Box in de buurt van radiator

Discussion in 'De babyuitzet' started by Druif, Nov 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hallo,

weten jullie of dat een probleem is, de box vlakbij een radiator zetten?

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Lijkt me niet heel goed, als de verwarming vol aan staat en je kindje ligt in de box heb je kans dat ie het veel te warm krijgt. Zou ook opletten op hoe de zon de kamer in komt enzo. Ik heb zelf ook flink moeten puzzelen waar de box nou moest komen :) Toch geen klein ding.

Groetjes Rosa

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,491
    36,450
    113
    Wij hebben de box ook vlakbij een radiator staan. Op zich moet dat wel kunnen denk ik. Je kleintje zal er echt geen uren in liggen dus zo warm zal hij/zij het niet krijgen. Wel moet je kijken dat er wel zoveel afstand tussen zit dat de kleine straks niet de radiator aan kan raken met zijn handjes.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier ook een box naast de radiator. er is gewoon letterlijk geen andere plek voor, dus we zullen een beetje rekening moeten houden met hoever de radiator opengedraaid staat.

5. marjan77

marjan77 Bekend lid

kijk wel uit dat de kleine niet aan de radiator kan komen en zich dan kan branden!

6. Esk

Esk Actief lid

Jul 16, 2006
    197
    0
    0
    Volgens mij is het enige waar je rekening mee moet houden, als de box vlak voor de verwarming staat, dat je kindje zich niet kan branden aan de hete verwarming.
    Maar als je je daar zorgen over maakt, dan draai je toch gewoon die radiator uit (of lager)?

7. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Hier staat de box ook bij de radiotor, geen andere plek voor.
    Is met mijn 1e ook goed gegaan, maar ja, dat was zomers...

Gewoon iets ervan af zetten dan valt het allemaal wel mee. ;)

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier heeft de box ook bij een radiator gestaan en om verbranden te voorkomen reed ik hem altijd even een stuk van de radiator af als mijn kleine man erin zat.

Share This Page