Hallo meiden, Ivm pregnyl 10000 ben ik al vroeg gaan testen om te kijken of er veel hcg in mijn bloed zat. Vanaf dag 3 na de pregnyl had ik een dikke 2e streep en ik heb om de dag wat testen gedaan. Nu zit ik op dag 13 en heb nog steeds een positieve test. Het gekke is....ze zijn nu al 3 dagen even goed zichtbaar, ik zie geen verschil in de 2e streep. Wat moet ik er nu van denken?? Ik neem toch aan dat de pregnyl langzaam uit je bloed gaat en dat je dit ook kunt aflezen van een zwangerschapstest? Wie herkent dit? Ben ik nu zwanger of is het de pregnyl? liefs bol
10 tot 14 dagen duurt het meestal voor het je lijf uit is. Als testen niet lichter worden nu meer maar positief blijven mag je er vanuit gaan dat het eigen hcg is en dus zwangerschap. Hier dag 13 posi getest na pregnyl en zoals je ziet ben ik zwanger.
van harte gefeliciteerd!!! Bedankt voor je antwoord. Oh ik hoop zo dat dit mijn eigen hcg is. Morgen weer testen.....spannend!!
1 = 5000 2 = 2500 3 = 1250 4 = 625 5 = 312,50 6 = 156,25 7 = 78,12 8 = 39,06 9 = 19,53 10 = 9,76 11 = 4,88 12 = 2,44 13 = 1,22 14 = 0,61
hoi elmo, bedankt voor je reactie maar ik kom er niet zoveel uit wijs. iK heb al paar dagen dezelfde streepjes? Volgens jouw berekening moet het toch minder worden? toch?
Hoi Bolletje, wat Elmo (denk ik) probeert te zeggen is dat HCG gemiddeld elke dag halveert en dat je nu (13 dagen na de Pregnyl) dus op verwaarloosbare waardes zit. Dus als je positief test, dan is de kans zeer groot dat het HCG is wat je lichaam zelf aanmaakt. Enige slag om de arm moet je natuurlijk altijd houden omdat het een gemiddelde is, maar aangezien je het eerst duidelijk minder hebt zien worden en nu al 3 dagen niet, denk ik dat je voorzichtig mag gaan juichen!! Heb je een foto van de testen?
Zoals je het beschrijft denk ik dat het er heel positief voor je uitziet. Wanneer is je testdatum? Ik duim voor je.
Hier hetzelfde. Begonnen met elke dag testen na Pregnyl 5000 EH. En iedere dag werden de testen lichter. Op dag 10 na Pregnyl was de test bijna wit (KV2v5) en op dag 11 werd de test ineens weer donkerder. En zie mijn banner... Ik zeg dus zwanger!!!
Bij mij was het op dag 8 altijd eruit. Ook gecontroleerd via testen. Het ene lichaam voert de pregnyl sneller af dan de andere ik denk dat we je voorzichtig mogen feliciteren xxxxxx
ben ook wel benieuwd of je al wat meer weet... Had ff meegelezen, erg spannend! Heb ook nog even een vraagje voor de andere ervaringsdeskundigen: heb zelf net eerste iui gehad en met 10.00 pregnyl. Ik heb 10 (middag) en 11 (ochtend) dagen na pregnyl getest en beide waren knal wit, geen spoortje meer van pregnyl. De laatste test was dus 9 dagen na de iui. Nou vraag ik me af of zo'n witte test ook toch nog wel positief kan worden nog... Ik weet dat 9 dpo wel erg vroeg is om te testen, maar verwacht ergens toch dat zoals bij sikki er al wel iets te zien is, toch? Mag ik nog hoop hebben? Of moet ik die omo-test al wel een beetje als een waarschuwing zien dat het wel niet zo zal zijn? Zo voelt dat namelijk wel een beetje. Heb ook wel eens gelezen dat een test die neg is op 11 dpo, dat voor 95% zeker ook blijft Dus hebben de zwangeren ook misschien wel eerst een witte test gehad die later toch positief werd?