Zouden jullie vandaag naar een zwembad gaan?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by peppy37, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peppy37

peppy37 Actief lid

Apr 12, 2010
    145
    0
    0
    De vraag is eigenlijk - het is de dag van natioanale rouw, zou je op zo'n dag naar een zwembad of pretpark gaan?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jawel....met kinderen kun je toch niet de hele dag thuisblijven en de hele dag stil in een hoekje gaan zitten is ook niet de bedoeling van een dag van nationale rouw, in mijn optiek dan. Gewoon er even wat meer bij stilstaan. Vind ik persoonlijk genoeg.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mijn dochter is nu op school aan het oefenen voor het orkest van komende zaterdag.
    Daarna gaan ze naar de speeltuin.

En om half 4 haal ik d'r op, op verzoek van de speeltuindame die graag 1 minuut stilte in acht wil nemen zonder een stapel kinderen onder d'r hoede te hebben.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zou het niet doen. Voelt voor mij niet goed. Maar is natuurlijk persoonlijk

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja. Eren, herdenken, rouwen kan op veel manieren.

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,971
    3,977
    113
    Waarom niet, dit staat voor kinderen zo ver van hun af.... En gelukkig maar.
    Wel vind ik dat je bijvoorbeeld kunt zorgen dat je om 4 uur weer thuis bent (pretpark zou ik dus vandaag niet plannen, speeltuin of zwembad wel) net als met 4 mei, dan zorg je ook dat je om 8 uur binnen bent (ik wel iig..)
    Je kunt niet van een kind verwachten dat ze de hele dag in rouw gaan zitten, doe ik zelf ook niet trouwens. Er bij stil staan kan ook anders. Daarnaast, hoeveel mensen komen er dagelijks om door oorlog, armoede en natuurrampen? Is dat minder erg?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    hier ook gezwommen, de kleine man is veel te klein om het te begrijpen en met dit weer thuisblijven zag ik niet zitten. rouwen en herdenken doet ieder op zijn eigen manier.

Share This Page