Wanneer zetten jullie de box op ? We zijn er echt heel erg vroeg mee.Wij hebben dat vandaag gedaan zodat de kat er rustig aan kan wennen. Onze kat is nogal eigenwijs en ik wil niet dat hij straks steeds bij onze kleine in de box zit. We hebben hem nu al staan zodat we hem kunnen afleren om in de box te komen.
Rond de uitgerekende datum: onding en sta-in-de-weg wilde ik zo kort mogelijk voor de bevalling neerzetten. Katten hebben er nooit interesse in gehad
Hier staat hij nu een week of drie. Kwam toevallig zo uit en wilden de box inderdaad op tijd neer zetten vanwege de katten. Hier liggen er ballonnen in en ze kijken er echt niet naar om!
Wij hebben 'm ook al staan, we hebben 3 katten die nogal nieuwsgierig zijn, daarnaast hebben we de ruimte ervoor en vinden we het gezellig staan. Ik snap best dat je zo lang mogelijk wacht als het in de weg staat, maar bij ons is dat dus niet het geval!
Wij hebben hem ook al staan. Is inderdaad wat vroeg, maar zo kan de hond (11 maanden) er aan wennen. Heb de Maxi-Cosi en alle cadeautjes die we hebben gekregen erin staan en daar mag hij niet aankomen Nou stond hij in de babykamer ook in de weg en wilde niet constant gaan verplaatsen.
kerstboom eruit en box erin! schoonzus wilde hem weghebben en wegens klussen konden we het ding nergens anders beter kwijt. Maar vind het stiekem wel leuk eigenlijk!
Bij 1e zwangerschap stond hij ook al belachelijk vroeg, ik geloof al met 6,5 maand zwanger ofzo. Nu komt hij pas met week 37 (of zelfs nog later)
Met 28 weken neergezet met ballonnen erin. Ook met de reden dat we niet te veel in 1x wilden veranderen voor de katten. Eén van hun favoriete 'slaapstoelen' heeft er helaas voor moeten wijken, maar het heeft geen problemen gegeven.
Oh pfieuw bedankt nu voel ik me wat minder belachelijk dat ik hem begin deze week heb opgezet! Niet vanwege huisdieren maar omdat hij in de babykamer (waar nog flink geklust moet worden) enorm in de weg stond en we geen opslagplek hebben waar we hem even kwijt kunnen.
Haha als je dat al vroeg vind! Wij hebben 'm al staan vanaf dat ik 16 weken was ofzo Maar ja, hij staat bij ons ook totaal niet in de weg, met deze indeling is het zelfs nog gemakkelijker haha
Wat heerlijk dat ik dus niet de enige ben die hem al heeft staan ! Ik vind het ergens echt super gezellig staan. We hebben er ook al een mobiel in hangen en wat knuffeltjes erin Tot nu toe kijkt de kat er niet naar om, maar dat duurde bij de kerstboom ook 3 weken en toen ging hij die ook onderzoeken dus ik ben benieuwd.
Wij hebben hem pas een week na de bevalling neer gezet. 'k Was van plan hem kort voor de bevalling neer te zetten, maar 'k beviel ruim twee weken voor de uitgerekende datum. Maar moet zeggen dat 'k hem de eerste week niet gemist heb, dus zou het gerust weer pas na de bevalling doen.
Wij hebben hem zondag 4 Januari opgezet toen we de Kerstboom deden opruimen, we waren toen 28w6d dus ook vrij vroeg moet ik zeggen
Bij onze eerste hadden we hem ook staan rond 25 weken, nu wachten we er nog even een week of 4 mee omdat mijn zoon en man nog jarig zijn en dan hebben we wat meer ruimte. En ik heb er nog geen behoefte aan eigenlijk. Toen ik bij de eerste de box geleverd kreeg had ik gelijk zin om hem op te zetten, als hij eerder geweest was had ik hem misschien wel eerder neer gezet haha.
Ik zet hem pas na de 30weken neer. Mn dochter is 9april jarig, dus als dat gevierd is en haar kinderfeestje is geweest mag de box erin.
ik zet m met 37 weken op. De kat hoeft echt niet 3 maanden te wennen. Dat is met een paar dagen wel geregeld. Daarbij vind ik de ronddwarrelende haren al vies en staat dat ding alleen maar in de weg.
Misschien dat wij hem dit keer wel pas na de bevalling opzetten. Bij ons zoontje hebben we hem heel lang niet gebruikt, omdat hij erg klein was en dus erg afkoelde in zo'n open box. Ook nam hij teveel prikkels op. Voor de eerste tijd zetten wij een wiegje beneden, zodat de kleine daar lekker rustig in kan liggen. Als we de box wel nodig hebben, is die snel van zolder gehaald en opgezet.