Zojuist een autostoeltje in Duitsland besteld. Levertijd is 3 a 4 dagen. Het best geteste autostoeltje in Nederland, de Kiddy Infinity Pro, kost hier zo'n 220 euro. Nu heb ik er een voor 109 euro via de webshop van Kiddy zelf in Duitsland. Betaald met creditcard, dus we gaan het beleven. Als het mis gaat dan heb ik daar ook weer van geleerd, maar ik vind het wel een avontuur. Lukt het wel dan scheelt het weer een bom duiten. Ik hou jullie op de hoogte.
welke site heb je hem besteld?? weet niet of het op het forum mag, maar zou je me anders een linkje willen PB'en??
Beide keren dat wij via mykiddy bestelden is de stoel geleverd via laluz-menden. Zal dus niet echt verschil tussen zitten .
De eerste keer heb ik er na een week of zo een (engelstalig) mailtje achteraan gestuurd (ben soms wat ongeduldig). Netjes antwoord gekregen binnen een paar dagen en daarna was de stoel er zo. Leek net of ze er achter kwamen: oeps vergeten... De tweede keer was de stoel er in een paar dagen zoals op de site aangegeven.
Onze kiddy infinity pro komt ook uit Duitsland dat scheelt echt veel geld he? Wij hebben er 110,00 incl. verzenden voor betaald heb hem gekocht via ebay omdat wij geen creditcard hebben en hij was er binnen een paar dagen al!
Zojuist is het stoeltje bezorgd. Het bezorgen duurde dus ongeveer een weekje. Alles is helemaal oke. Hij staat al in de auto. Instructie gewoon in het Nederlands en supermakkelijk. Ben er helemaal blij mee. Nu nog even afwachten of het meisje er ook blij mee is.