Ik wil graag een draagdoek gaan gebruiken en vraag me af welke soort geschikt is voor mij. Ik heb vorige week een Lodger Shelter gescoord in de uitverkoop, leek me lekker voor in het autostoeltje en je kunt er ook mee dragen. Kon ik mooi kijken of dat iets voor me is dacht ik. Alleen heb ik gemerkt dat het dragen met dit ding nagenoeg onmogelijk is bij mij. Ik heb erg grote borsten en een korte romp en lijk de baby gewoon niet kwijt te kunnen. Nu durf ik eigenlijk geen draagdoek meer te bestellen omdat ik niet weet wat bij mijn postuur past. Dus wie heeft ook een flinke buste en kan me iets aanraden?
ik zou dan een wikkeldoek kopen, die kan je nl op verschillende manieren knopen en dan kan je daarin de fijnste manier vinden. Bij de beter gesorteerde babywinkels hebben ze die wel. Zelf heb ik de Tricot Slen en die bevalt prima (maar ik heb wel een lang lichaam) misschien gewoon het eea proberen
hier ook korte romp en flinke buste.. ik draag in draagdoeken.. voordeel ervan is dat je doek knoopt en spant op jouw lijf dus geen rekening hoeft te houden met voorgevormde dingen
Nou, gewoon in de draagdoek Ik heb ook een grote buste En heb me met een geweven draagdoek altijd prima kunnen redden. De geweven draagdoek vormt zich rond jouw lijf en dat van je kindje, dus veel fijner dan voorgevormde dragers zoals chicco of baby bjorn of lodger shelters. Je moet je kindje hoog dragen, zo hoog dat je makkelijk een kus op het voorhoofd kan geven. Kijk anders even op het dragen en voeden forum, daar staat alles wat je wilt weten.
Ik heb een grote buste (enorm) En ik draag mijn kindje ook in een geweven doek. Gaat perfect! Ik heb ook een bondolino en dat levert ook geen probleem op!