Is dit ei-groeipijn???

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by colo, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Zit vandaag op dag 11 van mijn cyclus, dag 5 t/m 9 voor het eerst Clomid gebruikt.
    Heb sinds gisteren een soort kramperig gevoel in mijn buik.
    Beetje raar gezegd maar het zo'n gevoel alsof er een windje dwars zit in je darm, zo'n drukkend,kramperig gevoel...
    Het voelt anders dan kramp in mijn darm.
    Gisteren was het boven mijn schaambod,helemaal onderin mijn buik en vandaag links en rechts in mijn buik ter hoogte van mijn heupen, nog onder mijn navel zeg maar.
    Zou dit groeipijn kunnen zijn van een ei? weet namelijk niet hoe dat voelt! Of heeft het met de clomid te maken? tijdens het 5 dagen clomid gebruik heb ik er heel geen last van gehad.
    Weet soms niet hoe ik moet gaan zitten zo zeer doet het.

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klinkt als Ei-pijn.
    Ik heb geen ervaring met Clomid

3. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    ja dat gevoel heb ik dus ook,aangezien ik dit nog nooit eerder heb gevoeld. Een soort druk-buikpijn.
    Ow echt spannend! :D
    Nog meer meiden een idee of het zo kan zijn???

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ja hoor heel herkenbaar!
    Van al die maanden stimuleren heb ik t ook een aantal keren flinke pijn gehad, en altijd rond mn eisprong.
    Komt niet van de Clomid, maar van de eisprong zelf denk ik.

5. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    klinkt als ei-pijn, maar als je het aan 2 kanten voelt, zou dat betekenen dat je aan beide kanten een eitje hebt groeien misschien? Ik voel het nl altijd heel duidelijk aan de kant van mijn ei.
    Bij mij duurt de pijn trouwens meestal maar een halve dag ofzo en als het stopt, is mijn ei gesprongen.... Dus als je geen iui krijgt zou ik zeggen: klussen!
    Het kan trouwens ook langer duren hoor, sommige meiden hebben er dagen last van voor hun ei springt.

Share This Page