Dag meiden, Ik heb op donderdag 05.04 om 20h een pregnyl-injectie gehad. Na 8 dagen waren de zwangerschapstesten al negatief. Dus de pregnyl is uit mijn bloed. De gyn vertelde mij dat ik op vrijdag 20.04 een test mag doen als ik ondertussen nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb gisteren en deze morgen nog steeds negatief getest. Deze morgen was het zelf de extra gevoelige van Z&K. Ik heb éééénorm pijnlijke borsten, rugpijn, pijn in mijn blaas, opgeblazen gevoel,... heb ik eerder nog niet gehad. Kan dit door de Pregnyl komen? Als mijn testjes nu niet donkerder worden, dan ben ik hoogst waarschijnlijk niet zwanger? Ik had het nog zo gehoopt... Er is toevallig een lotgenoot die mij kan helpen? liefs
ik denk niet dat het van de pregnyl kan komen, die is er al uit. Als je ei op 6-4 is gesprongen (toch?) dan zit je nu op 11dpo. Ik denk dat er nog niet veel te zeggen valt. Kans is groot dat je op 11dpo nog niet positief test als je wel zwanger bent. Meestal op 13/14 dpo wel.
als allereerst, wat spannend allemaal meid. ik heb helaas zelf net een week geleden na iui 4 en pregnyl mijn menstruatie gekregen. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik ook elke keer negatief testte vanaf 7-8 dagen na pregnyl spuit en daarna ook niet meer positief testte. Je bent nog vroeg, het kan nog alle kanten op. Ik hoop voor jou voor een postieve test!sterkte liefs Nicol
Kan het echt nog alle kanten uit??? Ben ik te vroeg met testen? Ik moet wel zeggen dat ik dezelfde symptomen heb als de vorige keer dat ik zwanger was. ( had toen MK op 5 weken) Ik test morgen opnieuw tot ie positief is of tot ik ongi wordt Zijn de dipstick van Z&K echt niet gevoelig?
probeer te wachten tot vrijdag meid. iedere dag een teleurstelling daar heb je niets aan. zeker niet omda thet nog alle kanten op kan. in principe is je testdatum pas vrijdag. dan zit je nu nog 4 dagen te vroeg. advies; test vrijdag met kruidvat 2 voor 5. betrouwbaar en gevoelig!
Dat is een fantastisch voorstel, maar het zal moeilijk worden als je testjes thuis liggen hebt! Ik hoop het zooooooo
Hee meis, spannend! Toe ik zwanger bleek te zijn ( helaas vmk) testte ik ook niet positief met de z&k uiterst gevoelige testen. Met de kruidvat 2v5 wel. Toen zat ik op 12 dpo. Ik duim voor je!
Die testen blIjven maar negatief. Ik moest vrijdag een test doen,.. Maar nu zijn we al woensdagavond en die blijven negatief. Vanavond was het met KV2v5.... Pfff... Ik zal mij erbij moeten neerleggen dat ik niet zwanger ben? Ik voel het nogtans helemaal anders aan Ik geef het op
Hallo HopeSept12, het is vandaag vrijdag.....heb je al jezelf gestest vandaag ? Vorige cyclus heb ik namelijk ook pas licht postief getest na 11 dagen vanaf de eisprong, dus 12 dagen na pregnyl. Daarvoor teste ik ook negatief en dus de 12e dag positief, 13e dag was het helemaal dik positief. Ik hoop het zo voor je meid !! Laat je het nog even weten ?
Lief dat je eraan denkt. Ondertussen zit ik vandaag op 16 dagen na pregnyl en nog steeds niet positief. Gisteren heb ik de gyn gecontacteerd en ze stelt voor om maandag nog eens te testen... Ze vindt het heel vreemd... Vreemd e.... Een zwangerschap heb ik al uitgesloten. Ik heb al uren geweend....
Hallo HopeSept, Wat jammer dat je toch ongi geworden ben zeg ..... Je hoopt en hoopt.....en dan toch ms. Ik zit inmiddels op dag 7 na pregnyl 5000 en 8 dagen na mijn ei. Het is dus erg spannend voor mij de komende dagen. Vanmorgen was de test nog heeeeeeel licht, 2 dagen geleden was ie nog donkerder. Dus de pregnyl zou wel morgen echt uit mijn lichaam moeten zijn. Dan is het voor mij dus dag 8 na pregnyl 5000. Ik mijn vorige cyclus heb ik dus 12 dagen na mijn ei een licht positieve test in mijn handen, maar toen had ik ook geen pregnyl nog. Toch ga ik al een test doen op de 12e dag, dus dat zou dus op zijn vroegst zondag kunnen testen, en anders op koninginnedag 13e dag na mijn ei, dus dan zou ik toch echt al iets moeten zien toch? Hoe is het nu met jou verder ?
Van mij was na ongeveer 5 dagen de pregnyl uit mijn lijf. Ik heb 5000 IE gehad. Daarna heb ik nooit nog een tweede streepje gekregen. je NOD is ongeveer 14dagen na de pregnylspuit... dus eigenlijk kan je best wel al positief testen 4 dagen voor je NOD, dus dat is 11dagen na de pregnyl-injectie. De test is natuurlijk maar 100% zeker als de testen ook duidelijker worden van kleur... Ik ben gisteren opnieuw gestart met 5 dagen clomid te nemen. Ik moet op 7mei opnieuw naar de gyn voor een inwendige scan,... als ik eitjes heb, krijg ik opnieuw een pregnyl-injectie. Dit is voor ons ronde 2 met combinatie clomid en pregnyl.... Hopelijk lukt het ons nu!!!!
Zo laat na Pregnyl ongesteld: zeer waarschijnlijk was de Pregnyl dan te vroeg gezet en zijn je eitjes daar niet op gesprongen.