Oké, Ik heb net een kidcar via mp aangeschaft, lijkt me echt geweldig en kan niet wachten..! Zit alleen met een probleem...die stang hoe zit die bij jullie vast aan de kar? Hij zit bij mij dmv soort pin door de bevestiging vd kar zodat die er niet uit schiet maar kan hem wel heen en weer schuiven ? Diegene van wie ik hem heb overgenomen wist het ook niet (ook tweedehands gekocht en nooit gebruikt) Maar er is vast wel iemand hier die ook zon kar heeft... En mij wil helpen evt een foto wilt mailen/whatsappen????
Bij mij zitten er 2 pinnen in, 1 voor en 1 achter en kan hij zeker niet heen er weer de stang zit echt vast aan de kar dus nog even goed kijken .
de bovenkant van de schaal kun je op de stoel klikken... Moet je even een stuk stof boven de stoel naar beneden duwen dan zie je waar je het kunt klikken
Kan niks klikken??? Zit daar niks aan stang oid? Kan t anders ook met een maxi Cosi of heb ik daar ook iets speciaals voor nodig qua bevestiging???
Nee sorry...ik keek verkeerd. Ik heb even gekeken bij onze schaal en daar moet je hem gewoon bevestigen alleen met de riemen. en dan met een haakje die er achter zit om de stang.
Op zich krijg ik die riempjes wel door dat bovenste gat heen van de schaal....weet alleen niet wat ik erna mee aan moet:s En dan heb k idd ook een haak aan de onderkant:s