Twijfel of ik zwanger ben?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onzekereMama, 22 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Vorige maand heeft mijn man zich laten helpen. We zijn er achter gekomen daarna dat ik pcos heb en verminderd vruchtbaar ben. Sinds we dat weten gaat manlief niet meer voor het zingen.... nu duurt het ongeveer 3 maand voor het veilig is.

3 oktober heb ik een kijk operatie gehad in mijn baarmoeder. En dat was ook de laatste dag van mijn menstruatie.

Nu heb ik al een week verschrikkelijk zere tepels. Ontzettend veel witverlies. Heel veel bobbeltjes op mijn tepels. En sinds vandaag ook misselijk. Tenminste weeïg...

Volgens mijn app zou ik gister ongesteld geworden moeten zijn. Niet dus. En ik voel me net als zo'n 2en half jaar terug :-x

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.115
    17.123
    113
    Alleen een test kan je uitsluitsel geven...

3. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja maar ik weet dus niet wanneer omdat ik een onregelmatige ongesteldheid heb gehad de afgelopen maanden

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Als je denkt dat je symptomen hebt van een zwangerschap kan je dus nu al testen. Want de symptomen van een zwangerschap komen door hcg dus als dat zo is spoort de test dat op.

5. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dan ga ik er morgen 1 halen en doe ik hem maandag :)

6. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Als je inderdaad nu al symptomen zou hebben, zou je ook al positief moeten testen. Succes!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb jij een app die in je lichaam kan kijken? En verder schrijf je onregelmatig ongesteld te zijn. Hoe weet een app dan in hemelsnaam wanneer je ongesteld dient te worden? Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een app zegt dat die moet doen.
    Kans is dus zeer groot dat je nog niet eens op je NOD zit.
    Ben je uitgegaan van je langste cyclus van het laatste half jaar?
    Weet je 100% zeker wanneer je eisprong is geweest door middel van ovulatietesten of temperaturen?

Ben het eens met de rest. Je zegt al een werk last te hebben van mogelijke zwangerschapssymptomen. Dus kun je nu een test doen. Die moet bij zulke klachten duidelijk zwanger geven als je echt zwanger bent.

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Op die apps zou ik niet rekenen. Maar als je lijf hcg aanmaakt krijg je symptomen.
    Het kan ook vals zijn. Ik had altijd symptomen en niet zwanger. Toen ik zwanger was had ik nauwelijks symptomen. Dus testen dan weet je het. Succes

9. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee ik ben het afgelopen jaar bijna altijd ongesteld geweest. Op en aan. Paar dagen niet. Paar weken wel. Dit is voor het eerst dat ik al zolang ongesteldvrij ben dit jaar.

Dus idd die app kan het niet weten en ik ook niet. En misschien dat mijn hoofd ophol slaat omdat het voor het eerst is dat het eindelijk "normaal" is.

En ik weet dus ook niet waneer mijn eisprong was. Ik geef alleen aan al een week last te hebben van klachten die ik normaal niet heb tijdens of voor mijn menstruatie. Maar ik ga idd een test doen.

10. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Zo'n app kan idd niet je cyclus aangeven.. het is eigenlijk meer voor jezelf om het bij te houden... dat is bij mij iig :p maar als je twijfels heb of je zwanger zou kunnen zijn gewoon een test kopen en uitvoeren geeft je het meeste zekerheid :)

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    en heb je al getest?

12. onzekereMama

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee gister door de drukte niet aan toegekomen. Heb ze net gehaald en nu twijfel ik of ik tot morgen ochtend zal wachten. Opzich als je overtijd ben kan het elk moment van de dag. Maar omdat ik daar dus over twijfel..😅

13. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    App kan wel prima werken, maar dan moet je wel een regelmatige cyclus hebben want bij pcos wordt er een gemddelde genomen en deze wordt aangegeven als menstruatiedag.

Deel Deze Pagina