Hi meiden, Ik heb de Joolz Geo mono en duo. Als ik lange stukken wandel, zit mijn oudste in het zitje boven en de kleine ligt onder. Mijn oudste wil steeds meer zelf lopen, dus dan gebruik ik de monouitvoering (reiswieg boven). Tijn houdt het lang niet altijd het hele stuk vol en hij wordt te zwaar om het hele eind terug te dragen. Nu zag ik een meerijdplankje van Joolz. Ziet er makkelijk uit. Maar ik werd door vriendinnen ook gewezen op de Kid sit. Voordeel is dat mijn zoontje daarop ook kan zitten. Welke zouden jullie aanraden? Bedankt alvast!
Een oppasgezin van mij had de joolz met een kidsit. Maar dan kon de wagen niet meer op de rem, vond ik zelf echt heel erg vervelend.
Als je een Joolz meerijdplankje koopt, kun je gewoon de rem gebruiken. Ik heb hem getest in de winkel. Vind hem ideaal. Genoeg loop ruimte ook zodat je je voeten niet zo makkelijk stoot. Daarbij kun je hem gemakkelijk opklappen als je hem niet gebruikt. De kids sit vind ik niks. Groot en zit in de weg. Daarbij hoeft ze van mij niet zo nodig te zitten. Beetje actief zijn is goed en gezond denk ik maar.
Bij de Geo zit de rem rechts toch? Daar kun je met meerijdplankje iig bij. Met Kidsit weet ik niet...
Het plankje bevalt hier heel goed. Je kunt de rem gebruiken bij de gewone joolz( niet bekend hoe dat met de geo is). Ook is het makkelijk omhoog te klappen (tegen het boodschappenmandje aan) als je het niet gebruikt. Lang niet zo zwaar en log als het zitje. Het zitje is ook nog een stuk duurder.
Op n zitje kunnen ze lekker zitten en ook staan op de voetsteuntjes denk k zo, zou daarvoor gaan. Je weet t nooit met kleintjes.