smiley ook aangeraden om het door te geven. Je kan beter te vroeg zijn dan te laat in dit geval. Zo te zien is je timing deze maand perfect. Dames, ik heb me niet aan mijn voornemen kunnen houden vanmorgen en heb toch getest. En hij is gewoon duidelijk positief! Ik zit nu hyper in de bus nadat ik de hele ochtend lang met die test in mijn handen heb gezeten. Ik weet niet wat ik moet denken, durf er nog niet helemaal in te geloven. Ik ga straks proberen een foto van de test up te loaden, ben benieuwd of het lukt