Ik heb volgende cyclus een laparoscopie. Maar hoe zit dat met spuiten enz? Normaal begin ik dus op dag 3 met spuiten en ga ik op dag 10 voor een eerste follikelmeting. Maar nu moet ik bellen zodra ik ongesteld wordt zodat ik word ingepland voor de operatie. Wanneer vindt die ongeveer plaats? Vanaf cd 10? De arts zei dat ik gewoon mag spuiten want dan zit ik gelijk weer in een cyclus maar heb er m'n vraag tekens bij. Want dan zou ik niet voor echo's kunnen. Is het niet verstandiger om pas weer een nieuwe cyclus te starten na de operatie? Die stomme artsen ook, waarom zeggen ze niet alles in 1x, zit nu weer vol met vragen en voel me stom om daarvoor weer te bellen.
Ja he dacht ik ook. Gaan we dat gewoon dien. We zijn nu al zo lang aan het wachten dat dit er ook nog wel bij kan.
Ik hoefde dan niet te spuiten, maar heb een hsg en leo operatie gehad, had 10 dagen later een eisprong en ben toen zwanger geraakt. Waarom zou je geen controle echo's kunnen krijgen? Zolang je op de dag van de operatie nog geen eisprong hebt gehad is het gewoon prima lijkt mij.
Ik heb geen laparascopie gehad, maar wel een HSG-onderzoek. In de ronde van de HSG mocht ik geen hormoonmedicatie gebruiken, kreeg ik geen echo's en werd er geen IUI gedaan. We mochten het zelf wel proberen. Als ik zwanger zou worden, dan kon dat geen kwaad. Hier was het onderzoek rond cyclusdag 10.
Ik zou persoonlijk een ronde overslaan. Je lichaam de rust geven om te herstellen en de volgende ronde weer verder.