Ik ben op zoek naar ervaringen met een aanhangfiets. Ik ben me voorzichtig aan het oriënteren. Dochter fietst los, maar voor grote stukken lukt dat natuurlijk niet. De jongste gaat richting de 15 kilo en dan kan hij niet meer in het voorzitje. Ik heb nu nog een fietskar maar ik vind het wel heeeeel erg zwaar worden. Ik wil een aanhangfiets die je aan de bagagedrager kunt vastmaken, want ik gebruik het achterzitje nog natuurlijk. Ik zie dat de meeste aanhangfietsen 20 inch zijn en dochter fietst nu nog op 12 inch, dus het lijkt me zo groot.. Wie o wie heeft een aanhangfiets en welke? Ik zag een nieuwe raket-aanhangfiets in de buurt voor een leuke prijs, maar geen idee of dat een goede koop is.
Geen ervaring maar onze jongste heeft tot 17 kilo gewoon in het voorzitje gezeten, kan prima Je hebt ook van die zadels voor op het frame, is dat niet iets?
Bedankt voor je reactie. Ik heb voor mijn eigen gevoel toch liever dat hij uit zijn stoeltje gaat als hij 15 kilo is. Zo'n zadeltje heb ik ook wel naar gekeken, maar lijkt me niet prettig. Daarnaast vind ik het wel een fijn idee dat onze dochter al leert deel te nemen aan het verkeer, dus vandaar de keuze voor een aanhangfiets.