Wij willen een urban jungle gaan aanschaffen. Op marktplaast zie je vooral het oude model aangeboden. Nu vraag ik me af wat er veranderd is, ik vind ze beide mooi genoeg. (We willen een handige stevige wagen want we hebben 2 honden en wandelen veel.) Dusss wie weet mij de verschillen te noemen... Al vast bedankt. groetjes Nicole
weet niemand dat, jammer, heb nog even geduld. Ben namelijk bang dat ik de winkel toch wel een erg gekleurd antwoord zal krijgen omdat ze me natuurlijk liever een nieuwe aansmeren dan dat ik op marktplaats ga kijken.
Hoi,tussen het oude en het nieuwe model zitten de verschillen in,het voetenplankje is tegenwoordig van plastic,de bekleding is kwa vorm wat aangepast,het boodschappenmandje is ruimer,en ik geloof dat de duwstang is verandert.Dit werd ons verteld toen ik pas met een virendin voor haar wagen ging shoppen ,zei zat met dezelfde vraag en de verkoper antwoorde dit.....Maar kwa kwaliteit doen de oudere modellen zeker niet af aan de nieuwe!
Dank je , fijn dat je toen goed meegeluisterd hebt Ik ga toch proberen een nieuw model te krijgen via marktplaats omdat die duwstang daarvan hoger schijnt te kunnen omdat je die kunt verstellen. Dat is wel fijn als je 1.83 en 1.95 lang bent.
Hoi, er is nog een verschil tussen de oude modellen (die van 2004 en ervoor) en alles wat er vanaf 2005 werd geproduceert! Het oud model werkt met een drukknop/beugel systeem en de nieuwe met een kliksysteem (voor de draagmand). Wij hebben zelf via een tweedehandssite een oude buggy (2004) voor een prikje kunnen kopen die nog in perfecte staat is (hij rijdt beter dan de wandelwagen die we nieuw voor onze oudste hebben gekocht @ 650 EUR)! Omdat die draagmanden met beugelsysteem moeilijk te vinden zijn heb ik UJ zelf gecontacteerd die me gezegd hebben dat de draagmanden met kliksysteem ook op de oude modellen zouden moeten passen (moet het wel nog gaan uitproberen in de winkel)! Verder wat de verstelbare duwstang betreft, op de modellen waar deze verstelbare nog niet bij zit kan je een duwstangverhoger plaatsen om dit op te lossen (vind je ook heel vaak tweedehands). Nog een verschil is dat je bij het oude model 2 boodschappenmandjes naast elkaar hebt en bij het nieuwe is het een grote. Ik moet ook nog even checken of er voor de oude modellen nog nieuwe bekleding beschikbaar is... Maar ons oud model klapt ook enorm gemakkelijk in elkaar, is even wendbaar als de nieuwe, de metalen voetstukjes zorgen in mijn ogen juist voor meer stevigheid. Ik vind het verschil tussen de twee wagens niet voldoende om veel meer uit te geven aan een nieuw model tov een oud model!
Ow trouwens, ik ben in een winkel gaan horen hoor, voor ik de wagen (via een site kocht). Ik heb gezegd dat ik van mijn schoonzus de wagen zou overnemen maar dat ik even wou weten wat er aan wisselstukken verkrijgbaar was en heb met een nieuwe zelfs een ritje mee mogen maken (zo kon ik vergelijken toen ik de mijne bij de verkoper ging ophalen)!
Dank je ik was precies op zoek naar deze info! Er is nogal wat verschil in prijzen op 2ehandssites tussen het nieuwe en oude model namelijk. groetjes Nicole
Ik heb me zelf ook suf zitten zoeken en googlen naar info voor ik mijn keuze maakte... maar er is idd niet zoveel te vinden!